Miałem zrobić tutorial ale śpieszyłem się, ponieważ złapałem się za to po 17-tej.
Trochę jest ale nie jakoś kosmicznie dużo.
- zrzucić prawe koło
- zrzucić dolną i boczną osłonę silnika
- zrzucić pasek
- odkręcić poduszkę silnika wraz z łapą (tą przy prawej półosi) Razem 5 śrub
- odkręcić altek (2 śruby i 2 nakrętki od przewodów)
- przy wyciąganiu altka delikatnie odsunąć silnik (wystarczy dosłownie odrobina)
No wiadomo że trzeba wejść pod auto
Sama wymiana regulatora to 3 min roboty.
Chip - ON, EGR - OFF, DPF - OFF, Klapki w kolektorze - cut
Wymiana: "heble" tył/przód oraz przewody, intercooler.
Dołożone - czujniki cofania, lusterko fotochrom, lusterka z pilota, PTC, lampki drzwi, kamera, Xenony/Spryskiwacze, siłowniki maski, Webasto, podgrzewane fotele, czujnik deszczu/zmierzchu, fotele elektryczne, BLIS System