• Pomoc przy zakupie Fiata Bravo - linki/ocena

  • Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Regulamin forum: Obrazek
Dział jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
 #68578  autor: lukaselk
 26 lip 2017, 13:30
@GRX od Delty TBi to na pewno nie są bo takie mam i wyglądają inaczej :D Pewnie tak jak piszesz 330mm za Alfy na dorabianym adapterze ale i tak wydaje mi się, że za mało tam luzu jak na 18".
 #68579  autor: opti
 26 lip 2017, 13:30
lukaselk pisze: 26 lip 2017, 12:48 Tutaj pewnie trzeba by wywołać do tablicy Doktora Brembo :D @opti jakieś spostrzeżenia? :D

330tka, tylko foto tak zrobione ze wyglada na wieksze, no i 18 ma et 35 to jest blizej ramienia + rant felgi i kąt fotki :D
lukaselk pisze: 26 lip 2017, 13:30 @GRX od Delty TBi to na pewno nie są bo takie mam i wyglądają inaczej :D Pewnie tak jak piszesz 330mm za Alfy na dorabianym adapterze ale i tak wydaje mi się, że za mało tam luzu jak na 18".
e tam, masz wersje pozmianowa jak ja, pierwsza wersja jaka kupilem z delty wygladala wlasnie tak jak na foto :D
 #68580  autor: lukaselk
 26 lip 2017, 13:32
Tak jak myślałem, Doktor Brembo od razu postawił diagnozę :D
Tak się właśnie zastanawiałem czy to aby nie ten starszy typ :D
Fakt, na zdjęciu trochę słabo widać :shame:
 #68581  autor: opti
 26 lip 2017, 13:37
Zreszta mogl tez wyrwac 330tki z renofki i robic adaptery, loteria, w kazdym razie 330 :)
 #68588  autor: lukaselk
 26 lip 2017, 14:06
W takim aucie wiele więcej jest loterią :D
 #68610  autor: Titek
 26 lip 2017, 19:45
Hej witam :)

powiem krótko i na temat, mega spodobały mi się te kształty Bravo a znalazłem takie coś:

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... yVypp.html

Co o tym myślicie, rzućcie proszę fachowym okiem bo ja na razie emocjami się kieruję i już bym go chciał :)
gościu twierdzi, że autko bezwypadkowe z Austrii (po sprawdzeniu VIN: ZFA19800004198134 dowiedziałem się rok produkcji 2008, ale 1 rejestracja w 2009r) no i ten przebieg... podobno rzeczywisty :shock:

Będę mega wdzięczny za wszystkie sugestie (można też na maila: [email protected] ) a czy jest ktoś z forum z okolic Libiąża/Chrzanowa to może mógłby podjechać ze mną na sprawdzenie autka (dogadamy się oczywiście ;)
 #68614  autor: olo_mistrzu
 26 lip 2017, 20:04
Mam pytanie za 100 punktów - Co Cię tak urzekło w tym aucie ?

1. To, że pochodzi z Austrii i mamy tu ogłoszenie od prawdziwego handlarza?
2. To, że kierownica i mieszek są w dwukolorowej skórze, bo handlarz oszczędzał na obszyciu całości ?
3. To, że to "bieda edyszyn", zupełny golas na alufelgach i z przyciemnionymi szybami z 1.4 90 KM ? To mi nie wygląda na wersję Dynamic ...
4. Cena powiedziałbym mało okazyjna jak za tak wyposażony egzemplarz ....

Przepraszam, ale do mnie to auto nie przemawia wcale...
 #68635  autor: Titek
 26 lip 2017, 21:19
Nie ma dla mnie znaczenia czy auto jest z Austrii/Niemiec itd. jasne wolałbym z polskiego salonu z udokumentowaną historią z ASO itd. ale szukam już jakiś czas i naprawdę ciężko coś takiego upolować.
Co mnie urzekło akurat w tym, wydaje się całkiem nieźle utrzymany, a że to jest 1.4 90km to wiem jeżdżę 80-90% po mieście więc jak dla mnie ok :)
Tylko to co mnie zastanawia to właśnie ta niby wersja Dynamic... hmmm widziałem kilka ofert Dynamic i rzeczywiście były lepiej wyposażone. Możliwe, że szły takie golasy na zachodzie?
 #68640  autor: kolejarz
 26 lip 2017, 21:35
Chciałbyś zobaczyć jakie "golasy" w Polsce sprzedawali to byś się zdziwił; pewnie, że wyposażenie "dynamic". Poznamy po: klamki lakierowane i lusterka w kolorze nadwozia, felgi 16 cali. Wnętrze: chromowane obwódki zespołu wskaźników, chromowane wstawki w drzwiach, srebrne klamki, regulacja wysokości fotela pasażera, kurtyny powietrzne. Oczywiście w każdym kraju była inna polityka obszerności wyposażenia w danym poziomie ale sporo elementów było wspólnych-przeważnie tych najtańszych :)
 #68648  autor: olo_mistrzu
 26 lip 2017, 21:50
Ok Dynamic, co nie zmienia faktu, że Dynamic, dynamicowi nierówny, co widać po tym egzemplarzu. Nie mówię, że 1.4 90 KM jest zły, jednak jest to "podstawowa jednostka". Dla mnie to jest golas kolego kolejarz. "Srebrnych klamek :P " i kurtyn powietrznych to ja nie widzę. Stawiam go na równi z tymi "bez chromowanych obwódek wskaźników".

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... cb9803ae16

Wolałbym nawet po leasingu takiego zobaczyć :)... masz doinwestowaną furę i na pierwszy rzut oka do obejrzenia :).
Ostatnio zmieniony 28 lip 2017, 18:21 przez olo_mistrzu, łącznie zmieniany 1 raz.
 #68665  autor: Titek
 26 lip 2017, 22:13
Dzięki za sugestie, olo_mistrzu tego leasingowca z Krakowa też przeglądałem i wydaje się całkiem ok tylko, że widzisz pisałem że u mnie 90% jazdy to miasto i ten 120km z turbiną wiadomo pożre więcej a ja tego nie wykorzystam :(
Wiem, że wersję Dynamic najłatwiej rozpoznać po tym kokpicia a'la włókło węglowe ale np. chromowanych klamek to ja tam też nie widzę dlatego wrzuciłem linka i chciałem sprawdzić czy to jakiś dziwny składak nie jest.
I jeszcze jedno gościu twierdzi, że zamiast zapasu w bagażniku ma tylko zestaw naprawczy i tak było od nowości... możecie to potwierdzić?
 #68694  autor: faradek
 26 lip 2017, 23:21
@olo_mistrzu ten czarny to taki niby straszny golas a ESP na pokładzie ma w przeciwieństwie do tego z twojego linku, mimo że sprzedający usilnie twierdzi że go posiada.

@Titek odnośnie zestawu naprawczego - tak, były takie wersje. Gdybyś się zdecydował jechać na oględziny T-Jeta to poczytaj sobie o skrzyni biegów M32 żeby mieć chociaż jako - takie pojęcie czego się po niej spodziewać i jakie są objawy że się kończy.
 #68705  autor: Titek
 27 lip 2017, 08:46
Rozmawiałem z gościem od tego czarnego, które znalazłem jadę w sobotę go obejrzeć. W związku z tym pytanie zanim pojadę do mechanika go sprawdzić, jeżeli przebieg ma być aktualny 70k jak najłatwiej to zweryfikować?
Chodzi mi o elementy np. zawieszenia, które wytrzymują 100-120k i będzie to można zweryfikować.
 #68709  autor: lukaselk
 27 lip 2017, 10:11
@Titek przebiegu nie potwierdzisz. Jeśli koniecznie chcesz 1.4 90KM to u mnie w ASO stoi taki z przebiegiem chyba 60kkm. Jest to auto pracownika ASO, kupione w tymże ASO i tam też serwisowane. Nie ma go aktualnie w internecie. Kiedyś chciał za niego chyba 26tyś a teraz stoi wystawiony za 20 :) Auto z pełna historią na miejscu w ASO bez zbędnych kombinacji.
 #68733  autor: Titek
 27 lip 2017, 13:48
@lukaselk podaj mi jakiś namiar na to Bravo od Ciebie chętnie się przyjrzę :)
Wiem, ze przebiegu dokładnie nie sprawdzę, bardziej chodziło mi o to ile % z użycia mogą mieć np. amorki przy przebiego 70-100k? (Wiem, ze to zalezy od dróg na jakich jezdzil itp. ale tak plus minus)
 #68736  autor: lukaselk
 27 lip 2017, 14:21
@Titek namiary podeślę na priv :)
Jeśli chodzi o zużycie to nie ma reguły. Stilo ma to samo zawieszenie i w moim Stilo amortyzatory od nowości miały 70% przy 290kkm przebiegu. Wahacze były wymieniane tylko dwa razy itp. Więc teoretycznie mógłby mieć 100kkm albo i 300kkm :D
 #68821  autor: Kilgore
 28 lip 2017, 09:38
Wygląda na to że sprzedawca wie co sprzedaje, większych błędów w opisie nie widzę. Po cenie można przypuszczać że nie przywiózł go z jakiegoś szrotu. Wyposażenie takie jak ma Emotion plus zmienione radio. Przy ewentualnych oględzinach zwróć uwagę na typowe usterki Bravo typu aktywatory klimy, szybredach (problemy z zamykaniem) itp - jest o tym odpowiedni temat na forum. Oczywiście wszystko można naprawić ale w przypadku znalezienia usterek warto mieć argumenty do negocjacji ceny.
 #68865  autor: bis
 28 lip 2017, 17:49
Ten handlarz tak raz na kwartał wstawia Bravo podobnego typu - z Niemiec, tubo benzyna, starszy rocznik, ale full wypas i przebieg względnie niski. Podstawowy opis i tło zdjęć (bazylika w Strzemieszycach) zawsze ten sam. Nie spotkałem się jeszcze z negatywną opinią o nim. Na jesieni ub. roku ktoś z naszego forum oglądał u niego 150kę blue maserati - bez krytycznych uwag.
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 235