• Problemy z reklamacją/rękojmią

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #93689  autor: moris10
 15 maja 2018, 21:12
Zapytam, może ktoś miał podobny problem. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Samsunga S6Edge. Telefon ma klika wad. Jedna to najprawdopodobniej nie łączy gniazdo USB. Drugi to w gorące dni przestaję ładować przy około 70%. Trzeci to klasyczny problem amoleda czyli wypalone podwidoka. Telefon kupiony w media Markt.
W kwietniu oddany do mm, gdzie serwis wymienił tylko kabel koncentryczny. Jak można się domyślić wypalonej podwidoka i uszkodzonego gniazda to nie naprawiło.
Więc po tygodniu sprawdzenia, oddałem ponownie. Tym razem dostałem telefon po 6 dniach (choć mediamarkt do serwisu jeździ tylko raz w tygodniu), co można się domyślić w ogóle nie ruszyli telefonu, a w przekazanym zleceniu od mm brak info o wypalonej podwidoce.
Pytania co można z tym zrobić? Z racji faktu, że tel kosztował ponad 2k mogę oddać sprawę nawet do sadu. Miał ktoś z takimi rzeczami styczność, opłaca się?
Ogólnie tel średnio nadają się do użytkownika.
 #93694  autor: Agness
 15 maja 2018, 22:07
Wg nowej ustawy Sprzedawca nie może w nieskończoność naprawiać wadliwego sprzętu. Jeśli po raz drugi zgłaszasz reklamacje ( z rekojmi ) powinni spełnić Twoje żądanie .
Możesz odstapic od umowy w sytuacji gdy towar był już wcześniej naprawiany. Jeżeli więc przy pierwszej reklamacji naprawili Ci telefon a po raz kolejny wystąpiła wada, to przy kolejnej reklamacji ( odstąpienie od umowy przy wadzie istotnej z wnioskiem o zwrot kasy ) musza spełnić Twoje żądanie bez względu na to ze np towar można byłoby jeszcze raz naprawić.

W razie problemów pisz na PW, postaram się pomóc:)