Cwiara pisze: ↑18 lip 2018, 16:01
Wracając z Częstochowy zrobiłem szybki rekonesans Bravo 1.4T-jet 150KM wrzuconego przez kolegę wyżej.
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... xtor=SEC-8
Na razie tylko foto , opis i wrażenia później. Nie jest najgorzej ale rewelacji proszę się nie spodziewać.
Wilk w owczej skórze czyli 150KM w wersji wyposażenia tak jak auto którym się poruszam (Dynamic) tylko bez navi instant i 2DIN radio. Bardzo dziwna konfiguracja ale cóż to było drugie auto w rodzinie spod Berlina.Wszyscy nim śmigali.
W Polsce malowana maska bo były wgniotki i po wyciągnięciu nie dało się tego zniwelować od wewnętrznej jest w orginale - nalepka z nr.lakieru i nazwą wytwórcy.Sprzedawca posiada dokumentację fotograficzną i fakturę za naprawę.
Pozytywy: potwierdzony rzeczywisty przebieg ,serwisowany co 15 tysi (ostatni serwis 05.17) , dokumentacja ( cała koszulka faktur za przeprowadzone naprawy, plik wydruków TUV kontrole , brief , książka serwisowa i gwarancyjna...) , blachy od posiadacza w DE i umowa zakupu,kluczyki ORI+ karta,opony 18' zimowe prawie nowe, tylne tarcze i klocki wymienione niedawno więc na 60/80 tysi spokój , czyste i zadbane wnętrze,tłumik końcowy jest świeży.
Minusy: tarcze i klocki przód na wykończeniu do wymiany( rant znaczny) chyba że ktoś będzie się bawił w szlifowanie ,brak półki nad bagażnikiem( były tam chyba głośniki i poszła out) a w bagażniku wkład styropianowy bez zestawu naprawczego,z tyłu korbotronic, w "podłokietniku" brak gumy i suwaka kierunku nadmuchu a same listki zdewastowane - może był normalny podłokietnik ale uległ zamianie,coś było robione przy układzie chłodzenia ( niski stan w zbior.wyr.) widać nowy cybant na rurze pompy, brak anteny na dachu,urwana pokrywka wlewu zbiornika płynu spryskiwacza, dziurka w siatce plastikowej podszybia po stronie pasażera,
skrzynia M32 o której sprzedający nic nie wie bo auto przyjechało na lawecie - norma tak jak 2mas też nie wie.
Inne spostrzeżenia: auto chyba trochę stało bo panuje jeszcze jesień pod maską ,wymieniona szyba przednia, od akumulatora idzie instalacja siły (12V/mnóstwo amper) do bagażnika bo był chyba jakiś bombox lub wiadro z głośnikiem
, turbo wygląda bardzo świeżo - może było wymienione lub regenerowane , blacharsko/lakierniczo prezentuje się dobrze , są ryski i odpryski jak to w używce ale bez dramatu.
Samochód z braku czasu nie był uruchamiany i bez rundki wokół komina oraz sprawdzenia działania np.klimy...
W tej cenie raczej niesprzedawalne ze względu na wersję i w/w braki oraz uchybienia ale jest pole do negocjacji bo trochę czasu oraz grosza przyszły posiadacz musi poświęcić żeby doprowadzić do stanu satysfakcjonującego to Bravo i będzie OK.
Auto jest dopiero co wystawione w ofercie więc cena z sufitu.Opatrzy się i spadnie.Nie ma się co śpieszyć bo opony letnie trzeba kupić
IMHO 16/17 tysi , 18 dla napalonego i tyle.
Dodano po 20 minutach 37 sekundach:
@jarzek jak masz VIN to daj do
@Pympek i wszystko będzie jasne.
@bakel Liść
raczej szczotki wentka dogorywają