Nie pomyliłeś VINu przypadkiem? Małe realne to wybieranie biegów na kole kierownicy
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
abezus pisze:Hehe gazik w t-jet przemyślałbym trzy razy, wiadomo że są ludzie zadowoleni ale jednak ogrom ludzi narzeka i to nawet jednostki które nie zakładały instalacji "u miecia w stodole". Reszta jak wyżej.przecież ten silnik jest sprzedawany teraz w tipo z gazem w komplecie.
abezus pisze: ↑29 sty 2018, 14:15 Sprzedawany jest z fabrycznym gazem. Nie wiem jak to się zachowuje. Wiem jak się zachowuje kolegom z forum którzy mają instalację dokładaną, jest o tym temat na forum. Jedni jeżdżą i nie narzekają a inni demontują instalację albo sprzedają wóz. Generalnie nie ma chyba jeszcze mocnego w naszym kraju który odpowiedziałby rzeczowo dlaczego jeden egzemplarz jeździ bez problemu na lpg, drugi już ma problemy z porannym odpalaniem. Oczywiście mówimy o instalacjach zakładanych i strojonych przez fachowców. Jest tu na forum kolega który stroił instalację i pewnego "Guru" z lpgforum, niestety wiele to nie dało. Tak jak mówię, wszystko jest na forum, trzeba poszukać. Na lpgforum zresztą też jest temat o tjetach +lpg.Nie wiem czy o mnie mówisz ale po moim strojeniu u "guru" z lpgforum jeżdżę bez problemu