W okolicach 2010 z mazdowskimi benzynami było średnio. Kończyli produkcję 2.0 147 koni która była spoko (bliźniacza z fordowskim 2.0) zastępowali ją 2.0 155 koni, jednostką na bezpośrednim wtrysku i już nie tak bezobsługową. Później wprowadzili skyactiv który póki co zbiera dobre opinię.
vatlix pisze: ↑14 gru 2017, 17:15
Samochód jest zagazowany i pali się kontrolka od silnika. Najprawdopodobniej wina gazu. Czy można to jakoś zweryfikować?
Podpinasz pod pierwszy lepszy komputer, odczytujesz jaki jest błąd i masz czarno na białym czy błąd ma związek z LPG czy nie. Jeśli pokaże Ci błędną mieszankę paliwowo powietrzną, odpuściłbym samochód bo nie wiadomo jak długo tak jeździł i w jakim stanie są gniazda zaworowe. Generalnie kupowanie samochodu ze świecącym checkiem to dosyć odważna sprawa bo skąd wiesz od jak dawna auto jeździ niesprawne. Zbyt długa jazda na ubogiej/bogatej mieszance = wypalone gniazda zaworowe i remont jednostki.
EDIT:
Teraz dopatrzyłem ogłoszenie o którym mówimy... 2010 rok za 16900, szkoda klawiatury na takie samochody... Za polifta z tym silnikiem musisz zapłacić 10 tyś zł więcej. Czy zapłacisz w trakcie zakupu auta, czy podczas serwisu bo wszystko będzie się rozsypywać to już Twoja sprawa.