Żona wraca dziś po pracy do domu i mówi, że lekko jarzą się kontroli podczas jazdy i chwilę po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jedna z nich to kierownica a druga (uwaga, cytuję) "but ze sznurówką"
Dodam tylko, że w sobotę odłączany był akumulator do naładowania. W niedzielę został podłączony i nie było tego problemu aż do dziś. Co może powodować to jarzenie.
@Cwiara bagażnik i maska zamknięte. Serwo tylko delikatnie się jarzy a nie świeci tak jak pozostałe kontrolki lub jak kontrolka po włączeniu zapłonu. Problem występuje po wyjęciu i ponownym podłączeniu aku. Błędów w fesie brak.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2018, 21:27 przez jaror, łącznie zmieniany 1 raz.
@remek1989 tak jak Ci opti napisał, rura rozleci Ci się w rekach przy demontażu. Oryginał w ASO ok 160 zł (2 lata temu).
Idziesz to Castoramy/Obi/Liroy bądź innego marketu budowlanego, kupujesz rurę drenażową w otulinie fi 80 mm, koszt ok 8 zł. https://www.castorama.pl/produkty/insta ... zrEALw_wcB
Ściągasz zderzak, odkręcasz łapacz na górze, na dole jest szybko złączka. Docinasz, opalarką podgrzewasz i modelujesz sobie do zdanego kształtu. Składasz.
Czy to normalne że rano po mroźnej nocy i odpalając auto, biegi zmieniają się strasznie opornie, trzeba użyć większej siły do poruszenia lewarkiem. Po rozgrzaniu silnika do normalnej temp. wszystko wraca do normy.
@Papi Biegi mogą nieco ciężej chodzić, w końcu olej w skrzyni biegów zrobił się gęstszy. Ale mimo wszystko podejrzewam, że linki między wybierakiem skrzyni a lewarkiem przymarzają.
@Cwiara Ten element co podesłałeś to odbojnik maski, a @remek1989 prawdopodobnie chodziło o gumki trzymające pokrywę silnika. Takie same są chociażby w 1.3 multijet.