Czytając wątek nasuwa mi się pytanie po co chcecie dogrzewać płyn?
Nagrzewnica PTC załatwia sprawę, jest ciepło w aucie, mam taką w firmowym i po 2 km leci ciepłe powietrze z nawiewów, po 7 km skręcam ogrzewanie a na dworze jest - 18.
Jedyny argument jaki padł za grzaniem się szybszym płynu jest to, że "nie pocisniesz".
Wkładanie czegoś między chłodnice... To nie są lata 80 czy 90, nie jeździcie dużymi Fiatami czy innymi Polonezami.
Z mojej perspektywy, PTC jak najbardziej na tak (do dziś żałuję, że nie zamówiłem do Bravo jak kupowałem), kombinowanie z czym innym moim zdaniem jest bez sensu.
2009 Bravo
Sport 2.0 M-Jet 210KM 462Nm
powered by Cinsoft - sprzedane
2011 Clio 1.5dCi Alize
2017 Clio 0.9 TCe Intens