deleted
Ostatnio zmieniony 13 mar 2018, 10:29 przez samtive, łącznie zmieniany 1 raz.
abezus pisze: ↑26 lut 2018, 12:08 Kolego on ma jeszcze skrzynie m32. Moim zdaniem bez sensu kupować t-jet z 2010 roku z m32. Lepiej poszukać egzemplarza wyprodukowanego parę miesięcy później z normalną skrzynią biegów.To już zależy od ceny, jak będzie taniej to koszt wymiany łożysk można wkalkulować w koszty auta.
Ardaenye pisze: ↑26 lut 2018, 13:24 To już zależy od ceny, jak będzie taniej to koszt wymiany łożysk można wkalkulować w koszty auta.Samochód musiałby byćtańszy o 3000zł bo tyle kosztuje porządnie wykonana naprawa tej skrzyni z gwarancją dwuletnia. Czyli auto musiało by kosztować około 23 tyś zł. Polift z t jetem za 23 tyś zł będzie skarbonką, to wiadomo. Osobiście jestem przeciwnikiem kupowania samochodu po cyferkach czyli patrząc na niski przebieg, niską cenę, wysoki rocznik, ale jak już ktoś chce koniecznie bravo z 2010 roku to przecież lepiej poszukać egzemplarza z czerwca czy lipca. Auta z lipca już powinny teoretycznie mieć zmienioną skrzynię.
Mój dzisiejszy nowy nabytek - już stoi w garażuNo to gratulation Auto fajne , w tej cenie i od właściciela. Noooo szacun szybko się ogarnąłeś , "cynk" dostałeś w sobotę a fura w garażu już we wtorek