• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #80701  autor: syzygy
 14 gru 2017, 14:31
Byłem w Berlinie, zdaje mi się, że błysnął mi flesz fotoradaru na autobanie - ograniczenie do 80km/h zwalniałem bez hamownia ze wszystkimi, ale miałem może z 10 więcej... Ktoś się orientuje co za to grozi, czy dostanę taki mandat w euro, że będę musiał Bravo sprzedać? :P W necie różne wersje...

Swoją drogą to strasznie badziewne te osławione niemieckie autostrady... na odcinku świecko-berlin nie było chyba fragmentu na którym można jechać powyżej 120km/h.... i kto widział ograniczenie do 80km/h na autostradzie... i radar nieoznaczony.. :facepalm:

W dodatku w niedzielę 10 grudnia zamknięta była autostrada na całej szerokości i cały ruch został puszczony normalną drogą... było to zaraz za przejściem, wyrzucili wszystkich na jednym zjeździe do Frankfurtu a wpuścili kolejnym, ale te kilka kilometrów to była ponad godzina w koszmarnym korku.. Takiego cyrku w Polsce nie widziałem (tak, wiem, pewnie były jakieś przyczyny bardzo istotne :P )
 #80702  autor: kml
 14 gru 2017, 15:05
Znam przypadek, gdzie ktoś przekroczył własnie coś ok.10km/h, a że fotoradar miał tam ustawioną tolerancję 3km/h to mandat był na jakieś 15 euro + koszty wysyłki tego do polski.
 #80767  autor: zachar
 15 gru 2017, 14:56
Czy orientuje się ktoś jaka przyczyna jest nie odbijanie lewarka zmiany biegów w pozycje środkową tzn. po wybiciu biegu zostaje z prawej albo lewej nie wraca na środek? dodam ze auto przez ostatnie pól roku więcej stało niż jeździło
 #80771  autor: łysy
 15 gru 2017, 15:08
Miałeem to samo jak auto było mało jeżdżone. Wróciło do normy jak zacząłem więcej jeździć.
 #80774  autor: syzygy
 15 gru 2017, 15:27
zachar pisze: 15 gru 2017, 14:56 Czy orientuje się ktoś jaka przyczyna jest nie odbijanie lewarka zmiany biegów w pozycje środkową tzn. po wybiciu biegu zostaje z prawej albo lewej nie wraca na środek? dodam ze auto przez ostatnie pól roku więcej stało niż jeździło
U mnie to były chyba stopione/zużyte tulejki przy wybieraku.. pomogło wyczyszczenie i wymiana tych części, ale nie było to bardzo drogie.
 #80775  autor: jablkot
 15 gru 2017, 16:26
A u mnie wystarczyło przeczyszczenie wybieraka. Też się zrobiło od nieuzywania auta.
 #80803  autor: Michał
 16 gru 2017, 10:14
@syzygy
Jechałeś zła autostradą, A4 w stronę Drezna nie ma ograniczeń.
Co do radarów w Niemczech nie są oznaczone i dobrze.
Co do zdjęcia to pewnie stał przyczajony za barierą normalnie na autostradach nie ma fotoradarów no chyba, że w tunelach.
Jeżeli jechało więcej aut koło Ciebie a nie mieli ustawionych radarów na każdy pas to nic Ci nie grozi.
Mi kiedyś też błysło a miałem 115 na 100 ale że akurat w rzędzie były 3 auta na 3 pasach a radar był jeden to nic nie dostałem.
 #80829  autor: Borys
 16 gru 2017, 16:35
Panowie pytanie bo dzisiaj straciłem lewe lusterko podczas mijania. Samo kompletne lusterko bez wkładu jest takie samo w angliku i euro? Czy różnią się czymś prócz wkładu?
 #80830  autor: Shaq
 16 gru 2017, 16:48
Jak szukasz lewego to możesz przyjąć że się nie różnią.
Na anglikach czujnik temperatury jest na lewym lusterku a nie prawym jak w naszych.

Wysłane z mojego XT1635-02 przy użyciu Tapatalka

 #80831  autor: Borys
 16 gru 2017, 16:51
Jeśli jedyna różnica to czujnik to żadna różnica. Będzie trzeba kupić całe z anglika i wkład od Pympka i będzie jak nowe.
 #80833  autor: kamiln9
 16 gru 2017, 17:31
Panowie, mam problem
Jak w waszych bravolotach załącza sie ogrzewanie lusterek bocznych ?
U mnie po naciśnięciu ogrzewania tylniej szyby lusterka nie grzeją, dodam że bezpiecznik cały a wkłady wymieniłem na nowe.
 #80834  autor: Eberebere
 16 gru 2017, 17:33
Wlacz podgrzewanie tylnej szyby. Automatycznie lusterka sa wtedy podgrzewane.

Edit.
Dobra doczytalem ze wlaczales. Pewnie maty powiedzialy papa, musisz wymienic :v

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka


 #80835  autor: kamiln9
 16 gru 2017, 17:36
Wyraźnie napisałem że po włączeniu ogrzewania tylnej szyby lusterka są zimne, nawet po długim czasie, wymieniłem maty ale dalej jest to samo. Co oprócz bezpiecznika oraz wymienionych mat moze być przyczyną niegrzania? co sprawdzic ?
 #80837  autor: Shaq
 16 gru 2017, 17:48
Instalacja. Sprawdzić czy pojawia się napięcie na matach.

Wysłane z mojego XT1635-02 przy użyciu Tapatalka

 #80916  autor: Przemek92
 17 gru 2017, 20:05
Panowie, zdjęcie może niestety kiepskie obrazuje na zrzucie ekranu z neta, mam mega zpocenie olejem w tym miejscu (sam dół silnika), przy łączeniu
Pacjent 1.6 multijet
Macie pomysł co to może być?
[

Obrazek
 #80917  autor: Borys
 17 gru 2017, 20:10
Chodzi ci ze na sondzie masz dużo oleju? Ta strzałka jest tak duża że ciężko się domyślić. Jeśli na sondzie to pewnie turbo mocno puszcza olej w wydech.
 #80925  autor: Przemek92
 17 gru 2017, 21:21
Nie, nie. Ciężko uchwycić tam aparatem, chodzi o miejsce zaznaczone poniżej od str strzałki. Idealnie poniżej bagnetu
Może to zdjęcie zobrazuje lepiej.
Obrazek
 #81008  autor: Maciek51
 18 gru 2017, 21:53
Nieszczelność może być wyżej i olej może po prostu ściekać. Najlepiej umyj zabrudzenie i obserwuj.

Pytanie, czy ktoś kojarzy co to za felgi ? Felga 17'' ale nie mam pewności co to dokładnie jest, tzn. ET i rozstaw śrub (jak z Punto to 4x100).
Obrazek
 #81011  autor: rybsztein
 18 gru 2017, 22:17
Ktoś wie jakie opaski są potrzebne do montażu rur z obu stron ICka? Będę wymieniał, a pewnie tych co są ponownie nie użyję, więc wole być przygotowany i mieć od razu na wymianę :) Chodzi o część za kolankami.
 #81012  autor: moris10
 18 gru 2017, 22:35
@przemek92 może Ci uszczelka pod rurka bagnetu puszcza olej.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  • 1
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 256
  • 474