• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #153338  autor: Eddnight
 12 lis 2023, 17:48
Okej a ile wymiana takich uszczelniaczy ?

Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka

 #153396  autor: kerajkaso
 18 lis 2023, 08:27
Trzeba głowice zdejmować. Grubsza sprawa. Wyszukaj w okolicy zaklad regenerujacy głowice
 #153397  autor: Eddnight
 18 lis 2023, 08:30
Czyli taka firma co regeneruje głowice to powinna to ogarnąć tak ?

Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka

 #153490  autor: Perkozek
 25 lis 2023, 17:34
Witam,
Jaka nazwa lub kod dla tej rozlatującej się części w Bravo 1.4 T-Jet ?
Jakiś wąż biegnący pod maską nad filtrem powietrza?



Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #153520  autor: MichalBP
 28 lis 2023, 15:56
Nr OE 51964305
 #153571  autor: Kast1an
 08 gru 2023, 21:40
Ktoś sie orientuje jaki pasek wielorowkowy ma być oryginalnie w 1.9 120 KM ?
6PK........ ???
 #153715  autor: grzech1991
 01 sty 2024, 16:57
Przy hamowaniu było słychać uderzenie (coś jakby kopnięcie w pedał), przy nawracaniu.

Padło wspomaganie, hill holder, abs, esp, kontrola trakcji.

Przy odpalaniu i gaszeniu, po wyjęciu bezpieczników słychać cykanie. Ale raczej jakby od silnika.

W skrzynce bezpieczników zauważyłem jakby zasilania nie było. Co może być tego powodem? Wiadomo, że najlepiej to pod komputer podpiąć.
 #153799  autor: grembi
 12 sty 2024, 09:55
Cześć, zalałem E10 do 1.4 16V 90KM i dzisiaj wyskoczyła mi kontrolka sprawdź silnik. Czyli jednak nie lubimy się z nową E10? Auto zachowuje się normalnie, a wcześniej nigdy tej kontrolki nie widziałem.
 #153817  autor: krupniok200
 13 sty 2024, 15:53
Każde, powtórzę jeszcze raz KAŻDE auto które posiada sondę lambda i katalizator poradzi sobie z paliwem E10, ba fiat nawet podaje że każdy wóz z euro 3 i więcej na tym pojedzie (od euro 3 były montowane katy i sondy). Bez komputera to można wróżyć sobie jaki błąd wyskakuje, bo jedynym dla mnie powód check'u po zalaniu E10 to sonda lambda padnięta/źle działająca i na zamkniętym układzie regulacji (pętla zamknięta) nie potrafi ustabilizować pracy na nowym paliwie, które jest mniej kaloryczne.
 #153951  autor: WacoSS
 27 sty 2024, 20:38
Hej,

Mam Fiata T-Jet 1.4 120KM z LPG z instalacją BRC. po ostatnim przeglądzie i serwisie ( był wymieniany reduktor) pokazuje mi spalanie w mieście 17-18L/100km. Było robione mapowanie wraz z wymianą tego reduktora. Ktoś wie o co może chodzić? Od razu zaznaczę, że jednostki mam dobrze ustawione :/ Czy coś samemu da się zrobić, czy w poniedziałek dzwonić do gazownika?

Pozdrawiam
 #153968  autor: arg
 29 sty 2024, 00:41
A auto to w ogóle jeździ? Po mojemu jeżeli pokazuje takie średnie spalanie to na gazie musi być w uj ubogo, a sterownik benzynowy chce lać więcej benzyny. Jeżeli reduktor był wymieniany to po +/- 1000 km powinna być kontrola ciśnienia gdy jego bebechy już się ułożą. Pytanie w jaki sposób była robiona ta regulacja, bo coś mi śmierdzi włączeniem autokalibracji:)
 #153980  autor: WacoSS
 30 sty 2024, 12:04
Auto jak najbardziej jeździ. Ciężko mi powiedzieć czy jest jakiś spadek mocy bo na starym reduktorze jeździłem bardzo mało. Zrobiłem serwis zaraz po zakupie Bravo. Więc niestety nie mam zbytnio porównania jak to było wcześniej ze spalaniem. :/
 #154027  autor: Donik
 01 lut 2024, 23:36
Poleci ktoś komplet dobrych dywaników które pasują pod stopery?
 #154090  autor: georg28
 08 lut 2024, 08:28
Część czy podczas kręcenia kierownicą obracają wam się te górne mocowania amortyzatora (takie talerzyki) bo u mnie jeden widać się się rusza a drugi rusza się i obraca.
 #154098  autor: arg
 08 lut 2024, 22:14
Podczas kręcenia kołami tłoczysko się nie obraca, a obraca się rura zewnętrzna. Tłoczysko jest skręcone do poduszki która jest nieruchoma w kielichu, ale ugina się bo jest gumowa. Górny talerz jest także przykręcony do tłoczyska, więc normalne że się przekrzywia, ale nie obraca się.
 #154102  autor: moszeusz
 09 lut 2024, 17:19
Uszczelniał ktoś połączenie skrzyni (M32) z dyferencjałem? Trzeba zrzucać skrzynię?
 #154126  autor: mario1979
 13 lut 2024, 16:56
Panowie dysponuje ktoś eperem żeby rozkodować nowe tipo? W tym w necie pokazuje Vin not found...
VinZFA35600006J99677

Wysłane z mojego DN2103 przy użyciu Tapatalka

 #154147  autor: Donik
 18 lut 2024, 01:52
W którym miejscu w ePER znajdę numer części do klocków hamulcowych? wchodząc przez swój vin->hamulce->hamulce kół przednich-> schematy, widzę tylko tarcze hamulcowe/osłony/śrubę pozycjonującą/zaciś hamulcowy.

Ewentualnie prośba o podrzucenie numerów tarcz i klocków na obie osie dla vin ZFA19800004109824 .
  • 1
  • 470
  • 471
  • 472
  • 473
  • 474