• Fiat Tipo - następca Bravo? -dyskusja, opinie..

Moderatorzy: kubajg, metalman

 #73647  autor: Dareek
 24 wrz 2017, 11:39
@Toolbox właśnie kupowałem półtora tygodnia temu samochód i uwierz mi - mało co zostało nawet z 2017 r. Owszem zostaną Veolce lub wersje kosztujące grubo pona 90 tys ale 120 stek najbardziej chodliwych praktycznie nie ma- nawet na stronę o nazwie tzw stock jest grubo nieaktualna.
chcesz auto - zamawiaj - czas oczekiwania - 2-3 miesięcy z rabatem 3-5 tys.
 #73676  autor: Sagan07
 24 wrz 2017, 16:01
Zgadzam się z @Dareek że wyrwanie Giulietty poniżej 70k obecnie graniczy z cudem.

Problem polega na tym, że już nawet te 65000 za Astrę (w sumie to 67000, bo trzeba doliczyć ubezpieczenie) to wyraźne przekroczenie mojego budżetu (oczywiście wiem, że w perspektywie 7-8 lat dzięki LPG sporo zaoszczędzę na paliwie ale obecnie muszę dołożyć dobre 10% więcej niż planowałem). Generalnie muszę dobrze przemyśleć sprawę i jeszcze raz przekalkulować moje możliwości finansowe (oczywiście roześlę zapytanie ofertowe do innych dilerów).

Co do tego, że to stary model to dla mnie to zaleta (chyba się starzeje :D). Dzięki temu, że jest już kilka lat na rynku to mniej więcej wiem co i kiedy się popsuje i ile mniej więcej będzie kosztowała naprawa.

W każdym bądź razie jest to jakaś alternatywa dla Clio 1.2 TCE Grandtour :)
 #73694  autor: rybsztein
 24 wrz 2017, 19:15
Panowie to temat o Tipo jako nastepcy Bravo a nie Astrach, Clio i Julkach:)

Pojszło z Szajsunga Galaksy S5 Neło




 #73698  autor: Dareek
 24 wrz 2017, 19:39
no i jest - jakby nie patrzeć ale w cenie 50- 60 tys +- 2-3 tys raczej Tipo nie ma konkurencji. I możemy sprzeczać się o materiały ale jakoś ciężko mi się doszukać specjalnych wad dla tego samochodu.
 #73716  autor: Mily
 24 wrz 2017, 23:58
Pisałem to wcześniej, napiszę raz jeszcze. Tipo SW w wersji Lounge kosztuje przynajmniej 10 tys mniej niż auta konkurencji. Jeżeli chodzi o materiały wnętrza to przyczepić można się jedynie do góry drzwi bo plastik jest błyszczący (może środek matujący do kokpitu Megsa pomoże w pozbyciu się połysku). Deska rozdzielcza nie jest może wzorem, ale też i nie odbiega od kompaktów francuskich, japońskich czy koreańskich (można znaleźć testy nowego Hyundaia I30 za 100 tyś i więcej z trzeszczącym wnętrzem jak w starym Citroenie AX). Samo spasowanie i montaż nie pozostawia wiele do życzenia a obsługa klimatyzacji, nawiewów jest bardzo prosta i intuicyjna w przeciwieństwie np. do aut z tabletami.
Wygląd zewnętrzny rzecz gustu, ale obiektywnie na felgach 17 z pakietem chrom, auto wygląda bardzo dobrze.

PS A można kupić Julkę w wersji kombi, albo taką gdzie pasażerowie o wzroście +180cm z tyłu zmieszczą nogi?
 #73743  autor: Mily
 25 wrz 2017, 14:09
Dobrze, że nie dopisałeś jeszcze z pełną powagą, że takiej z większą ilością miejsca na nogi z tyłu też nie ma :)

To pytanie było trochę sarkastyczne z mojej strony ;)
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2017, 14:10 przez Mily, łącznie zmieniany 1 raz.
 #73744  autor: Ozz
 25 wrz 2017, 14:09
Niestety, bo byłaby to dobra alternatywa. To samo z Giulą. Swoją drogą, ciekawe czemu makaroniarze oddają ten kawałek rynkowego tortu? Nie kalkuluje się zaprojektowanie i wdrożenie? Rynek zapewne badali. Sorry za ot.
 #73748  autor: rybsztein
 25 wrz 2017, 15:43
Włoch to dziwny człowiek. Zobacz ile czasu robili SUVa. Jaki to rynek ogromny przecież.

Mily chciałem napisać, że ile na nogi miejsca by nie było to głową w sufit i tak z tyłu się wali:) A brak kombi to nie taka oczywista sprawa bo w necie znajdziesz zdjęcia - miała być:)

Sorry za OT.

Pojszło z Szajsunga Galaksy S5 Neło



 #73749  autor: Ozz
 25 wrz 2017, 16:16
Obrazek

Obrazek

Możemy obejść się smakiem...
 #73756  autor: LifeRelax
 25 wrz 2017, 17:41
Ja z mojej perspektywy mogę powiedzieć, że minusem Tipo jest dostępność części zamiennych (ale to jak w każdym nowym aucie). Jak już dojdzie kurtyna i czujnik od airbagow to może po 2 miesiącach odbiorę mojego z naprawy...
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19