Znana praktyka... mylą się bardzo często przy dacie pierwszej rejestracji , przestawiają cyfry w VIN-ie itd itp
W benzynie 1.4 16V 90KM od początku produkcji jest skrzynia biegów C514.6 znana z innych modeli fiata ze słabszymi silnikami w wersjach 5 i 6 biegowych. O ile ma co najmniej litr oleju i szczelne simmeringi jest niezniszczalna...
To znowu ja
Mam pytanko czy warto interesować się Bravura z przebiegiem ponad 220k, ale młodszym rocznikiem? Chodzi mi o silnik, skrzynie lub osprzęt typu turbo, czy nie okaże się, że za 20-30 tys km auto będzie na złom? Ile faktycznie wytrzymują silniki, skrzynie i osprzęt w poliftowych Bravo?
Link z przykładowym autem: https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-bravo- ... N7CHx.html
Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. Mankamentem każdego auta jest poprzedni właściciel. Jeden dba lepiej jak o żonę, a drugi upala niemiłosiernie i u takiej osoby nawet 100tys bedzie dla auta zabójcze. Pytanie czy to 220tys po trasie czy miasto, olej wymieniany co 10-15 czy co 30 czy ktos dbal czy nie
Jeździ tutaj kilka aut z przebiegami grubo ponad 300k km i to jeszcze na LPG, więc dają radę. Przy większym przebiegu masz szansę dorwać auto, w którym najbardziej problematyczne i kosztowne rzeczy zostały już naprawione, ale tutaj zgadzam się z @Kily86 że auto jest tak usterkowe, jak jego poprzedni właściciel dbał.
Jeśli ktoś nie upala auta, serwisuje na bieżąco to śmiem twierdzić, że wytrzyma i 400. Oczywiście osprzęt się zużywa, a turbo czy kolektor itp mają wady projektowo-fabryczne, więc od początku wiadomo, że nie są pancerne i wcześniej czy później padną, ale generalnie jak sie dba tak się ma
Znalazłem samochód u handlarza. Cena 20k. 2009, 1.4 t-jet. Wersja z szyberdachem. 160 tys. Przebiegu.
Handlarz przyznał że kiedy włączy klimatyzację ( automatyczna ) na maca to powietrze leci słabo.
Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Czy to kwestia zapchania wlotu powietrza przez liście czy technika ?
Druga sprawa. Czy Samochód 150 KM czy 120 KM. Różnica w przebiegach 50 tys. Wersja 150 KM bogate wyposażenie. Oba samochody sprowadzane z zagranicy. Cena 20 tys. Jeden i drugi.
Co jest na rzeczy się zastanawiam...
Dodano po 57 sekundach:
A i dziwne jest to Chic to pierdoła za ten 150 km nie ma znaczka z przodu i z tyłu Fiat a ma całe czarne logo.
„Nic wielkiego na świecie nie zostało osiągnięte bez pasji”. George Hegel FIATBRAVOT-JET
Zapraszam do sprawdzenia mojego tematu: viewtopic.php?f=5&t=3003 Pozdrowienia dla wszystkich!
W styczniu badanie techniczne w PL i do tej pory nie jest sprzedany - niepokojące. [https://historiapojazdu.gov.pl] W bazach zagranicznych - konkretnie w bazie autoDNA - "Odnotowano uszkodzenie pojazdu" - również niepokojące.
Tradycyjnie skrzynię M32 należałoby sprawdzić.
Tak na dobrą sprawę to chyba mi wystarczy climatronic i tempomat, a reszta to już raczej gadżety są, no chyba, że jest coś w co warto zainwestować żeby później nie żałować? Nie będę ukrywać to będzie moje pierwsze auto coś mające poza minimum, bo obecnie latam Punto II fl 1.2 więc cudów nie ma w nim
Jeszcze taki mi wpadł w oko:
VIN nieprawidłowy. Taki wynik zwraca EPER https://www.pekidi.com/navi?FORCED=TRUE ... M=LANGUAGE
Także sprawdzenie pojazdu na https://historiapojazdu.gov.pl nie jest wykonalne.
Jak dla mnie to kierownica jest zbyt mocno zużyta, jak na ten przebieg.
Oprócz tego, że też bida wersja, to wygląda dobrze. Miernik do ręki i sprawdzać. Skrzynia pewnie też M32.