• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #98788  autor: Cwiara
 30 lip 2018, 16:46
Frankol93 pisze: 30 lip 2018, 11:49 Cześć!

Wygłoszenie maski - koszt pewnie do 150 zl. Słychać faktycznie różnice? Warto? Czy jest to raczej kosmetyczna zmiana? :)

pozdrawiam
Arek
Masz :)
viewtopic.php?f=27&t=378&p=98754#p98754
Podobno lepszy efekt daje wyklejenie płytami zamiast tego ORI filcu.
 #98790  autor: rybsztein
 30 lip 2018, 16:50
Czy ktoś się orientuje do jakiego innego jeszcze samochodu jest to samo jarzmo co do 1.9 150? I czy sport/nie sport mają te same jarzma czy różne - muszę kupić na prawy przód.

Ewentualnie - czy ktoś zna rozstaw śrub mocujących jarzmo do zwrotnicy?
 #98950  autor: 68oct
 01 sie 2018, 18:25
Próbuje zdemontować boczek drzwi od strony kierowcy i krew mnie zalewa, nie moge tego zdemontować, boje się ze przerwę boczek (plastiki od siateczkowej gory) u będzie lipa. Macie jakiś patent jak to rozebrać? Temat o boczkach mi nie pomógł.

Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka

 #98952  autor: Ozz
 01 sie 2018, 18:33
Wsuń palce w szparę między boczek a blachę, możliwie wysoko i stanowczo acz z wyczuciem szarpnij. Wszystko poodkręcałeś?
 #98954  autor: 68oct
 01 sie 2018, 18:44
Uhm, odkrecilem wszystko, plastik już peka, ni siusiaka nie chce puścić.ObrazekObrazek

Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka

 #98955  autor: kolejarz
 01 sie 2018, 18:53
Tak to wygląda po zdjęciu boczka ;), tam są kołki a górna krawędź musi iść w górę bo w listwie jest zakotwiczona. Cierpliwości ;)
Obrazek
 #98957  autor: 68oct
 01 sie 2018, 18:56
Nie rozwarstwialy się te plastiki w miejscach które sfotografowalem?

Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka


Eh 34 celsjusze mam, kapie ze mnie a boczek jak tkwil tak tkwi w miejscu.
 #98958  autor: Ozz
 01 sie 2018, 19:03
One za każdym razem kiedy zdejmuję boczek robią na mnie takie samo wrażenie. Jakby zaraz miały się poddać. Ciepło jest, pewnie dlatego są takie elastyczne. Myślę sobie, że strach przed uszkodzeniem nakazuje Ci się wycofać w kluczowym momencie.
 #98964  autor: rybsztein
 01 sie 2018, 19:38
@68oct złap za kieszeń boczka i szarpnij do siebie. Pamiętaj by najpierw odkręcić śrubę za zaślepką w klamce, 3 po demontażu zaślepki gumowej w uchwycie, potem 2 mocujące boczek do blachy po wyjęciu sterowania szybami i 2 wkręty na dole drzwi.
 #98985  autor: 68oct
 01 sie 2018, 22:13
Dzięki za doping i porady, ogarnąłem, szkody minimalne:) zostały drzwi tylne do ogarnięcia. Ale to innym razem.

Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka

 #98996  autor: Micho78
 01 sie 2018, 23:13
Czy włączając klimę nie powinny lekko wzrosnąć obroty? Tak miałem w Stilo a w Bravo żadnej różnicy. Klima chłodzi.
 #99007  autor: Cwiara
 02 sie 2018, 09:05
Tylko obroty biegu jałowego są podnoszone żeby nie spadły poniżej 850 rpm.
Daj 2000 rpm i włącz klime zobaczysz jak obroty spadną :( do ok. 1300.
 #99010  autor: Micho78
 02 sie 2018, 09:40
Właśnie o biegu jałowym pisałem.
 #99011  autor: Cwiara
 02 sie 2018, 09:47
Tylko utrzymywanie minimalnej prędkości obrotowej żeby silnik nie zgasł :(
Ekologia ;)
 #99012  autor: slon
 02 sie 2018, 10:16
Szukam przewodów od halogenów w komorze silnika ,ale interesują mnie na etapie już za przekaźnikami ,ktoś ,coś kiedyś szukał i znalazł (nie chce grzebać w przewodach przy samych halogenach ,bo nie mam warunków a tam jak coś to trzeba dobrze zabezpieczyć przed wilgocią ) ??
Obrazek

Może w tej wiązce,choć pewnie tam tylko idą do reflektora
 #99033  autor: Michals
 02 sie 2018, 13:53
Panowie, mam pytanie odnośnie akumulatora. Od 3 tygodni przejeżdżam bardzo krótkie odcinki (4 km w jedną stronę), do tego raz w tygodniu przejazd autostradą (60 km). Dziś rano przejechałem te 4 km, po 3 godzinach samochód nie odpalił za pierwszym razem, za drugim załapał i delikatnie zadymił na czarno. Czy może to być spowodowane słabym akumulatorem? Dodam, że aku mam jeszcze fabryczny - prawie 10 lat.
 #99039  autor: rybsztein
 02 sie 2018, 14:23
A jak kręcił rozrusznik? Bo tylko to latem potrzebne do odpalenia diesla. A powodem dymienia i kiepskiego rozruchu może być sporo rzeczy. Aku akurat wątpliwe.

Masz samochód od nowości? Marne szanse by aku miał 10 lat. To nie te czasy. Szczególnie w dieslu, w którym zimą aku dostaje mocno po d....

Pojszło z mojego Szajsunga eS 7.



 #99041  autor: Michals
 02 sie 2018, 14:38
Tak, auto mam od nowości. Kręcił słabiej niż zwykle. W zimie miałem podobny przypadek tyle, że z innym samochodem. Kręcił rozrusznikiem trochę słabiej, ale nie mógł odpalić. Po podłączeniu kabli od innego samochodu odpalił od strzała, stąd takie moje podejrzenie, że aku zaczyna niedomagać. Generalnie sytuacja nieciekawa, bo jestem ponad 1500 km od domu :( .
 #99042  autor: rybsztein
 02 sie 2018, 14:43
Jak kiepsko kręcił to albo sam rozrusznik albo aku. Najprościej kupić nowe aku bo 10 lat jak ma to trup jest:)

Pojszło z mojego Szajsunga eS 7.



 #99047  autor: Michals
 02 sie 2018, 15:12
Zaczekam jeszcze kilka dni, jeśli sytuacja się powtórzy kupię nowy aku. Dzięki za pomoc.
  • 1
  • 309
  • 310
  • 311
  • 312
  • 313
  • 474