Cześć, ja już jestem co prawda po zakupie, ale informacje, które potrzebuję przydadzą się również potencjalnym nabywcom.
Aktywator MultiAir - wymieniony przez poprzedniego właściciela w ASO, czy to oznacza koniec problemów czy za kolejne 100k Km (poprzedni padł po 107k) znowu do wymiany. Pytanie bierze się stąd, że gdzieś wyczytałem, że była "druga generacja" aktywatorów i że się niby lepiej sprawują, prawda to?
Sprzęgło/dwumasa i turbo - auto ma teraz równiutko 110k, ile w nich wytrzymują te elementy (większość tego typu informacji jest o T-jetach)?
Chip tuning - poprzedni właściciel zrobił, wyciągnęli z niego 170KM i 245Nm (przed miał 140KM i 203Nm??), sprawdzałem w ePERze, że wersja 140KM i 170KM różnią się sprzęgłem, dwumasą, turbiną. Wymienione elementy prędzej czy później i tak będą do wymiany, czy te z wersji 170KM podejdą? Mimo wszystko skłaniam się raczej by cofnąć ten tuning, ale wiecie może czym jeszcze mechanicznie różnią się te wersje silnikowe, może jak nie ma różnić (dużych różnic) to zostawić?
Czy martwić się, że przed maił 203Nm (po tuningu zrobione jakieś 40k)?
LPG - podobno da się, a jak to wygląda w praktyce?
Skrzynia C635 - jedynka haczy, da się z tym żyć, ale czy jest sposób by rozsądnym kosztem poprawić jej działanie (np. czy wymiana oleju coś da)?
Tempomat - czy jak mam wtyczkę to podpinam tempomat i on działa, czy trzeba jeszcze w komputerze grzebać?
Czujniki cofania - do wymiany mam zderzak tylni, jest opcja kupić używkę z czujnikami, centralkę może też gdzieś dostanę, czy jak to wszystko zepnę to zadziała, czy to jednak grubsza sprawa?
Osłonka ręcznego - już kupiłem, żeby to wymienić trzeba rozebrać cały tunel?
Spalanie - miasto 10.5/trasa 7.5, jest to "w normie" (niby po tuningu wzrosło o 0.5l)?
Przednie siedzenie - przy gwałtownym hamowaniu czuć delikatny luz, siedzenie lekko podjeżdża, spotkaliście się z czymś takim? Pytam bo nie wiem czy rozbierać, czy ten typ tak ma.
Dzięki z góry za odpowiedzi.
Aktywator MultiAir - wymieniony przez poprzedniego właściciela w ASO, czy to oznacza koniec problemów czy za kolejne 100k Km (poprzedni padł po 107k) znowu do wymiany. Pytanie bierze się stąd, że gdzieś wyczytałem, że była "druga generacja" aktywatorów i że się niby lepiej sprawują, prawda to?
Sprzęgło/dwumasa i turbo - auto ma teraz równiutko 110k, ile w nich wytrzymują te elementy (większość tego typu informacji jest o T-jetach)?
Chip tuning - poprzedni właściciel zrobił, wyciągnęli z niego 170KM i 245Nm (przed miał 140KM i 203Nm??), sprawdzałem w ePERze, że wersja 140KM i 170KM różnią się sprzęgłem, dwumasą, turbiną. Wymienione elementy prędzej czy później i tak będą do wymiany, czy te z wersji 170KM podejdą? Mimo wszystko skłaniam się raczej by cofnąć ten tuning, ale wiecie może czym jeszcze mechanicznie różnią się te wersje silnikowe, może jak nie ma różnić (dużych różnic) to zostawić?
Czy martwić się, że przed maił 203Nm (po tuningu zrobione jakieś 40k)?
LPG - podobno da się, a jak to wygląda w praktyce?
Skrzynia C635 - jedynka haczy, da się z tym żyć, ale czy jest sposób by rozsądnym kosztem poprawić jej działanie (np. czy wymiana oleju coś da)?
Tempomat - czy jak mam wtyczkę to podpinam tempomat i on działa, czy trzeba jeszcze w komputerze grzebać?
Czujniki cofania - do wymiany mam zderzak tylni, jest opcja kupić używkę z czujnikami, centralkę może też gdzieś dostanę, czy jak to wszystko zepnę to zadziała, czy to jednak grubsza sprawa?
Osłonka ręcznego - już kupiłem, żeby to wymienić trzeba rozebrać cały tunel?
Spalanie - miasto 10.5/trasa 7.5, jest to "w normie" (niby po tuningu wzrosło o 0.5l)?
Przednie siedzenie - przy gwałtownym hamowaniu czuć delikatny luz, siedzenie lekko podjeżdża, spotkaliście się z czymś takim? Pytam bo nie wiem czy rozbierać, czy ten typ tak ma.
Dzięki z góry za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2017, 12:53 przez rudzik, łącznie zmieniany 2 razy.