• Pomoc przy zakupie Fiata Bravo - linki/ocena

  • Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Regulamin forum: Obrazek
Dział jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
 #113376  autor: Tomek
 13 mar 2019, 16:13
Te wsiowe światła ledowe to chyba mają homologacje na pozycje tylko.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 #113379  autor: krupniok200
 13 mar 2019, 17:09
własnie to są DRL, jedna firma właśnie sprzedaje z homologacją na dzienne i uwaga na xenony! No i właśnie, jak tak można auto zniszczyć :cry: :cry: :cry:
 #113381  autor: Tomek
 13 mar 2019, 17:52
https://skottuning.com/fiat-bravo-07-tu ... ienne.html
No faktycznie, trochę taniej sprzedają wersję z ledami pozycyjnymi.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 14 mar 2019, 07:32 przez metalman, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Dodano brakujące znaczniki [url] [/url] do linków.
 #113400  autor: metalman
 14 mar 2019, 10:37
krupniok200 pisze: 13 mar 2019, 14:18 A z tego co wiem to MA ma wtrysk bezpośredni, w tjecie pośredni.
Skąd taka informacja? Z tego co kojarzę to układ wtryskowy jest taki sam - SMPI.
 #113406  autor: krupniok200
 14 mar 2019, 11:37
Że względu na wyposażenie większe to ten pierwszy, ale kosztem wyższego przebiegu, ale jak nie będzie miał DPF to warto go będzie brać.
 #113410  autor: Fazor
 14 mar 2019, 12:02
Zwłaszcza że jest tańszy. Czy to duży przebieg jak na ten silnik? Wydaje mi się że kierownica ma nowe obszycie (zwłaszcza znając jakość skór Fiata). Za dobrze wygląda jak na ten przebieg, chyba że gość jeździł w trybie autonomicznym ;) Widzę że latał na trasach do Niemiec bo ma tą naklejkę niemiecką Euro 4.

U mnie w Stilo 254 tyś. i jeszcze dwumasa, turbina, sprzęgło i wtryski od nowości. Skrzynia bez żadnych wycieków i objawów. Olej w niej od nowości (2002).
 #113413  autor: krupniok200
 14 mar 2019, 12:22
No można powiedzieć że ten przebieg jest bardziej adekwatny, wychodzi średnio 22k na rok. Teraz sprawdziłem samochód w Eper i kurde wg tego co wyczytałem to nie ma DPF... to chyba już wiesz co oglądać
 #113414  autor: Cwiara
 14 mar 2019, 12:25
Kierownica obszyta bo nawet nowe Bravo nie miało takiej jakości skóry :) gałka i ręczny już nie :( ale to szczegóły.
Stan techniczny i sprawność :arrow: hamulce , zawias , silnik i skrzynia biegów ze sprzęgłem :!:
 #113425  autor: Fazor
 14 mar 2019, 14:13
A jaki byłby koszt takiego pakietu startowego do tego auta w sensie:
Dwumas
Sprzęgło
Rozrząd

Chyba że przy tym przebiegu to już było wymienione i jest udokumentowane, ale idę w kierunku wariantu najgorszego.
Choć nie do końca najgorszego bo jest jeszcze turbina.
O oleje i filtry nie pytam bo to zakładam jako standard.
 #113443  autor: Fazor
 14 mar 2019, 19:05
Podsumowując lekturę forum. 1,9JTD jest całkowicie bezpieczny pod względem skrzyni i silnika. 1,6JTD z przedzmianową skrzynią i bez DPF również poza nieszczęsną uszczelką (tylko?) pompy olejowej. Problemy z klimatronikiem również znam.
Problemy typu zapiekające się hamulce z tyłu, tuleje belki, stabilizatory oraz sprężyny przednie znam ze Stilo - nie są mi obce da się przeżyć.
Czy pod względem korozji jest lepiej niż w Stilo?
Poprawcie mnie proszę jeśli piszę źle lub jest coś więcej.
 #113445  autor: Cwiara
 14 mar 2019, 19:10
Jest lepiej jeśli nie było bite i byle jak naprawione lub skrajnie zaniedbane/zapuszczone jak puszcza...
Więcej :arrow: viewtopic.php?f=52&t=102#p381
:arrow: viewtopic.php?f=41&t=1085
 #113452  autor: Fazor
 14 mar 2019, 19:46
Jak to oglądałem to jest gorzej z tą korozją niż w moim GP 2008, a z biegiem czasu będzie gorzej niż w moim Stilo 2002 .
 #113502  autor: abezus
 16 mar 2019, 08:31
Bravo rdzewieje w tych samych miejscach co stilo. Dokładnie w tych samych. Progi, dolne ranty drzwi maska od wew strony klapa tylna. Z podłogi to sanki, belka tylna i podłoga w tylnej części. Zresztą dziwne gdyby rdzewiało w innych skoro to prawie to samo auto (coś tam poprawili technologicznie ale blacharsko fiat bez zmian od lat) 10 letni egzemplarz jeżdżący w ciężkich warunkach bo Polskie zimy zaliczają się do ciężkich warunków, będzie miał już rudą gdzieniegdzie. Z biegiem czasu zbędzie się to pogłębiać. Reasumując jak boisz się korozji to albo zmień markę, albo szukaj auta z francji/włoch.
Znajomy ma grand cherokee srt8, kupiony jako nowy w salonie... Oczywiście wiadomo fiat więc już zaczyna rdzewieć przednia maska (samochód trzyletni).
 #113544  autor: moris10
 17 mar 2019, 06:32
metalman pisze:
krupniok200 pisze: 13 mar 2019, 14:18 A z tego co wiem to MA ma wtrysk bezpośredni, w tjecie pośredni.
Skąd taka informacja? Z tego co kojarzę to układ wtryskowy jest taki sam - SMPI.
Z moich informacji też wynika, że tam jest wtrysk pośredni. Tym bardziej, że ludzie tam gaz zakładają bez problemu. Bezpośredni wtrysk jest w silnikach 1.75.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 #113577  autor: Cwiara
 17 mar 2019, 22:03
Opis wyposażenia zgodny ze stanem faktycznym.
Koła 16 calowe , pod lusterkiem czujnik zmierzchu/deszczu... ale B&M i tempomatu brak , opony cieniutkie :(
Kiera do obszycia i coś było naklejone przed pasażerem ( może uchwyt telefonu) oraz jakieś strzępy pod końcowym tłumikiem wiszą :arrow: złazi poszycie albo psa/kota przejechał ;)
Cała reszta do sprawdzenia na miejscu czy jest tak super słodko jak w ofercie :|
 #113579  autor: krupniok200
 17 mar 2019, 22:17
Jeszcze elektryczne siedzenia, grzane zice, szyberdach, składane elektrycznie lusterka, tylne elektryczne okna :) przy jeździe testowej do sprawdzenia czy skrzynia nie szumi
 #113589  autor: Solooo
 18 mar 2019, 00:32
Co sądzicie o tej sztuce? Czy warto jechać to obejrzeć? Szukam stricte 150km, jednak tutaj przebieg i cena jest średnia ;) Choć pierwszy raz widzę takie wnętrze w Bravo...


https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... BM2Fo.html
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 239