MultiAir na gaz? Ciekawe jak to sie sprawuje
Piotrss pisze:Czym się różni T-Jet od MultiAir oprócz elektronicznej hydrauliki zaworów? Czy ktoś z forum posiada taki MultiAir najlepiej z przebiegiem powyżej 100tyś,niech napisze jak mu się to sprawdza.Wystarczy ta roznica, jakby nie bylo to calkiem inny silnik. Caly ten system multiair to niepotrzebny i dosyc awaryjny wynalazek. Jak sie zepsuje koszty sa niemale. Dlaczego kraza opinie ze MA nie lubi lpg? Bo mega ciezko wregulowac instalacje w tych jednostkach. Jesli chodzi o silniki w bravo pod lpg to najlepiej 1.4 90 i 1.4t 120 koni, co nie znaczy ze 150t jeta nie da sie "Zagazowac". Oczywiscie sie da ale trzeba bardzo bardzo bardzo rozgarnietego gaziarza.
Mattson pisze:http://olx.pl/oferta/fiat-bravo-1-9-150 ... 0904ae76f0Ogólnie spoko, ciekawe tylko jak to przetarcie boku wygląda bo na zdj nic nie widać. Wersja wyposażenia wystarczająca, ma tempomat o czym gość nie wspomniał. Nie ma niestety czujników parkowania. Weź od gościa VIN i sprawdź czy ma DPF, jeśli tak to warto by podłączyć pod kompa i sprawdzić jak się wypala i ew. zerknąć na korekty wtrysków (czasem ludzie sprzedają auta z z tymi silnikami po problemach z klapami wirowymi), to zawsze już coś tam powie o stanie.
Panowie, co powiecie o tej aukcji? Co się rzuca w oczy z miejsca ?
Warto jechać ?
Pozdrawiam
Barto pisze:i ma bezpośredni wtrysk paliwaUuuu o tym nie wiedziałem szczerze mówiąc ale wszystko na bezpośrednim wtrysku paliwa to zło wcielone.