• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #88994  autor: PawelPawel
 21 mar 2018, 17:47
maciaty pisze: 19 mar 2018, 22:23 Ale jakie ET felg i jaka szerokość? Jak ori 18 to klasycznie 15 i 20mm.

Fakt - zapomnialem dopisac. Mowimy o oryginalnych 18''. Te dystanse to jest bezpieczny rozmiar czy maksymalny ktory wchodzi ? A opony ktos testowal jakies wieksze ? 245 na przyklad na tyl mnie interesują :jump:

Dodano po 2 minutach 6 sekundach:
@Kyle90 klepnij reką w prog tak jakbys chcial go dobic do karoserii. Progi sa mocowane na plastikowe kolki ktore potrafi lód zimowa porą rozsadzić i odepchac prog plastikowy od progu metalowego
 #89013  autor: syzygy
 21 mar 2018, 19:51
rybsztein pisze: 19 mar 2018, 20:02 Zacznij od sprawdzenia napięcia ładowania. Prędkość jazdy nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Mógłbyś stać a i tak aku się będzie ładował.
Ładowanie w normie (14), akumulator był podobno w stanie agonalnym, więc jest wymieniony już . Dzięki za odzew i rady.
 #89017  autor: Ozz
 21 mar 2018, 19:58
Kto na forum ogarnia opony? Agness tylko, czy ktoś jeszcze? Dzięki!
 #89022  autor: Kyle90
 21 mar 2018, 20:43
@PawelPawel
O właśnie dokładnie o to mi chodziło .
Dzięki
 #89027  autor: bis
 21 mar 2018, 21:30
Opony to jeszcze kiedyś @Piechuxt , ale czy aktualne to nie wiem.
 #89129  autor: metalman
 23 mar 2018, 08:55
Temat nie dotyczy Bravo ale specjalistów tu dużo ;) Które wersje AR 159 miały czterotłok w standardzie?
 #89137  autor: Shaq
 23 mar 2018, 11:14
2.4; 3,2 i 1.75 z tego co kojarzę

Wysłane z mojego XT1635-02 przy użyciu Tapatalka

 #89140  autor: opti
 23 mar 2018, 12:20
Silniki ktore podales mialy duze brembo na 330tce, bylo tam jeszcze male brembo na 1 odpowietrzniku np w 1.9 150mj
 #89151  autor: metalman
 23 mar 2018, 14:57
@opti, tak właśnie coś podejrzewałem - 1.9 16V 150KM zawsze miały czterotłok a 1.9 8V 120KM miały zwykłe jednotłoczkowe?
 #89153  autor: opti
 23 mar 2018, 15:04
raczej tak, 8v mialo zwyklasy
 #89168  autor: Thunder866
 23 mar 2018, 18:04
Panowie macie jakiś patent na ściągnięcie dolnego grilla/ kratki bez połamania. To jest masakra jakaś, próbuje z góry z dołu,po bokach. Ani nie drgnie. Już myślałem że cały zderzak wyrwie :mur:
 #89173  autor: philips
 23 mar 2018, 18:11
Trzeba wyszarpać lub poczekać aż zrobi się cieplej by plastik był troszkę „plastyczny” u mnie było to samo myślałem ze wyrwę zderzak.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #89227  autor: jarjar94
 24 mar 2018, 15:16
@Thunder866, trzeba te grille (górny czy dolny) wyjmować z wyczuciem, chociaż już słyszałem o takich "geniuszach", którzy mocowali je na klej i wtedy może być większy problem :( Sprawdź na wszelki wypadek czy nie masz tam jakiś śladów montażu na klej ;)
 #89234  autor: Thunder866
 24 mar 2018, 16:55
Dzięki za odpowiedzi, będę jeszcze próbować. Może opalarką :crazy: to lekko podgrzeję albo połamie i kupię nową :evil:
 #89258  autor: Ozz
 25 mar 2018, 00:24
Podczas demontażu zderzaka przy jednym z modów stwierdziłem, że dolny grill jest przyklejony. Klej nałożono z pistoletu lub kartusza, 4 spoiny są całkie solidne. Jeśli też masz "wklejkę" to najłatwiej będzie to podciąć nożem np. do tapet po uprzednim zdjęciu zderzaka.
 #89261  autor: Menmen
 25 mar 2018, 07:39
Co to jest za element zaznaczony na czerwono? Mam tam wyciek oleju
 #89264  autor: Michal
 25 mar 2018, 08:14
brak fotki Menmen, wklej jeszcze raz
 #89338  autor: swierzak
 26 mar 2018, 08:36
Generalnie jak dużo roboty zajmuje wymiana wszystkich filtrów i oleju w Bravo? Na co zwrócić uwagę przy 1.6 MJET?

Chciałbym sobie zaoszczędzić na robociźnie i zrobić to sam. Nie wydaje się to ciężkie zagadnienie do zrealizowania a stówkę można zostawić w kieszeni :)
  • 1
  • 276
  • 277
  • 278
  • 279
  • 280
  • 474