• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, kubajg, Wochu

 #119509  autor: Micho78
 09 lip 2019, 11:00
Na pewno to nie wentylator.
A czy schodzące ciśnienie? Być może :)
 #119582  autor: cansa7k
 10 lip 2019, 13:41
Buciuu pisze: 06 lip 2019, 21:24 Hej.
Orientuje się ktoś jakie napięcie pobiera zawór podciśnienia turbo :?:
Podejrzewam ,że 12V , ale u mnie na wtyczce pokazuje tylko 10V i nie "włącza" tego zaworu (co powoduje brak turbo).
Podpiąłem go bezpośrednio po akumulator i zawór żyje.
Dokładnie 12V - powinno być napisane koło nr części. Sprawdź instalacje elektryczną do zaworu tak jak pisze @slimok5
 #119596  autor: Buciuu
 10 lip 2019, 19:52
Okej. Dzięki za info.
W sobotę poszperam przy aucie i poszukam po kablach.
 #119750  autor: jaror
 15 lip 2019, 18:15
Czy da się kupić samą zaślepkę zamka klamki chromowanej?
 #119795  autor: dzixonZWA
 16 lip 2019, 12:13
Nie działa mi tempomat. Nie włącza się podczas jazdy. Przed rozruchem kontrolka tempomatu pali się ale podczas jazdy przy włączeniu tempomatu kontrolka się nie świeci.
Myślicie, że to może być wina samej manetki? czy coś grubszego?
 #119804  autor: WojZaj
 16 lip 2019, 16:04
Sprawdź czujnik hamulca przy pedale.
 #119859  autor: oksar
 17 lip 2019, 20:19
Cześć. Mam mały problem z b&m, który pojawił się wczoraj po dorzuceniu i usunięciu paru utworów na pendrive. Po odpaleniu gra utwór losowy przez około 15 sekund, po czym się wyłącza i po około minucie załącza samoczynnie na nowo, tym razem grając inny utwór przez 15 sekund i tak w kółko. Próbowałem format pena (Fat32), odłączenie klemy i nic to nie daje. Miał ktoś podobny problem?
EDIT: Sprawdzony inny pendrive, nie pomogło. Co ciekawe, wróciłem do pierwszego pena i wgrałem na niego tylko jeden album - b&m bez problemu utworzyło bibliotekę multimediów i grało normalnie. :mur:
 #119906  autor: dzixonZWA
 19 lip 2019, 10:01
@WojZaj Dzisiaj podczas jazdy kontrolka tempomatu zadziałała ale sam system nie reagował (nie utrzymuje prędkości). W jakim sensie sprawdzić czujnik pedału hamulca? Ostatnio robili mi pedał sprzęgła (bo o dziwo "pękł") może to przez to?
 #119917  autor: WojZaj
 19 lip 2019, 16:18
Sprawdź w MESie jakie stany podaje czujnik.
Czy w momencie gdy pedał hamulca jest w górze nie pokazuje przypadkiem, że jest wciśnięty.
 #119928  autor: dzixonZWA
 19 lip 2019, 20:06
WojZaj pisze:Sprawdź w MESie jakie stany podaje czujnik.
Czy w momencie gdy pedał hamulca jest w górze nie pokazuje przypadkiem, że jest wciśnięty.
Łatwo napisać :D
 #119941  autor: DTM
 20 lip 2019, 03:12
Wymieniał ktoś z Was kiedyś chłodniczke układu wspomagania kierownicy? U mnie podobno jest skorodowana, i zalecana wymiana. Jak to wygląda?
 #119960  autor: WojZaj
 20 lip 2019, 14:39
W Bravo jest elektryczne wspomaganie :D
Grzecznie podziękuj mechanikowi za dalszą współpracę :sick:
 #119979  autor: DTM
 21 lip 2019, 07:51
W ASO Fiata jak robiłem przegląd. :shock: :shock:
 #119995  autor: krupniok200
 21 lip 2019, 16:22
Ktoś chyba Bravo 1 z 2 pomylił, aż mi się przypomniał mem z blondi i mechanikiem: "Jaki dobry mechanik, powiedział tylko że w moim aucie jest do wymiany tylko płyn do kierunkowskazów". Także ten tego, no, dobrze wiedzieć co się ma pod maską samochodu, żeby ci np w bravo benzynie nie wciśli wymiany DPF'a.
 #120039  autor: argon
 22 lip 2019, 18:45
Dorabialiście kiedyś klucz do Bravo? Dzisiaj chciałem dorobić i dowiedziałem się, że sam grot pozwoli jedynie na otwarcie samochodu i przekręcenie w pozycję MAR, a do odpalenia potrzebny jest transponder czyli w sumie 280 zł. Póki co dorobiłem grot za 80 zł, w przyszłości mogę dodać transponder. Natomiast cena pilota z kluczem to 600 zł, karta nie jest potrzebna. A jak to cenowo u Was wyglądało?
 #120217  autor: Bart
 27 lip 2019, 15:18
Czy ktoś wie jakie śruby są do montażu bagażnika dachowego w te otwory we wnęce drzwiowej to jest M5 czy M6 ? i jaka długość ? obstawiam M6x16 ale nie chće zgadywać.
 #120221  autor: Bart
 27 lip 2019, 16:14
Dziękuję. trochę, krótka przysiągłbym, że miałem 15-lub 16 mm ale gdzieś przepadły.
 #120249  autor: Vtzz
 28 lip 2019, 14:22
Cześć, widziałem na forum już parę tematów odnośnie diagnostyki, ale niestety nic konkretnego (tylko tyle, że polecają kupić kabel elm327 od viaken, który obecnie jest niedostępny). I tutaj moje szybkie pytanie. Czy do podstawowej diagnostyki jak np zaznaczenie wymiany oleju w multiair (wersja 1.4 140KM), czy ogólnej diagnostyki samochodu wystarczy dowolny kabel z interfejsem ELM327? Np taki https://allegro.pl/oferta/kabel-interfe ... 7133095818 lub taki https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm ... 6436273482 . Moje pierwsze auto i chciałbym przy okazji nieco się nauczyć i zobaczyć jak wygląda kontrola od strony diagnostycznej (tym bardziej jeśli wystarczy sam kabel i program to jest znikomy koszt 50zł). O ile dobrze rozumiem to do diagnostyki wystarczy program MultiEcuScan (oczywiście w pełnej wersji) + któryś z powyższych kabli? Dzięki za informacje ;)
  • 1
  • 366
  • 367
  • 368
  • 369
  • 370
  • 371