• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #120221  autor: Bart
 27 lip 2019, 16:14
Dziękuję. trochę, krótka przysiągłbym, że miałem 15-lub 16 mm ale gdzieś przepadły.
 #120249  autor: Vtzz
 28 lip 2019, 14:22
Cześć, widziałem na forum już parę tematów odnośnie diagnostyki, ale niestety nic konkretnego (tylko tyle, że polecają kupić kabel elm327 od viaken, który obecnie jest niedostępny). I tutaj moje szybkie pytanie. Czy do podstawowej diagnostyki jak np zaznaczenie wymiany oleju w multiair (wersja 1.4 140KM), czy ogólnej diagnostyki samochodu wystarczy dowolny kabel z interfejsem ELM327? Np taki https://allegro.pl/oferta/kabel-interfe ... 7133095818 lub taki https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm ... 6436273482 . Moje pierwsze auto i chciałbym przy okazji nieco się nauczyć i zobaczyć jak wygląda kontrola od strony diagnostycznej (tym bardziej jeśli wystarczy sam kabel i program to jest znikomy koszt 50zł). O ile dobrze rozumiem to do diagnostyki wystarczy program MultiEcuScan (oczywiście w pełnej wersji) + któryś z powyższych kabli? Dzięki za informacje ;)
 #120254  autor: Micho78
 28 lip 2019, 18:28
Ten pierwszy to chińczyk, działa po wylutowaniu rezystora. Tzn. 6 lat mi działał (5 w Stilo i 1 w Bravo) ale po ostatniej aktualizacji sterowników przestał działać :)
 #120256  autor: Tomek
 28 lip 2019, 21:50
A ja viaken nie polecam. Nawet roku mi nie podziałał. Kupiłem chińskiego v gate na BT i już 3 lata dzielnie współpracuje z telefonem.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 #120286  autor: moris10
 30 lip 2019, 06:36
Jak pół roku temu kupowałem swojego to nie było.
Jak ktoś nie chce Viakena to pozostaje obdlink

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 #120289  autor: kaz200
 30 lip 2019, 12:41
Witam.
Mam pytanie dla posiadaczy T-jet 150 KM szczególnie z LPG, czy zdarza się bam brak mocy przy ruszaniu, typowe "przymulenie" dopóki turbina nie wejdzie na ok. 2000 obrotów. U mnie czasem tak bywa trochę to niebezpieczne.
 #120294  autor: Ozz
 30 lip 2019, 13:45
Musisz się nieco bardziej pochylić nad techniką jazdy. Wkręcaj go trochę na obroty, poza turbodziurę i z wyczuciem puszczaj sprzęgło. Przyłóż się do tego, a zaraz wejdzie Ci w krew i przestanie stanowić dla Ciebie przeszkodę.
 #120296  autor: mabuch
 30 lip 2019, 15:34
Może to temperatura, jak auto pokazuje np. 36 stopni i włączona klima to jest ewidentnie przymulone.
 #120297  autor: krupniok200
 30 lip 2019, 16:34
Klima w tjecie nie przymula dużo bo są wstawiane sprężarki na elektrozawór, która się odłącza (rozpręża) jak potrzeba mocy.
 #120298  autor: kolejarz
 30 lip 2019, 17:31
Jak zawsze jeśli są upały to i problem (oraz pytanie) powraca...a nie winna ani klima, ani "turbodziura" lecz niewydajna w takich temperaturach chłodnica powietrza czyli intercooler. Temperatura spadnie to wszystko wróci do normy ;)
 #120303  autor: Ozz
 30 lip 2019, 20:51
Nawet fmic jak się zagrzeje w korku potrafi zamulić. Potrzebuje chwili szybszej jazdy i jest dobrze. :)
 #120345  autor: Tomek
 01 sie 2019, 13:00
Wg mnie w tej cenie lepiej kupić lampy oryginalne lub też zregenerować lampy stare. Sprawdź sobie na allegro firmarubik. Ja od nich kupiłem niby używane lampy od Cromy a okazały się nówkami z minimalnymi ryskami. Podobnie zresztą zrobił Rybsztein i chyba również jest zadowolony.
 #120346  autor: fapped
 01 sie 2019, 13:22
Orientuje się ktoś czy nowe tylne dokładki do sportów są sprzedawane razem z tą wkładką maskującą na około wydechu, czy jest to osobna część?
 #120357  autor: Ozz
 01 sie 2019, 17:36
Jest zgrzana z dokładką w kilku miejscach. To komplet.
 #120479  autor: marcin555
 04 sie 2019, 19:07
Czy używa ktoś z Was najazdów samochodowych ? daje to radę ?
Mają mi służyć do wymiany oleju. Przy kilku samochodach, koszt zakupy zwróci się w rok, tylko nie wiem czy się w to pchać.
  • 1
  • 365
  • 366
  • 367
  • 368
  • 369
  • 474