Cześć
Czy mamy w Lublinie okolicach mechanika który wie co w Fiatach piszczy?
Mój obecny chce mi rozkręcić pół samochodu żeby znaleźć świerszcza a i tak nie ma gwarancji.
Objaw mam taki że po przegazowaniu nawet na luzie wciśnięcie sprzęgła powoduje dźwięk jakby tarcia metalu o metal, albo rozciągania sprężyny. Na wolnych obrotach cisza, choć nawet na wolnych dźwięk silnika po wciśnięciu sprzęgła się lekko zmienia. Obroty nie reagują na wciskanie sprzęgła. Sprzęgło działa ok, biegi wchodzą, nie ślizga się. Bierze od samego dołu, prawie bez marginesu.
Obecny mechanik Darko na Nałęczowskiej w LU podaje możliwości:
1)Komplet sprzęgła z kołem dwumasowym do wymiany.
2) łożyska w skrzyni więc skrzynia do wymiany, podobno wymiana łożysk nieopłacalna
3) nawet koło pasowe z przodu
ogólnie jak widać wszystkie opcje mało optymistyczne
Dodano po 2 godzinach 33 minutach 1 sekundzie:
jeszcze filmik https://youtu.be/E7hUhkQqiK0
Czy mamy w Lublinie okolicach mechanika który wie co w Fiatach piszczy?
Mój obecny chce mi rozkręcić pół samochodu żeby znaleźć świerszcza a i tak nie ma gwarancji.
Objaw mam taki że po przegazowaniu nawet na luzie wciśnięcie sprzęgła powoduje dźwięk jakby tarcia metalu o metal, albo rozciągania sprężyny. Na wolnych obrotach cisza, choć nawet na wolnych dźwięk silnika po wciśnięciu sprzęgła się lekko zmienia. Obroty nie reagują na wciskanie sprzęgła. Sprzęgło działa ok, biegi wchodzą, nie ślizga się. Bierze od samego dołu, prawie bez marginesu.
Obecny mechanik Darko na Nałęczowskiej w LU podaje możliwości:
1)Komplet sprzęgła z kołem dwumasowym do wymiany.
2) łożyska w skrzyni więc skrzynia do wymiany, podobno wymiana łożysk nieopłacalna
3) nawet koło pasowe z przodu
ogólnie jak widać wszystkie opcje mało optymistyczne
Dodano po 2 godzinach 33 minutach 1 sekundzie:
jeszcze filmik https://youtu.be/E7hUhkQqiK0