Witam
Temat popularny na innych formach. Potrafi podzielić najlepszych kumpli dlatego wolałbym aby podejść do tematu na chłodno
Ja na początku jeździłem nissanem 2.0 16V podtlenek lpg i 140 koni. Potem był 3.0 V6 i czysta benzynka. Teraz 2.0 M-Jet od FIATa i póki co z tego ostatniego jestem najbardziej zadowolony. Wiadomo, wszystko zależy od stylu jazdy i potrzeb kierowcy.
Paleta silników w bravce jest taka, że fajnie można porównać te silniczki.
To jak? 1.4 T-Jet czy 1.6/1.9/2.0 M-Jet?
Temat popularny na innych formach. Potrafi podzielić najlepszych kumpli dlatego wolałbym aby podejść do tematu na chłodno
Ja na początku jeździłem nissanem 2.0 16V podtlenek lpg i 140 koni. Potem był 3.0 V6 i czysta benzynka. Teraz 2.0 M-Jet od FIATa i póki co z tego ostatniego jestem najbardziej zadowolony. Wiadomo, wszystko zależy od stylu jazdy i potrzeb kierowcy.
Paleta silników w bravce jest taka, że fajnie można porównać te silniczki.
To jak? 1.4 T-Jet czy 1.6/1.9/2.0 M-Jet?
BYŁ : 2010 Bravo Sport 2.0 M-jet @ 210km / 420Nm tuned by CINSOFT
viewtopic.php?f=5&t=430&p=141581#p141581
JEST : Megane IV Grandtour GT
viewtopic.php?f=76&t=7534&p=141651#p141651
viewtopic.php?f=5&t=430&p=141581#p141581
JEST : Megane IV Grandtour GT
viewtopic.php?f=76&t=7534&p=141651#p141651