[wątek przeniesiony z innego tematu..]
Miałem okazję przez weekend testować Tipo w sedanie 1.3 MJTD 95KM. Auto bardzo fajne do ekonomicznej jazdy. Na trasie 200 km zrobiłem średnie spalanie 3.7 litra jadąc 90-110 km/h. Dodam, że były 2 odcinki, że leciałem po 180 km/h na Nowy Dwór Gdański. Auto bardzo fajnie wyciszone, nie słychać, że jedzie się dieslem. Skrzynia 5-biegowa bardzo "płytka". Po chwili idzie przywyknąć, miałem momentami wrażenie, że biegu nie wbiłem, bardzo krótki skok lewarka.
Odnośnie wersji benzynowej 1.4 95 KM to hatchback ma masę własną 1270 kg - 12,1 s do 100 km/h, a sedan 1225 kg - 11,5 s/ 100 km/h - wartości na papierze. To lepiej niż Braviszon czy Stasiek (Stilo ) z tymi samymi jednostkami. Uważam, że do "normalnej" jazdy zarówno w trasie jak i do miasta spokojnie wystarczy. Oczywiście w trasie redukcja i piłowanko po obrotach, ale się da - miałem stilo 1.4 95KM i wiem, że można .
Miałem okazję przez weekend testować Tipo w sedanie 1.3 MJTD 95KM. Auto bardzo fajne do ekonomicznej jazdy. Na trasie 200 km zrobiłem średnie spalanie 3.7 litra jadąc 90-110 km/h. Dodam, że były 2 odcinki, że leciałem po 180 km/h na Nowy Dwór Gdański. Auto bardzo fajnie wyciszone, nie słychać, że jedzie się dieslem. Skrzynia 5-biegowa bardzo "płytka". Po chwili idzie przywyknąć, miałem momentami wrażenie, że biegu nie wbiłem, bardzo krótki skok lewarka.
Odnośnie wersji benzynowej 1.4 95 KM to hatchback ma masę własną 1270 kg - 12,1 s do 100 km/h, a sedan 1225 kg - 11,5 s/ 100 km/h - wartości na papierze. To lepiej niż Braviszon czy Stasiek (Stilo ) z tymi samymi jednostkami. Uważam, że do "normalnej" jazdy zarówno w trasie jak i do miasta spokojnie wystarczy. Oczywiście w trasie redukcja i piłowanko po obrotach, ale się da - miałem stilo 1.4 95KM i wiem, że można .