Czym się różni T-Jet od MultiAir oprócz elektronicznej hydrauliki zaworów? Czy ktoś z forum posiada taki MultiAir najlepiej z przebiegiem powyżej 100tyś,niech napisze jak mu się to sprawdza.
Piotrss pisze:Czym się różni T-Jet od MultiAir oprócz elektronicznej hydrauliki zaworów? Czy ktoś z forum posiada taki MultiAir najlepiej z przebiegiem powyżej 100tyś,niech napisze jak mu się to sprawdza.Wystarczy ta roznica, jakby nie bylo to calkiem inny silnik. Caly ten system multiair to niepotrzebny i dosyc awaryjny wynalazek. Jak sie zepsuje koszty sa niemale. Dlaczego kraza opinie ze MA nie lubi lpg? Bo mega ciezko wregulowac instalacje w tych jednostkach. Jesli chodzi o silniki w bravo pod lpg to najlepiej 1.4 90 i 1.4t 120 koni, co nie znaczy ze 150t jeta nie da sie "Zagazowac". Oczywiscie sie da ale trzeba bardzo bardzo bardzo rozgarnietego gaziarza.
Moim zdaniem nie ma co nawet brac pod uwage zakupu bravo z ta jednostka bo niby jaki to ma sens, obok niego masz t jeta czyli jeden z najlepszych jesli nie najlepszy daln sajzingowy silnik benzynowy, a czego by nie mowic o MA jest to wynalazek, przynajmniej byl w czasach kiedy go montowali w bravo. Teraz moze poprawili awaryjnosc tego ustrostwa, ale znam przypadek osoby ktora miala ta jednostke w alfa romeo, samochod salonowy i na gwarancji byla ogromna ilosc razy w serwisie z ciaglymi problemami.