• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #3894  autor: sienka
 29 gru 2015, 18:04
@Kenas weź jeszcze WD z rurką, to ten syf wypłuczesz.
 #3898  autor: maciaty
 29 gru 2015, 18:14
Po zlocie IS otwieram, bez uszkodzeń, każde Bravo w minute. @Dared robi to tak samo szybko, ta sama metoda. Sytuacja nas do tego zmusiła :-D

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
 #3899  autor: Paninaro
 29 gru 2015, 18:17
tylko nie opisuj tego na forum, bo nam wszystkim zaczną znikać Bravo
 #3900  autor: Ozz
 29 gru 2015, 18:21
Maciaty, otwierasz bravo czy maskę w bravo w minutę?
 #3918  autor: grzech1991
 29 gru 2015, 20:23
Mam proste pytanie, z ciekawości.

Które żarówki są monitorowane przez komputer? Wiem, że oświetlenie tablicy i przednie postojowe. Na pewno nie są mijania. Jeszcze jakieś są?
 #3920  autor: Dared
 29 gru 2015, 20:26
maciaty pisze:Po zlocie IS otwieram, bez uszkodzeń, każde Bravo w minute. @Dared robi to tak samo szybko, ta sama metoda. Sytuacja nas do tego zmusiła :-D
Mam taką cichą nadzieję że w tym roku nie będziemy musieli trenować :P Niby proste ale stresujące :D
 #3922  autor: KiDMaN
 29 gru 2015, 20:42
grzech1991 pisze:Mam proste pytanie, z ciekawości.

Które żarówki są monitorowane przez komputer? Wiem, że oświetlenie tablicy i przednie postojowe. Na pewno nie są mijania. Jeszcze jakieś są?
Tylne stopy (wewnetrzne strona w lampie). Przeciwmgielna tylna. Kierunkowskazy przednie i tylne.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 #3926  autor: maciaty
 29 gru 2015, 20:56
Ozz pisze:Maciaty, otwierasz bravo czy maskę w bravo w minutę?
Bravo. :-D Smutne ale prawdziwe, nawet narzędzi nie potrzeba.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
 #3927  autor: grzech1991
 29 gru 2015, 21:11
Nie rozumiem czemu połowa świateł jest monitorowana (nie ma np. górnego stopu, czy bocznych kierunków). Na dodatek brak opcji wyłączenia np. ze względu na ledy.

Ehh, widać, że to włoszczyzna :D
 #3940  autor: Piter2020
 29 gru 2015, 23:58
kenas spróbuj ściągnąć atrape grila może się uda dostać do zamka
 #3941  autor: kenas
 30 gru 2015, 00:02
Próbowałem. Nie ma dojścia.
 #3943  autor: Shaq
 30 gru 2015, 00:14
Jak już nic nie będziesz mógł wykombinować to spróbuj zrzucić lewe koło, zdejmij nadkole i myślę, że będzie opcja dosięgnąć do klem akumulatora.
 #3984  autor: kenas
 30 gru 2015, 12:55
Kluczyk wszedł do końca ale nie da się go obrócić. Tak że trzeba będzie spróbować maskę otworzyć.

Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
 #3985  autor: metalman
 30 gru 2015, 12:57
Panowie, proszę żebyście dyskusje na temat włamywania się do Bravo prowadzili na PW!

Wysłane z mojego GT-S7275R przy użyciu Tapatalka
 #3986  autor: sienka
 30 gru 2015, 13:00
@Kenas, a w psikałeś w środek WD ?
 #3992  autor: grzech1991
 30 gru 2015, 13:43
A czemu na pw? Ja się chętnie dowiem jak...

Wracając do tematu. Zastanawiam się czy mam problem z termostatem...

Pacjent to 1.4 t-jet 150km. Jechałem dzisiaj 2.5km niby w mieście, ale raczej trasa. Przy czym 1/3 to korek... Auto na ostatnich światłach pokazało pierwszą ćwiartkę temperatury. Jednak jak się zatrzymałem na czerownych to spadło o jakieś 2 kreski. Czy w takim przypadku zmieniać termostat? Dzisiaj jest -4C jeśli ma to znaczenie.

Dodam, że jak jadę do pracy to po 5km osiągam temperaturę roboczą.

Czy w takim przypadku wymieniać termostat? Jak tak to na jaki? Nie znam się na firmach.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
 #4006  autor: fireinair
 30 gru 2015, 14:43
Pewnie dlatego , żeby zaraz nie było działu " skradziono - ktokolwiek widział ,ktokolwiek wie " :P
 #4009  autor: maciaty
 30 gru 2015, 14:50
Dokładnie, no ale to chyba logiczne jest :d :mrgreen:
 #4061  autor: snems
 30 gru 2015, 21:49
kenas pisze:Kluczyk wszedł do końca ale nie da się go obrócić. Tak że trzeba będzie spróbować maskę otworzyć.
Miałem podobną sytuację, bałem się, że grot się złamie
Zamek (wkładka) nie jest wyrobiony/a przez otwieranie z pilota
Więcej odwagi i zdecydowania
 #4076  autor: Potar
 30 gru 2015, 22:53
No to stało się, pierwsza rzecz po półtora roku która odmówiła posłuszeństwa.
Nie wiem co, bo dopiero auto zabrali lawetą i stoi u mechaników, sumarycznie, wrzuciłem bieg na 5, jechałem i nagle zgrzyt, zjechalem na luzie z trasy i cóż, biegi moge zmienaic ale przy ruszaniu raz łapie raz nie, jakby sprzęgło się ślizgało i tak od 3 tys łapał, aż sumarycznie przy wrzuceniu 1/2 i gazowaniu nie chciał pojechać dalej niż 5M.
Nie mam zielonego pojecia co to moglo byc skoro miałem świeży komplet sprzegla (6 miesiecy, nie wyminił tylko lozyska oporowego), dwu mas.
Przy gaszeniu 3 stuki, przy ruszaniu tez stuki.

Jak myslicie co to moze byc?
Bo ja obstawiam że to w koncu wykruszył się dwumas :P Mam nadzieje ze nie rozwerwał mi świeżego sprzęgła :P
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 474