• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #99544  autor: Tomek
 09 sie 2018, 13:56
Nie przesadzajcie z tym bezpieczenstwem. Najwyżej zarżnie silnik.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 #99547  autor: KiDMaN
 09 sie 2018, 15:59
Pawelekmmm pisze:( nr rej zamaskowany, bo jest RODO ;) )
Rodo dotyczy danych osobowych. Po nr rejestracyjnym nie zidentyfikujesz danych osobowych. Dwa, że Rodo dotyczy podmiotów gospodarczych.
 #99554  autor: Pawelekmmm
 09 sie 2018, 17:48
To było z przymrużeniem oka ;)
Wiem, co to RODO :)
 #99562  autor: grzech1991
 09 sie 2018, 19:34
KiDMaN pisze: 09 sie 2018, 15:59
Pawelekmmm pisze:( nr rej zamaskowany, bo jest RODO ;) )
Rodo dotyczy danych osobowych. Po nr rejestracyjnym nie zidentyfikujesz danych osobowych. Dwa, że Rodo dotyczy podmiotów gospodarczych.
Opinie ekspertów są sprzeczne, generalnie jak nie chcesz mieć przekichane = nie wrzucaj tablic. Chodzi głównie o to, że przez tablice da się zidentyfikować konkretny samochód.
 #99566  autor: rybsztein
 09 sie 2018, 19:58
Ochrona danych osobowych dotyczy osób .... nie mienia:) Jeszcze gdyby to dotyczyło Lamborghini Urusa, którego ma 1 czy 2 osoby w PL a to pozwoli zidentyfikować właściciela, to zdjęcie Bravo raczej nie ..... Nie popadajmy w paranoje.

Pojszło z mojego Szajsunga eS 7.


 #99578  autor: Pawelekmmm
 09 sie 2018, 21:13
Mało wiecie chłopcy :D
Każdy, podkreślam : każdy pracownik jakiejkolwiek ubezpieczalni mając dostęp do bazy/PROGRAMU choćby takiego jak EVEREST ( akurat na tym programie pracują między innymi w PZU ) mając numery zidentyfikuje dokładnie jego właściciela - nie musi on być /mieć opłaconych żadnych składek, ubezpieczeń, AC, OC itd, ponieważ EVEREST jest synchronizowany na bieżąco z innymi programami na jakich pracują inne ubezpieczalnie.
Jednym słowem to taka duża sieć, ale można bardzo łatwo każdego szybko znaleźć.
Proszę nie piszcie o czymś, o czym niewiele wiecie..
Kilka ładnych lat miałem styczność z ubezpieczeniami, pracowałem również tu i tam i uwierzcie, że po blachach czy też VIN-ie każdy ubezpieczyciel lub też zwykły pracownik bardzo szybko was namierzy :D ;)
Oczywiście nie wolno tego przetwarzać bez zgód samego "właściciela" danych, ale kraść też nie wolno, zabijać nie wolno, a jednak ludzie to robią...
 #99593  autor: grzech1991
 09 sie 2018, 23:06
rybsztein pisze:Ochrona danych osobowych dotyczy osób .... nie mienia:) Jeszcze gdyby to dotyczyło Lamborghini Urusa, którego ma 1 czy 2 osoby w PL a to pozwoli zidentyfikować właściciela, to zdjęcie Bravo raczej nie ..... Nie popadajmy w paranoje.

Pojszło z mojego Szajsunga eS 7.
Jednak zaufam expretom

https://moto.wp.pl/publikacja-zdjec-z-w ... 893620865a


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #99613  autor: ecumod
 10 sie 2018, 08:40
w kwestii kopiowania remapu z innego samochodu to jest to proszenie się o problemy, zresztą... znajdź bravo 1.6 mjet 105km o tej samej wersji HW, SW, który ma wykonany dobrze remap, który chcesz przekopiować do swojego auta. Jeśli spełnisz te warunki - zgrywaj i wgrywaj śmiało, chyba że jesteś po roczniku 2011, wtedy zamiast EDC16C39-5.5 masz prawdopodobnie sterownik EDC16C39-H6.1, z którym nie radzę zadzierać w kwestii uwalenia po kablu. :)

w kwestii pomocy przy robieniu samodzielnego remapu - chętnie pomogę i wskażę adresy do podstawowego i bezpiecznego remapu, ale nie odpowiadam za szkody wyrządzone swojemu samochodowi (wersja DPF posiada krytyczne mapy zadymienia na lambdzie 0,995 przy odcince, jeśli otworzysz resztę limiterów, to bez zabezpieczenia się po współczynniku AFR, ukatrupisz motor po paru ciężkich nogach. Te samochody zamiast przylewać, się "odlewa" na górze w stosunku do serii, a zabezpieczenia się termicznie, ciśnieniami oraz momentem w inny sposób)

Mam nadzieję, że pomogłem i życzę udanej zabawy. Wgrywanie i zgrywanie bravo po kablu jest w miarę bezpiecznym procesem, gdyż idzie po linii K. Kwestia tego, że po każdym basic remapie robi się co najmniej jedną lub dwie korekty geometrii i zadymienia w górę lub w dół i jedno i drugie, suma sumarum... dwa te same modele stojące obok siebie z tym samym przebiegiem zareagują różnie na zadane parametry.
 #99623  autor: rybsztein
 10 sie 2018, 10:21
grzech1991 pisze:
rybsztein pisze:Ochrona danych osobowych dotyczy osób .... nie mienia:) Jeszcze gdyby to dotyczyło Lamborghini Urusa, którego ma 1 czy 2 osoby w PL a to pozwoli zidentyfikować właściciela, to zdjęcie Bravo raczej nie ..... Nie popadajmy w paranoje.

Pojszło z mojego Szajsunga eS 7.
Jednak zaufam expretom

https://moto.wp.pl/publikacja-zdjec-z-w ... 893620865a


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tacy z nich eksperci..... według wp.pl na rondzie skręca się np. w lewo i nawet podają z jakiego pasa:)

Wiadomo, że dla świetego spokoju lepiej tego unikać ale sąd z taką interpretacją niekoniecznie się zgodzi, wręcz w przypadku osób prywatnych przy założeniu braku celowości (osiągania z tego jakiś korzyści) na pewno nikogo nie ukarze.

Dowodzić naruszenia dóbr zawsze można ale sąd nie musi się z tym zgodzić i narażamy się na koszty sądowe.

Pojszło z mojego Szajsunga eS 7.



 #99634  autor: pietruszkowski
 10 sie 2018, 12:56
Dzięki @ecumod. Dobrze się czyta Twoje odpowiedzi bo piszesz konkrety a nie lejesz wodę.
 #99677  autor: kargulzgr
 11 sie 2018, 07:43
Panowie jestem w uk i muszę wymienić olej. Nie wiem kiedy był wymieniany i za parę groszy mogę zrobić płukanie silnika przed wymiana. Warto? Pozdro
 #99697  autor: Ozz
 11 sie 2018, 16:04
Warto. Zobaczysz jaki szlam zleci. Raz w moim po zlaniu oleju, wlaliśmy do układu 3L oleju płuczącego Mitasu od naszego nadwornego chemika. Popłuczyny były mniej transparentne od zużytego oleju, do tego miejscami pływał sympatyczny kożuch. To było przy rozstaniu z Selenią. Foty są gdzieś w moim temacie.

Dodano po 8 minutach 57 sekundach:
Łysy i jego wywody wzbudzają we mnie mieszane uczucia, ale ten materiał mi się podobał. Myślę, że warto zobaczyć.
A ten film jeszcze ciekawszy ze względu na Fiata Marea. 👇
 #99779  autor: Tomek
 12 sie 2018, 19:14
Da radę naprawić pokrętło panelu klimatro nic? Ciężko ustawić żądaną temperaturę bo skacze jak chce, podejrzewam zabrudzenie albo wytarcie styków. Ewentualnie zamienię prawy z lewym.Obrazek

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 #99780  autor: slawtaz
 12 sie 2018, 19:18
A próbowałeś preparatów do regeneracji potencjometrów (np.: Kontakt) ? Nic nie trzeba rozbierać, tylko psikasz w szczeliny. Jest bezpieczny dla elektroniki.
 #99787  autor: Tomek
 12 sie 2018, 20:22
No nie próbowałem bo nie mam takiego specyfiku, może zwykły spirytus by dał radę? Kolejne pytanie czy mógłbym ewentualnie wymienić cały panel na inny z nowszym hw i sw?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 #99799  autor: moris10
 12 sie 2018, 21:49
@Ozz w jednym z pierwszych odcinków łysy twierdził, że plukanki to zło i zacierają panewki. Jak widać, jest popularny to zaczyna robić reklamy.

Co do pokrętła to faktycznie bym spróbował czymś ala kontakt potem izopropalol. Spirytus najlepszy nie jest bo po odparowaniu może zostawiać ślad.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 #99807  autor: Tomek
 12 sie 2018, 22:10
W jednym odcinku łysy twierdził że tuleje PU to gó... i szybko wykończą zawieszenie auta nie mówiąc o fatalnym komforcie. W innym odcinku natomiast chwali tuleje PU z Olkusza i twierdzi że warto wymienić wszystkie na PU. Nie bardzo można mu wierzyć bo często mówi to co chcą usłyszeć sponsorzy.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 #99809  autor: Cwiara
 12 sie 2018, 22:30
moris10 pisze: 12 sie 2018, 21:49 @Ozz w jednym z pierwszych odcinków łysy twierdził, że plukanki to zło i zacierają panewki. Jak widać, jest popularny to zaczyna robić reklamy.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Płukanki nie są złe tylko nie można przesadzać z ilością preparatu i częstotliwością.
Kiedyś płukało się olejem wrzecionowym/transformatorowym ale to były silniki malucha,golfa I /II ,dużego fiata,poloneza,łady ,skody... i nie było takich specyfików.
Co druga wymiana oleju i jest OK (czyli co 15 tyś. km) no chyba że ktoś zmienia olej na LongLife co 30 kkm to :mur: niech nie wymaga cudów że chemia sobie poradzi z zaszlamionym i zaklajstrowanym układem olejenia który zaczyna dostawać zatorów w przewodach. No i zamiast 0,3 cm przelotu w przewodzie jest 1mm.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2018, 22:57 przez Cwiara, łącznie zmieniany 1 raz.
 #99810  autor: Ozz
 12 sie 2018, 22:43
Tak, wiem. Dlatego z tego co mówi Łysy wyciągam pierwiastek sześcienny. Ale z poprawą kompresji grzmota Łysego po płukaniu ciężko dyskutować.
  • 1
  • 311
  • 312
  • 313
  • 314
  • 315
  • 474