Strona 1 z 1

Alternatywy dla Bravo

Post:25 kwie 2019, 22:42
autor: Radek97
Witam, jakie alternatywy dla bravo polecilibyście?
Szukam modelu który dobrze współpracuje z instalacją LPG, diesle mnie nie interesują, auto musi być dość dynamiczne, najlepiej kompakt/sedan, do 25tys, proszę o propozycję.
Pozdrawiam ;)

Alternatywy dla Bravo

Post:26 kwie 2019, 01:14
autor: Marek19736
@Radek97 Zastanów się nad E87 2.0 Benzyna ewentualnie coś z rodziny Vaga z silnikiem 1.8 Turbo masz do wyboru Leona, Golfa lub A3-kę, tylko że to o wiele starsze auta od Bravo, ale do gazu oraz modów nadają się idealnie. Zapomniałem jeszcze dodać Volvo C30 najlepiej w wersji z motorem T5, który ma przepiękne brzmienie tylko niestety nie łapie się na twój budżet wiec jak już Volvo i T5-ka pod maską to S40 z roczników około 2005 do wyrwania za okolice 20 kafli :)

Alternatywy dla Bravo

Post:26 kwie 2019, 06:13
autor: abezus
Civic VIII 1.8. Luzy regulujeszcz co druga wymianę filtra i jeździsz długo i szczęśliwie. Demon prędkości to to nie będzie ale samochód lepiej nadaje się do LPG niż tjety w bravo, do tego auto jako całość jest lepszym wyborem. Samo bravo nie jest zresztą demonem prędkości więc tak czy tak syfik będzie szybszy. Moim zdaniem najlepsza alternatywa w klasie. Jeśli chodzi o silniki 2.5t Volvo bo te kryją się pod oznaczeniem t5 to wszystko spoko do momentu kiedy będzie wymagana regulacja luzu zaworowego. Mamy wybór znaleźć fachowca który będzie to robił prY pomocy szlifierki bo oryginalne części są kosmiczne drogie albo oddajemy do ASO i całe oszczędności jazdy na, LPG znikają a my dokładamy jeszcze do interesu.

Re: Alternatywy dla Bravo

Post:26 kwie 2019, 06:41
autor: moris10
Jak będziesz szukał samochodu jak tematów na tym forum to życzę powodzenia
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=ht ... are_type=t

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Alternatywy dla Bravo

Post:26 kwie 2019, 08:02
autor: stpman
Czy Civic lepszy od T-Jet'a to nie wiem
Z jednej strony czasem T-Jety (zwłaszcza 150KM) miewają problemy z zapętlaniem wtrysków, sporadycznie z odpalaniem rano (po instalacji LPG).
Ale... W Bravo masz hydrauliczną regulację luzu zaworowego.

W Hondzie jest mechaniczna, trzeba to robić regularnie. Czyli masz dodatkowe koszty.

Alternatywy dla Bravo

Post:26 kwie 2019, 16:57
autor: kerajkaso
Może megane 3, z silnikiem 1.4 Tce 130 KM - wtrysk wielopunktowy. Niestety nie znam szczegółów jak spisuje sie na gazie, oraz jaka jest regulacja luzów zaworowych.
Sa tez silniki 2.0 turbo i tez wtrysk wielopunktowy podobno dobre do gazu.

Alternatywy dla Bravo

Post:26 kwie 2019, 17:24
autor: abezus
Tce to wtrysk bezpośredni więc odpada jeśli chcemy minimalizować koszty i problematyczność danej jednostki. Regulację luzów w silnikach hondy ogarnie każdy kto ma choć delikatne pojęcie o mechanice, jeśli nie mechanik weźmie za to grosze bo to naprawdę niewiele roboty. Inna sprawa regulacja luzów gdzie są szklanki itp. Tam już są koszty, koszty, koszty.

Alternatywy dla Bravo

Post:08 maja 2019, 12:11
autor: Radek97
Czy ktoś może się wypowiedzieć o silniku 1.4 Tsi 125km z grupy VAG? (Seat Leon 2011r.)