• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #107481  autor: pietruszkowski
 11 gru 2018, 18:03
Dzięki @Cwiara. Wygląda, że muszę trochę przygiąć błotnik aby to nadkole mogło na nim wisieć bo tak to wisi na samym rancie i zsuwa się. Domyślam się, że nadkola nie da się wysunąć bardziej na zewnątrz?
 #107484  autor: Cwiara
 11 gru 2018, 18:16
Opalarka z dalsza na 2 bo 3 to już lakier w pi.du i powinno sie udać ładnie włożyć nadkole.
Na zimno lakier może pęknąć :( zwłaszcza że to krawędź błotnika.
 #107494  autor: BeYourself
 11 gru 2018, 19:36
Słuchajcie, musze wymienić sprzęgło + dwumasa. Na stronach są zestawy sprzęgła składające się z tarczy i docisku sprzęgła, ale nigdzie nie ma łożyska oporowego. Podobno to łożysko jest zintegrowane z wysprzęglikiem centralnym. Czy to prawda? Bo już nie wiem co mam zamówić.
 #107495  autor: opti
 11 gru 2018, 19:38
Do tjeta to tylko wysprzeglik kladz z OE, wiec zamow w ASO
 #107503  autor: BeYourself
 11 gru 2018, 20:33
A TRW będzie złym wyborem?
 #107515  autor: opti
 11 gru 2018, 22:16
Zdarzaly sie wycieki ponoc z trw, poszukaj na forum, gdzies byl ostatnio watek o tym.
 #107553  autor: Gego
 12 gru 2018, 18:49
Czy 1.4 tjet 150KM z roku 2008 ma turbinę ze zmienną geometrią? (IHI)
 #107634  autor: remek1989
 13 gru 2018, 17:28
Znalazlen wtyczki przy rurkach od plynu do spryskiwaczy. Czy jest to zasialanie do podgrzewanych spryskow? Obrazek

Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka

 #107636  autor: NuovaFiacik
 13 gru 2018, 18:30
Tak, tylko sprawdz czy masz w nich w ogóle napięcie, bo same wtyczki mogą być, zależy jakie wiązki makaron kładł.
Mówią, że jak mu pasowało i jakie akurat miał pod ręką.
 #107642  autor: remek1989
 13 gru 2018, 19:11
Haha. Wlasnie sie doczytalem o tej zaleznosci. Włącza sie je podgrzewaniem tylnej szyby?

Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka


 #107644  autor: opti
 13 gru 2018, 19:13
Ta
 #107696  autor: dlugi23
 14 gru 2018, 21:15
Ciśnienie w oponach 225/45 R17 według instrukcji bez obciążenia 2,3 bar z pełnym obciążeniem 2,6 bar co oznacza z pełnym obciążeniem? Jak samochod stoi na ziemi? a 2,3 jak kola sa w powietrzu?
 #107703  autor: grzech1991
 14 gru 2018, 22:28
wyższe ciśnienie nigdy nie ładuje, bo auto na full załadowane mam ze dwa razy w roku... jak handlujesz na bazarze albo żyjesz w związku z kilkoma kobietami które się tolerują, wtedy to dobra opcja.
 #107710  autor: dlugi23
 15 gru 2018, 00:07
Wiec jakie cisnienie rekomendujecie? Dopytuje bo mam wymiane opon na zimowe i prawie 1400km do zrobienia w jeden dzien 95% autostrady
 #107712  autor: ulisses
 15 gru 2018, 07:27
2,5 bara, jeśli nie będziesz miał auta na full załadowanego i nie będziesz przekraczać 150km/h. W instrukcji Bravo jest napisane, że opony zimowe pompuje się o 0,2 bara więcej niż w tabelce.
 #107723  autor: rybsztein
 15 gru 2018, 11:54
Tylko trzeba pamiętać, że to są wartości na zimnej oponie. Jak przejechać trzeba pare km do stacji to już ta opona trochę się nagrzeje, a więc ciśnienie w niej wzrośnie. Ktoś kiedyś gdzieś pisał, że po przejechaniu iluśtam km autostradami z prędkościami 160km/h w Chorwacji sprawdził ciśnienie w oponie, to miała grubo ponad 3bary :)
 #107730  autor: grzech1991
 15 gru 2018, 13:04
dlugi23 pisze: 15 gru 2018, 00:07 Wiec jakie cisnienie rekomendujecie? Dopytuje bo mam wymiane opon na zimowe i prawie 1400km do zrobienia w jeden dzien 95% autostrady
Na średniozaładowany samochód + 0.2 bara, tak jak jest w instrukcji :)

Co do nagrzewania się opon, często podjeźdzałem na stację, nawet latem (ok 2km) i nigdy nie było sytuacji aby nagrzana opona powodowała jakiekolwiek przekłamanie ciśnienia - według mnie nie ma opcji aby na tak małym dystansie cokolwiek się nagrzało.
  • 1
  • 331
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 474