mateuszp1991 pisze: ↑26 paź 2017, 20:13 Jedynie co jeszcze to muszę się zająć klimą - nieszczęsne aktywatory.Czyli ok tysiaka i doby w plecy.
mateuszp1991 pisze: ↑26 paź 2017, 20:13 Jedynie co jeszcze to muszę się zająć klimą - nieszczęsne aktywatory.Czyli ok tysiaka i doby w plecy.
mateuszp1991 pisze: ↑26 paź 2017, 20:13 Tak przy okazji jaka powinna być taka odpowiednia cena za wymianę kompletu rozrządu z pompą wody i robocizną?300 zł za komplet przykładowo INA, 300 zł za robociznę.
Micho78 pisze:No to może ten wart uwagi?Oglądałem go. Co prawda nie jestem ekspertem i gdybym był zdecydowany, to pojechałbym z bratem mechanikiem. Ale ponieważ byłem w okolicy to zerknąłem na niego. Pogoda była słaba i handlarzowi nawet nie chcialo się wyjść tylko rzucił kluczyki od samochodu. Pierwsze co sie rzuciło w oczy to kluczyk strasznie zjechany. Dodatkowo bardzo odstającą zaślepka poduszki kierowcy w kierownicy. Miałem poprzednie Bravo z 1999roku i wnętrze przy podobnym przebiegu wyglądało troche lepiej. Nie mówię, że ten samochód to mina, ale lepiej go dobrze sprawdzić.
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... zf8Mf.html
kubajg pisze:Ogólnie odstająca poducha w Bravo to norma, pod pewnym kątem wygląda to najgorzej i często właśnie tak to widać na zdjęciach.Ale ta zaślepka cała się rusza i odstaje? Bo w tamtym Bravo strasznie odstawała. W żadnym samochodzie tego nie widziałem.
kubajg pisze:Nic nie powinno się ruszać, a szpara ma być ale tak na niecałe pół centymetra, żadnego palca nie powinno się dać tam włożyćI to rozumiem. Tam na pewno tak nie bylo