• Chorwacja..

Moderator: metalman

 #35974  autor: Poreb
 30 sie 2016, 10:24
Jako, że to popularny kierunek zapytowuje przed swoim wyjazdem czy coś się pozmieniało w Słowenii.
Jak byłem w kwietniu dość mocno postępowały prace między PTUJ a GORNIJ MACELI (granica HR-SLO).
Teraz pytanie czy objazdy płatnego odcinka się jakoś zmieniły czy dalej zostaje po staremu?
I jak przelot przez Czechy bo patrząc na ichniejsze gddik oraz googla to widać dwa miejsca przed Brnem i Ołomuńcem że się korkuje. Czy to jakieś duże roboty czy wypadki?

O wyższości drogi przez węgry czy inne zadupia nie mam zamiaru dyskutować :D
Jeżdżę tak od lat i trasy nie zmienię :mrgreen:

I może ktoś będzie w HR między 9-18.09?
Ja się wybieram w okolice Sibenika a potem być może Hvar albo Korcula 8-)
 #35977  autor: Nillski
 30 sie 2016, 10:53
Właśnie wróciłem z Chorwacji, jedyne "stałe" korki jakie napotkaliśmy to w Wiedniu(wszystkie mosty przez Dunaj zakorkowane, nie dało rady zjechać z autostrady i ich ominąć) , Słowenia - dalej można ominąć autostrady, granica SLO-HR rozkopana ale ruch był sprawny i nawet nie zatrzymaliśmy się tam na ani chwilę. Czechy też bez żadnych problemów.

Edit: tak Słowenia
Ostatnio zmieniony 30 sie 2016, 12:53 przez Nillski, łącznie zmieniany 1 raz.
 #35978  autor: Poreb
 30 sie 2016, 11:02
SŁOWENIA :mrgreen:
 #35979  autor: marcin19941
 30 sie 2016, 11:03
W lipcu odbyłem podróż do Puli.
Moja relacja na dzień 21 lipca wygląda następująco.
Całą słowenie ominąłem bocznymi drogami aż do miejscowości Ptuj.
Granica SLO-HR tragiczna od miejscowości Ptuj w strone HR. Korkuje się od zjazdu z autostrady ze SLO do samej granicy i dalej do pierwszych bramek na austroadę w HR. Razem jakieś 15 km stania. Ponad 3 godziny :)
Tamtejsza droga wygląda jak jeden ogromny plac budowy / przepustowość tragiczna.
Oprócz tego co bramki w CRO to pół godziny stania.
Więcej tamtędy nie pojadę.