• Pomoc przy zakupie Fiata Bravo - linki/ocena

  • Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Regulamin forum: Obrazek
Dział jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
 #85095  autor: lukaselk
 06 lut 2018, 15:08
@Cwiara dokładnie tak.Kupując poprzednie auto, którym było Stilo się o tym przekonałem i od tego czasu na inne auta nawet nie zwracam uwagi. Oczywiście też trzeba być czujnym ale akurat krajowych Fiatów serwisowanych w ASO jest sporo ze względu na niskie ceny serwisu więc da się znaleźć coś ciekawego.
 #85551  autor: gross57
 12 lut 2018, 10:03
A co myślicie o tych? Który z nich waszym zdaniem jest najbardziej godny uwagi?
1. https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-ID6zAChe.html

2. https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... zADrk.html

3. https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... zAExy.html

skłaniam się ku opcji 3.
mam pytanie odnośnie blue&me. czy można to w jakiś rozsądnych pieniądzach dołożyć? jeśli tak to ile mniej więcej taka operacja kosztuje?
 #85556  autor: rybsztein
 12 lut 2018, 10:43
Z drugiego linka:
"charakteryzuje się ona niesamowitą dynamiką, świetną kulturą pracy przy zachowaniu trwałości i względnie małego spalania, gdyż przy normalnej jeździe potrafi spalić tylko 6,5l/100km (a w trasie możliwe jest zejście nawet do ~7,5l/100km)"

Nie wiedziałem, że w mieście samochód pali mniej niż w trasie, skoro przy spalaniu na trasie 7,5 średnia wychodzi 6,5 :)

Dalej nie lepiej:

"Samochód w pięknym rzadko spotykanym diamentowym kolorze co sprawia, że auto prezentuje się atrakcyjnie."


"poza tym plastiki są bardzo trwałe nie trzeszczą."

:)

Czemu opcja nr. 3? Szyberdach, który lubi przeciekać. Ma też spora wgniotę na masce, obok prawego nadkola.

Drugi dziwny, bo ma panel od NAVI a radio zwykłe i bez mp3.
 #85559  autor: Cwiara
 12 lut 2018, 11:00
IMHO - delikatnie mówiąc - ulepy :(
Ostatnio zmieniony 12 lut 2018, 11:05 przez Cwiara, łącznie zmieniany 1 raz.
 #85560  autor: rybsztein
 12 lut 2018, 11:04
Trzeci dla mnie najgorszy, bo robiona przez handlarza M32, a wiadomym jest, że ta skrzynia wymaga porządnej napraw (jak i każda tak naprawdę) a wiele regeneracji polega na wymianie tylko 6-7 lożysk i często bez bieżni ( a przypominam, że łożysk jest 16-17, bo dochodza igiełkowe kół zębatych, ale te na szczęscie rzadko padają). A handlarz na bank robi po taniości. Niemniej lepiej samemu naprawiać, w sensie wybrać zakład (ANMAR nic mi nie mówi, ale może to dobry warsztat).
 #85575  autor: gross57
 12 lut 2018, 11:52
Dzięki za odpowiedź.
Nr 3 dlatego, że odniosłem wrażenie iż sprzedaje osoba prywatna.
Drugi dziwny, bo ma panel od NAVI a radio zwykłe i bez mp3.
zarówno pierwszy i drugi ma blue&me a radio bez napisu MP3 i tutaj mam pytanie. Jak ewentulanie sprawdzić działanie NAVI i blue and me (to drugie to rozumiem że wystarczy pendrive z muzyką wetknąć)

Co do
Samochód w pięknym rzadko spotykanym diamentowym kolorze co sprawia, że auto prezentuje się atrakcyjnie
już na kilku aukcjach spotkałem się z określeniem diamentowy, ze zdjęć wydaje mi się że jest to masserati blue może gdzieś kiedyś w jakiś polskich opcjach był tak nazywany.
Ogólnie poszukuje własnie bravo w wersji sport (150KM) lub z pakietem sport (120KM) bo auto mi się bardzo spodobało.
 #85610  autor: MariuszCLX
 12 lut 2018, 19:50
nr 2 - wyjechał z fabryki z NAVI ale po drodze gdzieś ją zgubił :-)
nr 3 - auto po szkodowe - po cenie raportu wnioskuje, że mogła być całka.
 #85612  autor: Gr3gory
 12 lut 2018, 20:26
Ale jak Wy widzicie, że nie ma navi , co ma radio do tego ? Mam tak samo a navi odpala się z penka.
Tak z ciekawości pytam, bo u mnie w sumie jest mp3, ale nie wiem co ma wspólnego z navi :)
 #85633  autor: Cwiara
 12 lut 2018, 22:59
szakal64
Rzućcie panowie łaskawym okiem na to autko . 7553339aa9">https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... </URL><br/>
Zastanawia mnie wyposażenie, bardzo często jak jest ESP to nie me ASR, i na odwrót. Myślałem że te dwa systemy są zawsze razem.
To normalne czy opisy są nie pełne .
Autko całkiem fajne.
ASR i ESP był w standardzie przy końcu produkcji / sprzedaży BRAVO ( 2012-2014)żeby zachęcić potencjalnych kupujących do tego modelu. Na foto nie widać przycisku do wyłączania ASR - więc brak.
W tym brak jeszcze halogenów, ale za to skóra na gałce i kierownicy.
Plusy - sprzedaż na podstawie faktury , krajowy , udokumentowany przebieg,.
Minusy - siedzenia z przodu ( może to wina foto ale jakby plamy,dziurki ? czepiam się drobnostek) cena jak to w salonach dilerskich... więc będzie długo czekał na amatora.Jakby dali 20k to szybciej by go sprzedali ale muszą zarobić.
Masz numer VIN to daj do sprawdzenia i będzie full info :)
 #85642  autor: Cwiara
 13 lut 2018, 09:25
U Mnie na lewo od radia pod przyciskiem CITY jest ASR OFF.
W sprzedawanym brak lewego rzędu małych przycisków.
 #85660  autor: MariuszCLX
 13 lut 2018, 14:46
szakal64 pisze: 13 lut 2018, 08:40 Cwiara - dzięki.
A w opisie piszą że ASR jest .

Wyposażenie poniżej, auto też miało szkodę wiec trzeba dokładnie obejrzeć co i jak było naprawiane.

POJ.CYLINDRÓW 1368 (CC1.4)
MOC 90KM (KW66)
KIEROWNICA STR.LEWA (GSX)
TYP NADWOZIA 2 BRYŁOWY (TC2V)
ZBIORNIK PALIWA BENZYNA (CMBBZ)
POZIOM WYPOSAŻENIA NEW DYNAMIC (MYNO) / EASY (MY12/13) (LL6)
(SSĄCY/TURBO) SSĄCY (A/TASP)
EKOLOGIA EURO 5 (ECOCF5)
LICZBA ZAWORÓW 16 ZAWORÓW (VLE16)
MODEL ROKU BRAK (MYNO)
RODZAJ SKRZYNI B. SKRZYNIA MECH.(1.4 SSĄCY BZ.) (PCC514)
TYP ZASILANIA WTRYSK WIELOPUNKTOWY (TAMPI)
WYPOSAŻENIE RYNKU WŁOCHY/ŚRODKOWA EUROPA (AM00)
2 LUSTERKA ZEWN.ELEKTR I PODGRZEW. Yes (041)
3 TYLNY ZAGŁÓWEK Yes (511)
AIR BAG PRZEDNI BOCZNY Yes (505)
DEZAKTYWACJA AIR-BAG PASAŻERA Yes (4DK)
KIEROWNICA I GAŁKA ZM. BIEGÓW W SKÓRZE Yes (320)
KLIMATYZACJA 1 Yes (025)
KOŁO ZAPASOWE DODATKOWE Yes (886)
KOŁO STALOWE EXTRA SERIA 2 Yes (404)
LAKIER PERŁOWY Yes (270)
LUSTERKA ZEWN. MALOWANE Yes (976)
PASY BEZPIECZEŃSTWA PRZEDN.Z REG.WYSOKOŚCI Yes (198)
RADIO Z CD i MP3 Yes (41A)
SIEDZENIE PASAŻERA Z REG. WYSOKOŚCI Yes (454)
SIEDZENIE KIEROWCY Z REG. WYSOKOŚCI Yes (450)
TABLICZKA W J. I/A/D/F/E/PL Yes (4XA)
UNIWERS.ZACZEP FOTELIKA (ISOFIX) Yes (631)
WOSKOWANIE Yes (868)
Z LICZNIKIEM KM Yes (050)
ZAMEK CENTRALNY STEROWANY PILOTEM Yes (008)
 #85663  autor: bis
 13 lut 2018, 17:34
Cwiara pisze: 12 lut 2018, 22:59 Autko całkiem fajne.
Eee tam. Golas po szkodzie ze zniszczoną tapicerką za 23 tys. Nie warto.
 #85665  autor: Cwiara
 13 lut 2018, 18:05
Na foto wszystkiego sie nie wyłapie , ale taki szczegół rzucił ( przynajmniej Mnie ) się w oczy. Nie jestem jakiś czepialski.Najlepiej zobaczyć na żywo.
Napisane "bezwypadkowy - tak" ale że pokolizyjny lub szkoda parkingowa to nikt nie napisze :crazy:
 #85669  autor: Cwiara
 13 lut 2018, 18:25
Zapytaj MariuszCLX skąd ma info o szkodzie. Dwa posty wyżej.
 #85673  autor: MariuszCLX
 13 lut 2018, 18:45
szakal64 pisze: 13 lut 2018, 18:08 Gdzie znaleźliście info o szkodzie :?: :?:
Bo jeżeli to fakt to odpada. No i golas.
Jeżeli znasz VIN to nie ma problemu ze sprawdzeniem tego w necie. Oczywiście o ile szkoda została zlikwidowana przez ubezpieczalnie.
 #85698  autor: abezus
 14 lut 2018, 06:27
Cwiara pisze: 13 lut 2018, 18:05 Napisane "bezwypadkowy - tak" ale że pokolizyjny lub szkoda parkingowa to nikt nie napisze :crazy:
Bez jaj, przecież szkoda parkingowa nic nie znaczy, po co o tym pisać. Nie uwierzę że pisałbyś o każdym przetarciu i malowaniu samochodu. Trzeba rozróżnić przeszłość powypadkową od szkód parkingowych. Dla mnie osoby szukające aut niemalowanych są ludźmi oderwanymi od rzeczywistości bez pojęcia o tym na czym polega eksploatacja samochodu.
Zasada jest taka, jak jeździsz samochodem (mówię JEŹDZISZ, nie tylko w niedzielę do kościoła i w środę po bułki) to w pewnym momencie o coś zahaczysz albo ktoś zahaczy o Ciebie, scenariuszy może być milion. Ryska czy tam wgniecenie, naprawa i już masz malowane auto (według niektórych prawie jak powypadkowe). Największa beka generalnie jest z ludzi którzy przepłacają grube pieniądze żeby mieć auto niemalowane. Nie bierze taki pod uwagę że dziś kupi niemalowane, a jutro przed kauflandem jakiś zenek przypierdoli mu drzwiami w błotnik i jego grubo przepłacone cebuliony poooooszły w Polskę :). Pomijam już fakt że nawet powypadkowe auto można zrobić tak że mierniczek będzie pokazywał w miarę fabryczne wartości. Dlatego ważniejsza jest ogarnięta osoba która sprawdza z nami samochód do kupna niż to że ma coś malowane.
Na koniec jeszcze dodam że serwisy typu autobaza czasami (nie często ale czasami) pokazują fikcyjne szkody dlatego najlepiej wykupić drugi raport na przykład w automo, a na miejscu i tak dokładnie zweryfikować stan.
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 235