Witam serdecznie grono
Obecnie jeżdżę Bmw 320i e46 2002r na dość ładnej opcji i jestem zadowolony ale...
ale beemkami tłukę się od 14lat a żona jezdzi Alfa 147jtd i załapuję bakcyla włoszczyzny
Z racji relatywnego dramatu w benzynowych silnikach alfy(wariatory, spalanie, obsługa) zaintrygował mnie odpowiednik Fiata czyli Wasze Bravo.
Na papierze wygląda to super silniczek turbo, dosyć lekkie (do 100km/h wersja 120kucy robi identycznie co moja 320i 170kuca więc wystarczająco) niezła opinia (prócz skrzyń m32).
I tu me pytanie do ludzi robiących przeskok Beemka - Fiat - Alfa w którąkolwiek stronę o wasze odczucia.
Do skoku na Bravo determinuje mnie również:
-mieszkam w NL więc mniejsze podatki drogowe,
-mam kiepską drogę do pracy - mniej skomplikowane zawieszenie bravo powinno dłużej i taniej to znieść,
-jazda na ogół poza terenem zabudowanym ale z dużą liczbą skrzyżowań - mniej spalić?? ,
-znudzenie jazdą od tylu lat jedną marką - pomimo ogromnego sentymentu
Co do cen stanu i przebiegów to rynek w NL rządzi sie własnymi prawami i szukałbym auta z rocznika 2007-2009 z najczęstszym przebiegiem w zakresie 150-200tys km.
Tylko benzyna i raczej t-jet 120 bądz 150kucy.
Czy wersja Sport lub sport design ma sztywniejsze zawieszenie tudzież inne zmiany mechaniczne prócz wyglądu?
Serdecznie dziękuje za odpowiedzi
Obecnie jeżdżę Bmw 320i e46 2002r na dość ładnej opcji i jestem zadowolony ale...
ale beemkami tłukę się od 14lat a żona jezdzi Alfa 147jtd i załapuję bakcyla włoszczyzny
Z racji relatywnego dramatu w benzynowych silnikach alfy(wariatory, spalanie, obsługa) zaintrygował mnie odpowiednik Fiata czyli Wasze Bravo.
Na papierze wygląda to super silniczek turbo, dosyć lekkie (do 100km/h wersja 120kucy robi identycznie co moja 320i 170kuca więc wystarczająco) niezła opinia (prócz skrzyń m32).
I tu me pytanie do ludzi robiących przeskok Beemka - Fiat - Alfa w którąkolwiek stronę o wasze odczucia.
Do skoku na Bravo determinuje mnie również:
-mieszkam w NL więc mniejsze podatki drogowe,
-mam kiepską drogę do pracy - mniej skomplikowane zawieszenie bravo powinno dłużej i taniej to znieść,
-jazda na ogół poza terenem zabudowanym ale z dużą liczbą skrzyżowań - mniej spalić?? ,
-znudzenie jazdą od tylu lat jedną marką - pomimo ogromnego sentymentu
Co do cen stanu i przebiegów to rynek w NL rządzi sie własnymi prawami i szukałbym auta z rocznika 2007-2009 z najczęstszym przebiegiem w zakresie 150-200tys km.
Tylko benzyna i raczej t-jet 120 bądz 150kucy.
Czy wersja Sport lub sport design ma sztywniejsze zawieszenie tudzież inne zmiany mechaniczne prócz wyglądu?
Serdecznie dziękuje za odpowiedzi