• Pomoc przy zakupie Fiata Bravo - linki/ocena

  • Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Regulamin forum: Obrazek
Dział jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
 #113358  autor: Cwiara
 13 mar 2019, 10:26
Zamiast T-jet 150KM jest Multiair 140KM :| i już bez M32 za to z modułem popychaczy zaworów ssących.
Ciekawe czy stan licznika ma pokrycie w przebiegu ;)
 #113359  autor: metalman
 13 mar 2019, 10:49
W Niemczech jest duża szansa, że ma ;)
 #113366  autor: Michu
 13 mar 2019, 14:02
krupniok200 pisze:Ja tam wolę tjeta 150 niż MA 140, jakoś wolę naprawić raz a pożądanie skrzynie niż non stop z modułem walczyć
Ja mam MA i w żuciu nie zamieniłbym na T-jet ;) Turbina Garrett (nie pęka jak IHI) , poprawiony kolektor wylotowy (nie pęka), brak skrzyni M32. Kupiłem już z poprawionym modułem MA (najnowsza wersja). Jak dotąd zero problemów, spalanie mieszane około 6,5-7 l a moment ten sam co w 150 T-jet 230 NM przy niższych obrotach. Jak zsumujesz wszystkie bolączi T-jet ze skrzynią M32 to wyjdzie drożej niż MA.

Zresztą najważniejszy jest stan techniczny, zadbanie i przebieg. Można kupić Sporta T-jet 150km zajechanego i wpakować na starcie 8 tys. pln , albo zadbanego MA 140 km i nic nie dołożyć przez lata. I na odwrót.
 #113367  autor: krupniok200
 13 mar 2019, 14:18
Dziwne, bo większość co wypisałeś działa cacy gdzie ludzie już po 2 wymieniali. A z tego co wiem to MA ma wtrysk bezpośredni, w tjecie pośredni.
 #113369  autor: Michu
 13 mar 2019, 14:34
Działa cacy dopóki nie popęka. Na forum było już o tym sporo. Dzięki wtryskowi bezpośredniemu masz niższe zużycie paliwa.
Ale nie róbmy OT, chodziło mi tylko o to, że trzeba patrzeć na stan techniczny / przebieg i czy samochód jest już po poprawkach a nie powielać stare historie - tak jak było w przypadku np. silnika VW TSI.
 #113370  autor: Cwiara
 13 mar 2019, 14:41
 #113373  autor: Michu
 13 mar 2019, 15:23
Jak ktoś szuka do jazdy i odgarniania posesji ze śniegu ;)
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... efab9fdd42
Ostatnio zmieniony 14 mar 2019, 07:31 przez metalman, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Dodano brakujące znaczniki [url] [/url] do linków.
 #113374  autor: kml
 13 mar 2019, 15:35
ale ma spojrzenie :shock:
 #113375  autor: Cwiara
 13 mar 2019, 15:48
Michu pisze: 13 mar 2019, 15:23 Jak ktoś szuka do jazdy i odgarniania posesji ze śniegu ;)
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... efab9fdd42
:P
Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 mar 2019, 07:31 przez metalman, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Dodano brakujące znaczniki [url] [/url] do linków.
 #113376  autor: Tomek
 13 mar 2019, 16:13
Te wsiowe światła ledowe to chyba mają homologacje na pozycje tylko.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 #113379  autor: krupniok200
 13 mar 2019, 17:09
własnie to są DRL, jedna firma właśnie sprzedaje z homologacją na dzienne i uwaga na xenony! No i właśnie, jak tak można auto zniszczyć :cry: :cry: :cry:
 #113381  autor: Tomek
 13 mar 2019, 17:52
https://skottuning.com/fiat-bravo-07-tu ... ienne.html
No faktycznie, trochę taniej sprzedają wersję z ledami pozycyjnymi.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 14 mar 2019, 07:32 przez metalman, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Dodano brakujące znaczniki [url] [/url] do linków.
 #113400  autor: metalman
 14 mar 2019, 10:37
krupniok200 pisze: 13 mar 2019, 14:18 A z tego co wiem to MA ma wtrysk bezpośredni, w tjecie pośredni.
Skąd taka informacja? Z tego co kojarzę to układ wtryskowy jest taki sam - SMPI.
 #113406  autor: krupniok200
 14 mar 2019, 11:37
Że względu na wyposażenie większe to ten pierwszy, ale kosztem wyższego przebiegu, ale jak nie będzie miał DPF to warto go będzie brać.
 #113410  autor: Fazor
 14 mar 2019, 12:02
Zwłaszcza że jest tańszy. Czy to duży przebieg jak na ten silnik? Wydaje mi się że kierownica ma nowe obszycie (zwłaszcza znając jakość skór Fiata). Za dobrze wygląda jak na ten przebieg, chyba że gość jeździł w trybie autonomicznym ;) Widzę że latał na trasach do Niemiec bo ma tą naklejkę niemiecką Euro 4.

U mnie w Stilo 254 tyś. i jeszcze dwumasa, turbina, sprzęgło i wtryski od nowości. Skrzynia bez żadnych wycieków i objawów. Olej w niej od nowości (2002).
 #113413  autor: krupniok200
 14 mar 2019, 12:22
No można powiedzieć że ten przebieg jest bardziej adekwatny, wychodzi średnio 22k na rok. Teraz sprawdziłem samochód w Eper i kurde wg tego co wyczytałem to nie ma DPF... to chyba już wiesz co oglądać
 #113414  autor: Cwiara
 14 mar 2019, 12:25
Kierownica obszyta bo nawet nowe Bravo nie miało takiej jakości skóry :) gałka i ręczny już nie :( ale to szczegóły.
Stan techniczny i sprawność :arrow: hamulce , zawias , silnik i skrzynia biegów ze sprzęgłem :!:
 #113425  autor: Fazor
 14 mar 2019, 14:13
A jaki byłby koszt takiego pakietu startowego do tego auta w sensie:
Dwumas
Sprzęgło
Rozrząd

Chyba że przy tym przebiegu to już było wymienione i jest udokumentowane, ale idę w kierunku wariantu najgorszego.
Choć nie do końca najgorszego bo jest jeszcze turbina.
O oleje i filtry nie pytam bo to zakładam jako standard.
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 235