• A1 odcinek F w budowie

Moderatorzy: metalman, kubajg, Wochu

 #117943  autor: Cwiara
 04 cze 2019, 12:32
W III kwartale br. mieliśmy jechać od Pyrzowic za Częstochowę i tam dopiero zjechać na starą "gierkówkę" :)
Niestety nie pojedziemy w tym roku a trudno powiedzieć czy przyszłym dostaniemy taką możliwość.
Węzeł Blachownia może do końca roku zostanie oddany i trzeba jechać wtedy przez centrum miasta do DK1 :(
A tak wygląda "droga po włosku" kiedy Salini nie podjęło prac w 2019r.
MOP Wierzchowisko
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Węzeł Rząsawy kierunek północ na DK1 (samolot/lotnisko)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kierunek południe do Lgoty
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obecni użytkownicy autostrady oprócz rowerzystów,motocyklistów,offroad,quadowców :P
Obrazek
 #117947  autor: Toolbox
 04 cze 2019, 15:10
Niech leży, może się uleży. Kto zna/korzysta z odcinka A1 od Żor do Pyrzowic ten wie czym kończy się robota polskich inżynierów i przedsiębiorczych kierowników robót. Podbudowa jest w takim stanie, że nie ma odważnego do kapitalnego remontu po niecałych 10 latach użytkowania bo trzeba by rozbierać nasypy do zera i kłaść wszystko od początku. Więc mamy 100 km/h i muldy takie że tylko skrzydeł w aucie brak żeby latać :(
 #117973  autor: grzech1991
 04 cze 2019, 21:12
Jechałem autostradą do gliwc, to takie hopy, że przy 150km/h bałem się, że w barierki wlecę. Na autostradzie, ja *****... ktoś na głowę upadł.
 #117981  autor: Toolbox
 05 cze 2019, 04:58
Temat znany, z tego co kojarzę był proces i skazania wielu osób. Problemem jest kruszywo użyte na podbudowę które się do tego nie nadaje i "gazuje" w kontakcie z wilgocią przez co osiada. Podczas budowy kręcono wałki i zamiast zapłaconego i droższego kruszywa dostarczano tańsze, nie nadające się do budowy. Teraz nie ma co z tym zrobić, a proces osiadania może trwać nawet 20 lat. Polska.
 #119558  autor: Cwiara
 09 lip 2019, 21:49
Jest postęp :P ale z tym grudniem to chyba się dziennikarzom rok pomylił lub nawet dwa :lol: no ale wiadomo że wybory nadchodzą...
:arrow: http://bytom.naszemiasto.pl/artykul/ju ... id,tm.html
 #119585  autor: Michał
 10 lip 2019, 15:10
Jakby to powiedzieć, parę dni temu przejeżdżałem koło tej budowy i kawałek widziałem. Z racji, że w tym temacie jakieś pojęcie mam to raczej grudzień tego roku jest fikcją. Chyba, że położą grubą kasę na stół to wtedy wszystko jest możliwe.
 #120461  autor: Cwiara
 04 sie 2019, 12:13
Nie dotyczy odcinka F ale dojazdu do węzła A1 Częstochowa południe bo sporo osób kieruje na prawo od estakady a tam remont torowiska i wracają ponownie na DK1 lub błądzą po Rakowie.Oznakowania kierującego do nowej drogi nie zauważyłem 8-)
Z DK1 zjeżdżamy w ul.Równoległą ( przed starym CPN-em obecnie Orlen-em) i jedziemy do ronda między Intercars i Makro na którym kierujemy się w prawo do ul.Jagiellońskiej (43) z której skręcamy w lewo Al.Bohaterów Monte Cassino (908) a dalej prościutko do ronda w Dźbowie skąd wjeżdżamy na A1.
Podróż do węzła Piekary Śl. trwa ok.20 minut.
:!: Uwaga na muldy za Pyrzowicami :!: Wczoraj na jednej hopce po godz. 18 spadł rower z bagażnika dachowego Mercedesa Vito z rejką GWE .... który wyprzedził Mnie kilka km wcześniej. Rower wylądował na awaryjnym pasie po którym kierowca cofał żeby pozbierać połamańca...
 #120468  autor: krupniok200
 04 sie 2019, 15:08
Nooo te hopy w Piekarach to masakra, nie jeden nie zwolnił (czyt. Nie dostosował się do znaku) i wyleciał w powietrze

Dodano po 3 minutach 41 sekundach:
PS: Specjalnie nie ma oznakowań aby do miasta tranzyt nie wjeżdżał, google mapy jeszcze śpią z aktualizacją ale herewego czy ważę już mają. Jak tylko google mapy dodadzą to czewa nabita :) nawet brak znaków nie pomoże. A gierkóweczka ładnie pusta będzie :D