krupniok200 pisze:Ja tam wolę tjeta 150 niż MA 140, jakoś wolę naprawić raz a pożądanie skrzynie niż non stop z modułem walczyć
Ja mam MA i w żuciu nie zamieniłbym na T-jet
Turbina Garrett (nie pęka jak IHI) , poprawiony kolektor wylotowy (nie pęka), brak skrzyni M32. Kupiłem już z poprawionym modułem MA (najnowsza wersja). Jak dotąd zero problemów, spalanie mieszane około 6,5-7 l a moment ten sam co w 150 T-jet 230 NM przy niższych obrotach. Jak zsumujesz wszystkie bolączi T-jet ze skrzynią M32 to wyjdzie drożej niż MA.
Zresztą najważniejszy jest stan techniczny, zadbanie i przebieg. Można kupić Sporta T-jet 150km zajechanego i wpakować na starcie 8 tys. pln , albo zadbanego MA 140 km i nic nie dołożyć przez lata. I na odwrót.