• Co was denerwuje a co lubicie w Waszym Bravo?

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #7975  autor: Paninaro
 25 sty 2016, 19:55
minusy -denerwujące miejsca na kubki, hamulce mogłyby być lepsze, przód nisko zawieszony,lakier bardzo podatny na uszkodzenia , podczas deszczu,zimna i wilgotnej pogody-nieprzyjemne odgłosy zawieszenia
plusy - stylistyka samochodu ponadczasowa, wygląd deski rozdzielczej, ogólny wygląd środka, silnik T-Jet - jak dla mnie rewelacja, auto dające przyjemność z jazdy
 #7980  autor: jablkot
 25 sty 2016, 20:01
Toolbox pisze:Wlew paliwa jak wlew szau ni ma ale tragedii też nie. Jedyny mod jaki poczyniłem to odczepiłem tą "linkę" od korka do klapki :) i jest o niebo lepiej
Mi ta ,linka sama się urwała i miałem problem z głowy :D
 #7988  autor: KiDMaN
 25 sty 2016, 20:05
Skrętność
Lecący płyn na szybę
Dziwnie ułożone słupki
Szyna CAN i żarowki led
Typ żarowki kierunkowskazu
Dostęp do filtra powietrza

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 #7989  autor: coderiese
 25 sty 2016, 20:08
Michał pisze:Przecież jest haczyk na klapce od wlewu, tam się to wiesza i jest cacy, no chyba, że w polifcie to też usunęli.
Jest ale ta linka jest na tyle sztywna ze korek i tak z niego spadal
 #7991  autor: Michał
 25 sty 2016, 20:11
U mnie nie spada :) Może inna linka :)
 #7994  autor: Bakus
 25 sty 2016, 20:16
Ten wlew paliwa to jest kiepski żart ze strony Fiata. Pierwszego dnia gdy kupiłem Bravo i w drodze powrotnej podjechałem zatankować po otwarciu klapki ogarnął mnie śmiech (nie byłem świadomy tego psikusa). Po chwili gdy włożyłem w to kluczyk i nie mogłem go wyjąć uśmiech z ust ustąpił miejsca grymasowi wkurw.... Przed kolejnym tankowaniem przećwiczyłem otwieranie wlewu na sucho żeby znów nie było wstydu na stacji...
 #7996  autor: mathew31307
 25 sty 2016, 20:20
Dla mnie podstawowa wada wlewu to fakt ze nie można wyjąć kluczyka po jego otwarciu. Przez to trzeba albo sterczeć samemu pod bakiem podczas tankowania, albo "zaufać" pracownikowi stacji i powierzyć mu klucze do naszych Bravolocików.
 #8001  autor: Toolbox
 25 sty 2016, 20:34
Michał pisze:Przecież jest haczyk na klapce od wlewu, tam się to wiesza i jest cacy, no chyba, że w polifcie to też usunęli.
Michał haczyk jest i właśnie tylko z haczyka korzystam. Ta linka jest sztywna, ciągle się plącze, przeszkadza, trzeba ją poprawiać przy zamykaniu klapki, ogólnie moim zdaniem nie dość, że nie jest potrzebna to wnerwia na maksa. Nie spotkałem się z tym w żadnym innym aucie, a że da się odczepić bez demolki (odpina się zatrzask przy zawiasie klapki i zdejmuje opaskę z korka) to z radością każdemu polecam taką operację :)
 #8044  autor: NOMAD
 26 sty 2016, 00:15
Minusy:
- widoczność do tyłu
- światła mijania
- skrzynia biegów mogłaby być troszkę precyzyjniejsza ale jeździłem gorszymi;)
- ciągle mam schizy, że mi się zdu%^* jakiś aktywator w climatronicu, turbina albo dwumasa :mrgreen:
- wyciszenie - tym się zajmiemy na wiosnę

Plusy:
- silnik:)
- bagażnik
- kształt/projekt deski
- strasznie lubię ten kolor podświetlenia wskaźników
- ogólnie wygląd

Wlew paliwa dla mnie jest ok w porównaniu do Punto II gdzie tam ciągle odskakiwał pistolet dopiero jak się go odpowiednio włożyło to się udało normalnie zatankować. Co do miejsca na kubki... idealnie tam pasują zapachy California Car Scents 8-)
 #8055  autor: Hon3yman
 26 sty 2016, 08:38
Denerwuje :
Słaby system ogrzewania,
Brak teleskopów przedniej pokrywy,
Dostęp do filtrów, jak i korka od spusCzenia oleju, mogłby być jakiś otwór zaslepiony zaslepka.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 #8059  autor: cezzar997
 26 sty 2016, 08:47
Na minus:
-woda na szybie kierowcy
-otwieranie bagaznika gdzie trzeba sie pobrudzic
-praktycznie brak uchwytu na napoje
-brak schowka na butelke
-płytkie gniazdo zapalniczki
-brak obsługi usb z radia
-słabe wyciszenie
-skrzynia
-łuszcząca się skóra na lewarku i kierownicy
-wysoka pozycja za kierownicą -nawet na najniższym ustawieniu w sportach

Plusy:
+Stosunek cena/rocznik/jakość
+świeży wygląd
+otwieranie bagaznika z kluczyka-po montażu sprężyn będzie duzym plusem
+blue&me-dziala różnie ale jest i rozmawiać się da
+podlokietnik z uchwytami na napoje z tyłu
+wielkość bagażnika


Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
 #8109  autor: ppk
 26 sty 2016, 17:51
Na plus:

- wygodna pozycja za kierownicą
- B&M
- piękny wygląd
- tryb city
- bagażnik
- silnik - niby 120KM, a jest banan na mordzie :)
- wygodna dla mnie kierownica
- ceny części które nie zabijają budżetu

Na minus:

- drobne skrzypienia plastików
- mały (3.5L) zbornik na płyn do spryskiwaczy
- tradycyjnie płyn uciekający na boczną szybę
- mógłby palić mniej (a ja mógłbym jeździć oszczędniej :P )
- widok w tylnej szybie jest gorszy niż w czołgu
- trochę za głośny silnik
 #8111  autor: WojtekW
 26 sty 2016, 18:07
Ja nie wiem, jak można mieć problemy z tym wlewem paliwa (ale ja wcześniej miałem Seicento i Punto, więc pewnie ogarniam z przyzwyczajenia.

Plusy:
- wygląd zewnętrzny, nawet po tylu latach
- wykończenie wnętrza (ludzie się nabijają, że to Fiat póki nie wsiądą do środka)
- bezawaryjność
- wygoda
- duże lusterka boczne
- praca na gazie - nie widać różnicy
- łatwość rozbudowy o dodatkowe opcje (brak blokad w ECU, kable niespodzianki)

Minusy:
- uchwyty na kubki
- podłokietnik
- słabe światła mijania na fabrycznych żarówkach - pomaga Philips Xtreme vision
- praca fabrycznych wycieraczek (pas na wysokości oczu) - pomagają Valeo silentio
- wyciszenie wnętrza (na autostradzie jest głośno)
- osiągi silnika 1.4. 16V
 #8122  autor: kubajg
 26 sty 2016, 18:40
Moje spostrzeżenia mocno pokrywają się z waszymi, ale napiszę tak czy inaczej jak ja to widzę:

Plusy:
- świetny design, ponadczasowa sylwetka
- piękne wnętrze, dobre wykończenie (z małymi wyjątkami)
- duże i wygodne lusterka zew.
- wygodna pozycja za kierownicą
- całkiem dobre właściwości jezdne
- niska awaryjność
- tanie i nieskomplikowane naprawy
- proste i trwałe zawieszenie
- stosunek ceny do jakości oraz dobre wyposażenie
- bardzo dobre silniki (skrzywdzone jedynie ekologią)

Minusy:
- słabe światła mijania (HIDy rozwiązują problem)
- mało precyzyjny układ kierowniczy oraz skrzynia biegów
- mocno przeciętne wyciszenie komory silnika i ogólnie wnętrza
- głośne zawieszenie, głównie w zimie przy niskich temp.
- kiepska jakość "skóry" na kierownicy i gałce w pierwszych rocznikach
- fabryczne spasowanie tylnej klapy
- parujące tylne lampy
- mało miejsca na nogi z tyłu
- brak jakichkolwiek schowków i uchwytów na zakupy w bagażniku
- słaba widoczność do tyłu (czujniki parkowania konieczne)
- mało widoczne białe zegary w dzień

Z wlewem paliwa, podłokietnikiem, wycieraczkami, uchwytami na kubek, hamulcami czy ogrzewaniem nie mam problemów :D Aczkolwiek to nie znaczy, że nie da się pewnych rzeczy rozwiązać lepiej ;)
 #8133  autor: cezzar997
 26 sty 2016, 19:17
Zapomniałem o największym minusie
-BRAK WIDOCZNOSCI ZEGAROW W SLONECZNY DZIEŃ :(

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
 #8143  autor: Toolbox
 26 sty 2016, 20:05
Jak dla mnie ori podłokietnik jest umiejscowiony idealnie. Jadąc z obniżonym na maksa fotelu i ustawionym tak jak lubię mam wygodnie oparty łokieć z jednej strony na podłokietniku w drzwiach, z drugiej na centralnym. Jest mi wygodnie i nie zamieniłbym się na odchylany podłokietnik (jak np. w Giulietta).

Z tylną klapą nie miałem nigdy problemu, podobnie jak ze skórą na kierownicy (poliftowa jest lepsza).
 #8153  autor: Michał
 26 sty 2016, 20:20
W 2009 roku były już szare tarcze zegarów w sporcie i nadal gówno na nich widać pod słońce :)
 #8191  autor: cezzar997
 26 sty 2016, 21:24
mathew31307 pisze:Jasność zegarów można zwiększyć. Ja nie zauważyłem gorszej czytelności w mocnym słońcu.
Nie można bo przy słońcu podświetlenie się wyłącza ;) Poza tym nawet podświetlone zegary sa nieczytelne i mowa o szarych ;)

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
 #8193  autor: Ariel
 26 sty 2016, 21:25
+
wygląd
niskie koszty utrzymania
stosunkowo tanie części do modów
niezawodność
wygoda podczas jazdy

-
drobne niedoróbki z fabryki
trzeszczące elementy: latem sprzęgło, zimą plastiki w kabinie
 #8225  autor: KiDMaN
 26 sty 2016, 23:47
mathew31307 pisze:Dla mnie podstawowa wada wlewu to fakt ze nie można wyjąć kluczyka po jego otwarciu. Przez to trzeba albo sterczeć samemu pod bakiem podczas tankowania, albo "zaufać" pracownikowi stacji i powierzyć mu klucze do naszych Bravolocików.
Kurcze to któryś post o tym korku od baku. Nie czaje czy ja mam nie oryginalny czy jakiś inny korek, ale ja przekrecam kluczyk odkręcam i wyciagam korek i kluczyk. Fakt, że na początku musiałem załapać jak to zrobić by nie kręciło się w kółko, zwłaszcza przy zakrecaniu, ale po pierwszym tankowaniu nie było już problemu. Serio nie możecie wyciągnąć kluczyka po wyciągnięciu korka ?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka