trzeba wziąć pod uwagę, że coraz mniej nowych samochodów z wtryskiem wielopunktowym a co za tym idzie tanią możliwością założenia LPG. Kupując nowe auto to albo dostaniesz wtrysk bezpośredni, albo diesla albo bierzesz podstawowy silnik typu jakieś 1.0 MPI itd ... słabo
Ja miałem wolnossącą benzynę 2.0
wolnossącą benzynę 3.0
turbo diesla 2.0
i trubo benzynę 1.6
Każdy silnik po przesiadce z poprzedniego budził we mnie pewien zachwyt.
Po przesiadce z 2.0 na 3.0 to moc i moment.
Po przesiadce z 3.0 na diesla 2.0 moment i spalanie
a po przesiadce z diesla 2.0 na t. benzyne 1.6 kultura pracy, cisza
Ja miałem wolnossącą benzynę 2.0
wolnossącą benzynę 3.0
turbo diesla 2.0
i trubo benzynę 1.6
Każdy silnik po przesiadce z poprzedniego budził we mnie pewien zachwyt.
Po przesiadce z 2.0 na 3.0 to moc i moment.
Po przesiadce z 3.0 na diesla 2.0 moment i spalanie
a po przesiadce z diesla 2.0 na t. benzyne 1.6 kultura pracy, cisza
BYŁ : 2010 Bravo Sport 2.0 M-jet @ 210km / 420Nm tuned by CINSOFT
viewtopic.php?f=5&t=430&p=141581#p141581
JEST : Megane IV Grandtour GT
viewtopic.php?f=76&t=7534&p=141651#p141651
viewtopic.php?f=5&t=430&p=141581#p141581
JEST : Megane IV Grandtour GT
viewtopic.php?f=76&t=7534&p=141651#p141651