Witam,
W tym roku byłem na wypoczynku na południu Francji i byłem zaskoczony dużą ilością Fiatów Tipo na ulicach. W 97% wersje HB i SW więc chyba nie jest źle ze sprzedażą tego modelu.
Co do silnika T-jet to można zobaczyć filmy z dynamiki Tipo 1.4 T-jet i prawie na pewno inaczej jest zestopniowana skrzynia biegów, przy 140 km/h jest 3,5 tyś obrotów a w Bravo z tego co pamiętam lekko ponad 3 tyś. Ponadto na 5 biegu przy 190 km/h obroty są znacznie powyżej 5 tyś a w bravo chyba przed 5 tyś. Ponadto z tego co można było zobaczyć na filmie, to samochód rozpędzał sie tylko do 190 km/h wg licznika (w Bravo 200 km/h) więc chyba faktycznie z tą mocą jest coś nie tak.
W tym roku byłem na wypoczynku na południu Francji i byłem zaskoczony dużą ilością Fiatów Tipo na ulicach. W 97% wersje HB i SW więc chyba nie jest źle ze sprzedażą tego modelu.
Co do silnika T-jet to można zobaczyć filmy z dynamiki Tipo 1.4 T-jet i prawie na pewno inaczej jest zestopniowana skrzynia biegów, przy 140 km/h jest 3,5 tyś obrotów a w Bravo z tego co pamiętam lekko ponad 3 tyś. Ponadto na 5 biegu przy 190 km/h obroty są znacznie powyżej 5 tyś a w bravo chyba przed 5 tyś. Ponadto z tego co można było zobaczyć na filmie, to samochód rozpędzał sie tylko do 190 km/h wg licznika (w Bravo 200 km/h) więc chyba faktycznie z tą mocą jest coś nie tak.