• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #77236  autor: faradek
 04 lis 2017, 20:05
@kubkox masakra. Ostatni raz widziałem coś podobnego w silniku z malucha w którym rozpadło się koło pasowe alternatora, przez co nie miał chłodzenia, a gościu jechał do bólu.
Twój silnik też wygląda jakby był kiedyś ostro przegrzany. Olej wtedy po prostu się spala pozostawiając czarną skorupę. Świadczyć też może o tym wywalona UPG. Ciekawe w jakim stanie są np. pierścienie i cały dół.

Dla porównania tak wygląda głowica po zdjęciu pokrywy w starym golfie rocznik 91, stan licznika 270kkm, a ile faktycznie to nikt nie wie, olej lany minerał 15w40. Na dodatek to jest diesel. Obrazek
 #77300  autor: kubkox
 05 lis 2017, 18:29
@Sat1i tutaj muszę Cię zmartwić, bo pakuję to samo turbo.
Wiem wiem co większość myśli o tym, ale jestem tego świadomy. Mógłbym wsadzić GT1446, nawet cenowo w okolicach vl36 mógłbym dostać, ale to za duży koszt jak dla mnie w kontekście całej naprawy. Samo turbo to jedna sprawa, wymiana i adaptacja całości to drugie. Jeszcze dochodzi potem koszt wizyty w hamowni, bo żal byłoby tego nie wykorzystać, skoro już turbo na większe wymieniasz. To już trzeci powód generujący nie małą kwotę. Dlatego zdecydowałem się na montaż vl36.
Nie wykluczam, że jak sytuacja się powtórzy :crazy: to NA PEWNO ją zmienię na GT1446, ale tym czasem, poskładam do kupy całość i wrócę do rzeczywistości.
 #77362  autor: Lechu
 06 lis 2017, 14:57
Hej, rozpoznaje ktoś takie dzwonienie na nierównościach dochodzące z przodu auta po stronie kierowcy? Da się je wyłapać z tego co nagrałem telefonem, najlepiej słychać między 3 a 8 sek., taki telepiący dźwięk:

https://vocaroo.com/i/s0PoawbNb9wo
 #77408  autor: Radexx
 06 lis 2017, 20:49
Panowie, bravo chyba miało jakiś defekt z zapiekającymi się tylnymi hamulcami? Przybliży ktoś temat? Ręczny nie łapie na jedno koło i tak się zastanawiam z grubsza bez zaglądania co to może być :D
 #77413  autor: luk4s
 06 lis 2017, 21:33
@Radexx albo linka albo skopany mechanizm w zacisku jeżeli jakiś Mirek tam dłubał.
 #77432  autor: rybsztein
 07 lis 2017, 09:14
Nikt nie musiał dłubać. To norma. Można próbować regeneracji (w przypadku mechanizmu ręcznego to czyszczenie) ale najczęściej kończy się wymianą zacisku.

Pojszło z Szajsunga Galaksy S5 Neło

 #77437  autor: kml
 07 lis 2017, 09:47
@Radexx , gdy u mnie ręczny nie łapał na jedno koło, wymiana linek załatwiła sprawę
 #77441  autor: Radexx
 07 lis 2017, 10:20
Dzięki za odpowiedzi :thx:
 #77520  autor: Maciek51
 07 lis 2017, 20:43
Czy wymieniał ktoś może łożysko koła pasowego kompresora klimatyzacji w 1.6 lub 2.0 Mjet? Z tego co sprawdziłem siedzi tam DENSO 5SL12C, niestety nie jestem pewien co do łożyska. W jednym ze sklepów znalazłem, że to 35x52x12. Czy ktoś może wie coś w tej kwestii?
 #77524  autor: opti
 07 lis 2017, 21:24
luk4s pisze: 06 lis 2017, 21:33 albo linka albo skopany mechanizm w zacisku jeżeli jakiś Mirek tam dłubał.
Mirek = Fabryka, bo te zaciski maja powszechnie znana wade fabryczna :D tttm
 #77620  autor: Miron
 08 lis 2017, 20:45
Takie trochę banalne pytanie :oops: w których miejscach podstawiać podnośnik "żabę" w naszych bravolotach by nic nie uszkodzić?
 #77623  autor: Paninaro
 08 lis 2017, 21:00
na progu masz oznaczenia ( takie małe trójkąciki ), miejsca w których podkłada sie podnośnik
do żaby warto sobie dorobić coś na wzór ori podnośnika, ja tak zrobiłem ,mogę żabę podkładać w miejscach wyznaczonych ,jak również po zdjęciu tej nakładki mogę podnośnik podkładać w dowolne inne miejsca
Obrazek
 #77624  autor: Miron
 08 lis 2017, 21:20
dobry patent :) ale jak się bez tego obejść, kiedy mam tylko nakładkę gumową w kształcie krążka do hokeja? któreś miejsca muszą być wzmocnione, może mi się to rzuci w oczy jak się zabiorę za zmianę kół, ale zanim się za to zabiorę... chciałem się poradzić doświadczonych kolegów
 #77633  autor: kubajg
 08 lis 2017, 23:09
Z przodu podkładam podnośnik pod tylną śrubę mocowania wahacza, z tyłu pod belkę w miejscu gdzie jest wygięta w taki lekki łuk, kilka cm od tulejki.
 #77638  autor: sienka
 09 lis 2017, 08:23
Lewarek podkładam identycznie, jak opisał kolega @kubajg . Pod progi to tylko w sytuacji awaryjnej w trasie, używając oryginalnego lewarka :)
 #77658  autor: przemo79
 09 lis 2017, 11:22
Witam mam problem z systemem Blu&Me nie działa mikrofon po wymianie. Całej łapki z mikrofonem dalej lipa może ktoś ogarnąć temat na Śląsku
 #77733  autor: wrotecki
 09 lis 2017, 22:18
Szybkie pytanie - co sprawdzi gdy przód skrzypi tylko przy hamowaniu ? dojazd do świateł itd - skrzypi.
 #77741  autor: jablkot
 10 lis 2017, 07:24
No @wrotecki to jest naprawdę szybkie pytanie. Nic z niego nie rozumiem.
 #77742  autor: jdamian456
 10 lis 2017, 07:29
Witam.
Czy ktoś z Państwa posiada polski ELM327 od Viaken na chipie STN1110 (https://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327 ... -2013.html). Chcę go kupić ale jeśli i tak nie działa to szkoda wyrzucać pieniądze w błoto. Zakupiłem już parę innych ELM327 ale wszystkie okazały się podróbkami i udało się połączyć MESem tylko z silnikiem. Zależy mi na podłączeniu się z modułem "Przegląd". Czy ktoś może potwierdzić, że ma ten interfejs i bez problemu łączy się nim z tym modułem?
Ostatnio zmieniony 10 lis 2017, 08:49 przez metalman, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Dodano brakujące znaczniki [url] [/url] do linków.
 #77744  autor: Fedur
 10 lis 2017, 07:35
Mam ten nowy stn1110 i śmiga na wszystkich modułach jak w ASO. Do niektórych modułów potrzebna przejściówka za kilkanaście zł też kupiłem w tym samym sklepie. Zwykły niebieski interfejs na elm od viaken nie czyta wszystkich modułów warto było dopłacić. Wymiana z dopłatą była także polecam.


Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 10 lis 2017, 08:50 przez metalman, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Usunięto cytat z poprzedniego posta.
  • 1
  • 242
  • 243
  • 244
  • 245
  • 246
  • 474