• Pomoc przy zakupie Fiata Bravo - linki/ocena

  • Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Wszystko to co warto sprawdzić przed zakupem Nuova Bravo.
Regulamin forum: Obrazek
Dział jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
 #84311  autor: moris10
 28 sty 2018, 06:40
Nie pomyliłeś VINu przypadkiem? Małe realne to wybieranie biegów na kole kierownicy

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 #84316  autor: gross57
 28 sty 2018, 09:36
sprawdzałem VIN kilka razy, napewno dobry a mam zdjęcie z dowodu szwajcarskiego.
Dlatego właśnie się pytam co to może oznaczać bo jednocześnie w raporcie jest napisane 076 SKRZYNIA BIEGÓW MECHANICZNA 6 BIEGOWA.

Dodatkowo interesuje mnie czy kod 102 WYCIERACZKI-SPRYSKIWACZE-REFLEKTORÓW oznacza że powinny być spryskiwacze reflektorów przednich?
a także
4SF PŁYTA CD MAPY NAW + PEN DRIVE - EU SRODK (CH-PŁN/A/IT-PŁD/NI
55Y WYSWIETLACZ MULTIMEDIALNY Z TELEFONEM
czy Bravo fabrycznie wychodziło z nawigacją? te dwa kody sugerują, że tak, ale ja nie widziałem takiego
raport VIN jest tutaj viewtopic.php?f=51&t=103&start=1700 (przepraszam ale coś nie moge tego raportu dodać w tym poście)
 #84319  autor: Barto
 28 sty 2018, 10:28
FCA w tej chwili róznie opisuje swoje opcje na fakturach, które wystawia dla dealerów, np chromowane klamki zewnętrzne w Tipo są na fakturze opisane jako chromowana klamka wew. A sterowanie radiem z koła kierownicy nie pamiętam już dokładnie ale właśnie coś w stylu tych łopatek do zmiany biegów. Może w tym przypadku również chodzi własnie o sterowanie radiem z koła kierownicy ;)
 #84329  autor: gross57
 28 sty 2018, 11:28
a dla pozostałych dwóch kodów (spryskiwacze i nawigacja) też istnieje takie wytłumaczenie? Nie ukrywam, że jestem tym autem zainteresowany po rozmowach ze sprzedawcą, jeszcze nie widziałem na żywo. Ale jeśli mi potwierdzicie, że 102 WYCIERACZKI-SPRYSKIWACZE-REFLEKTORÓW oznacza że powinny być spryskiwacze reflektorów przednich a ze zdjęć widać, że ich nie ma to nie będę się fatygował. Bo moim zdaniem będzie to oznaczać, że auto miało jakąś przygodę z przodu. I nawet jeśli była to niewielka stłuczka parkingowa oznacza, że ktoś kiedyś nie naprawiał fachowo pojazdu bo założył jak się domyślam tańszy zderzak bez sprysków. To daje do myslenia, że mógł jeszcze na czymś oszczędzać.....
 #84338  autor: moris10
 28 sty 2018, 12:53
Punkty 55Y i 5BH na 99% dotyczą blue&me, a ten wyświetlacz multimedialny to wyświetlacz Matrix między zegarami(w moim bravo z B&M mam takie same zapisy).
Patrząc po wyposażanie to auto było wyposażone w cos ala pakiet zima w skład którego wchodzilo podgrzewane fotele, spryski i chyba właśnie spryskiwacze reflektorów, ale to lepiej żeby potwierdzili koledzy z forum.
Weź też pod uwagę, że to auto ma skrzynie m32

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 #84373  autor: gross57
 28 sty 2018, 17:32
Absolutnie zdaje sobie sprawę ze skrzyni i zakładam, że kiedyś mogę musieć ją zrobić.... ale licząc 2 tyś na skrzynię + 2,8 tyś na instalację gazową to z tym autem mieszczę się w budżecie 25 tyś który niejako sobie zakładałem....
 #84415  autor: Ardaenye
 28 sty 2018, 21:05
Dolicz jeszcze 1k za pakiet startowy, a i drugi tysiaczek na jakieś nieprzewidziane rzeczy się też przyda. Może ruda już gdzieś wychodzi (klapa, maska?), z tym szyberdachem w Bravo też chyba jakieś przeboje były?
 #84431  autor: abezus
 29 sty 2018, 05:20
Hehe gazik w t-jet przemyślałbym trzy razy, wiadomo że są ludzie zadowoleni ale jednak ogrom ludzi narzeka i to nawet jednostki które nie zakładały instalacji "u miecia w stodole". Reszta jak wyżej.
 #84446  autor: 19Kris88
 29 sty 2018, 09:42
abezus pisze:Hehe gazik w t-jet przemyślałbym trzy razy, wiadomo że są ludzie zadowoleni ale jednak ogrom ludzi narzeka i to nawet jednostki które nie zakładały instalacji "u miecia w stodole". Reszta jak wyżej.
przecież ten silnik jest sprzedawany teraz w tipo z gazem w komplecie.
naprawdę ogrom ludzi narzeka?
 #84469  autor: abezus
 29 sty 2018, 14:15
Sprzedawany jest z fabrycznym gazem. Nie wiem jak to się zachowuje. Wiem jak się zachowuje kolegom z forum którzy mają instalację dokładaną, jest o tym temat na forum. Jedni jeżdżą i nie narzekają a inni demontują instalację albo sprzedają wóz. Generalnie nie ma chyba jeszcze mocnego w naszym kraju który odpowiedziałby rzeczowo dlaczego jeden egzemplarz jeździ bez problemu na lpg, drugi już ma problemy z porannym odpalaniem. Oczywiście mówimy o instalacjach zakładanych i strojonych przez fachowców. Jest tu na forum kolega który stroił instalację i pewnego "Guru" z lpgforum, niestety wiele to nie dało. Tak jak mówię, wszystko jest na forum, trzeba poszukać. Na lpgforum zresztą też jest temat o tjetach +lpg.
 #84476  autor: jablkot
 29 sty 2018, 16:01
Przecież te silniki w Tipo z fabrycznym LPG są zmodyfikowane i się różnią od normalnie wypuszczając T-Jetow.
 #84489  autor: Lechu
 29 sty 2018, 18:41
Brak info na temat kraju pochodzenia w ogłoszeniu... ale po napisach na książkach zdaje się, że Francja. A stamtąd to często szrot po szkodach całkowitych od ubezpieczycieli :/
 #84491  autor: moris10
 29 sty 2018, 19:52
Patrząc, że wszystkie książki, karty kodowe i dwa kluczyki (wyglądają na ori) to można twierdzić, że nie zabrała go laweta prosto z dzwonu. Część handlarzy mówi wprost jak auto jest z dzwona to nie ma nic, bo przecież mało kto wozi wszystkie książki i kluczyk w schowku.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 #84522  autor: abezus
 30 sty 2018, 06:19
jablkot pisze: 29 sty 2018, 16:01 Przecież te silniki w Tipo z fabrycznym LPG są zmodyfikowane i się różnią od normalnie wypuszczając T-Jetow.
O widzisz i to tłumaczy dlaczego samochody z seryjną instalacją śmigają. Wszystko w temacie.
 #84706  autor: LukaszWojtun
 01 lut 2018, 17:32
abezus pisze: 29 sty 2018, 14:15 Sprzedawany jest z fabrycznym gazem. Nie wiem jak to się zachowuje. Wiem jak się zachowuje kolegom z forum którzy mają instalację dokładaną, jest o tym temat na forum. Jedni jeżdżą i nie narzekają a inni demontują instalację albo sprzedają wóz. Generalnie nie ma chyba jeszcze mocnego w naszym kraju który odpowiedziałby rzeczowo dlaczego jeden egzemplarz jeździ bez problemu na lpg, drugi już ma problemy z porannym odpalaniem. Oczywiście mówimy o instalacjach zakładanych i strojonych przez fachowców. Jest tu na forum kolega który stroił instalację i pewnego "Guru" z lpgforum, niestety wiele to nie dało. Tak jak mówię, wszystko jest na forum, trzeba poszukać. Na lpgforum zresztą też jest temat o tjetach +lpg.
Nie wiem czy o mnie mówisz ale po moim strojeniu u "guru" z lpgforum jeżdżę bez problemu :)
 #84708  autor: abezus
 01 lut 2018, 17:37
Uuu cofam co napisałem. Widocznie gdzieś coś źle zrozumiałem bo właśnie o tobie myślałem. Czyli jak widać potrzeba porządnego fachowca do strojenia...

Aaaa już wiem dlqczego założyłem że coś nadal jest nie tak... Zaraz po strojeniu auto pojawilo sie na otomoto wiec zalozylem ze "miarka sie przebrala".
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 235