• Problem z ustawieniem zapłonu i przepustnicy w 1.4 t-jet

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #153888  autor: tjetpower
 19 sty 2024, 16:37
Cześć koledzy,
Jeżdżę bravo 2 t-jet i potrzebuję porady w kwestii ustawienia wtrysku gazu (konfiguracja jest następująca, parownik zavoli zeta, wtryskiwacze Hercules blue i sterownik LPG 4save), problem polega na tym, że auto odpala 4 razy i nie da się Nie naprawiam tego i potrzebuję małej pomocy, ponieważ mam bardzo PODSTAWOWĄ wiedzę na temat przepustnicy. Auto nie ma automatycznego ssania przy pierwszym odpaleniu, wtedy ma i odpala łatwiej, ale przy pierwszym odpaleniu nie ma, chcę żeby odpalił za drugim lub trzecim max. Z góry dziękuję!

EDIT: Jutro otrzymam kabel diagnostyczny przepustnicy do tego zestawu i zamierzam uruchomić automatyczną adaptację w trybie wolnym, aby zobaczyć, jak radzi sobie samochód. Jaka jest twoja opinia na temat tego, co robię?
EDIT: Przepraszam za zły polski, ale używam tłumacza. Przepraszam też za głupie pytania, ale jestem teraz naprawdę wyczerpany i będę musiał sam majstrować przy samochodzie, aby go wyregulować, głównie chcą coś wymienić i rozwiązać problem, ale potrzebują dostrojenia
 #153891  autor: grzech1991
 19 sty 2024, 20:08
bravo nie ma przepustnicy, jeśli chodzi o gaz to na forum są podane możliwe przyczyny, pompa paliwa, cofanie oparów itd. Musiałbyś poświęcić wieczór na czytanie wątku o LPG tutaj. Polecam tłumacz deepl, który jest lepszy od google translate.
 #153906  autor: tjetpower
 22 sty 2024, 08:09
Cześć kolego,
Myślę, że rozumiem w czym tkwi problem. Wszystko prawdopodobnie bierze się z mapy gazowa, ponieważ jest lekko uboga, a powinna mieć idealne ustawienia, aby móc mieć chociaż drugi start, czy któryś z kolegów mógłby udostępnić mapę gazowa 2D t-jeta? Z góry dzięki!