@xkacpix0402 wiem, że będzie zawyżone ciśnienie, ale jak było sugerowane wcześniej czujnik przed przepustnicą odpowiada za DV zawór upustowy i ten czujnik wcześniej powinien otworzyć zawór upustowy.
pytam bo teraz zauważyłem że poprzedni właściciel podmienił czujnik w kolektorze. i generalnie nic sie nie działo, jeżdżę autem już 1,5 roku. założyłem właściwy oryginalny czujnik w kolektorze i zadnej różnicvy w pracy nie zauważyłem.
jezeli DV był otwierany wcześniej to powinno powodować to że turbo nadmiar powietrza tłoczyłaby obejściem. czyli niepotrzebnie pompowałaby powietrze.
pytam bo teraz zauważyłem że poprzedni właściciel podmienił czujnik w kolektorze. i generalnie nic sie nie działo, jeżdżę autem już 1,5 roku. założyłem właściwy oryginalny czujnik w kolektorze i zadnej różnicvy w pracy nie zauważyłem.
jezeli DV był otwierany wcześniej to powinno powodować to że turbo nadmiar powietrza tłoczyłaby obejściem. czyli niepotrzebnie pompowałaby powietrze.