• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #90905  autor: sds300
 10 kwie 2018, 18:21
Dzięki...kombinuję i powiem/napiszę, że jest coś nie tak 😀

Dodano po 3 minutach 6 sekundach:
Nie mówiąc o świstach przy ponad 120 i wiatraku wentylacji. O przestrzeni dla tylnych pasażerów już nie wspomnę. Max dwóch dorosłych i dwójka dzieci. Mimo wszystko nawet fajny samochodzik , ale gdzie jest mój pas ? :mur:
 #90964  autor: Daniecki
 11 kwie 2018, 13:42
Niestety mój wentylator chłodnicy nadaje się do kosza. Mam zamiar kupić używkę, czy te wentylatory różnią się w zależności od wersji silnikowej? Rozmiarem, mocą silnika?
 #91029  autor: mabuch
 12 kwie 2018, 08:13
Chcę się pozbyć świerszcza z nawiewu - brać dmuchawę DENSO czy NRF?
 #91032  autor: opti
 12 kwie 2018, 09:39
Denso masz na OE, wiec mimo wszystko denso
 #91039  autor: Ardaenye
 12 kwie 2018, 11:45
Coś zaczyna mi świszczeć jak gwizdek od czajnika przy 120 kmh+. Gdzie szukać przyczyny? Jestem niemal pewny, że wcześniej tak nie było.
 #91044  autor: maciaty
 12 kwie 2018, 13:06
Zderzak i maska. A dokładniej szpara między nimi


Wysłane z iPhone 7
 #91050  autor: Bart
 12 kwie 2018, 14:31
Ktoś się orientuje ile za wymianę rozrzadu w T-jet bierze ASO ? Podzwoniłem ok 900 zł. A jakie macie doświadzczenia poza ASO ? ile można zaoszczędzić , pytanie czy warto.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2018, 15:03 przez Bart, łącznie zmieniany 1 raz.
 #91051  autor: Ardaenye
 12 kwie 2018, 14:39
maciaty pisze: 12 kwie 2018, 13:06 Zderzak i maska. A dokładniej szpara między nimi Obrazek
Jakiś patent na wyeliminowanie tego?
 #91054  autor: jablkot
 12 kwie 2018, 14:44
Jak poszukasz na forum to będziesz wiedział.
 #91059  autor: Adamko123
 12 kwie 2018, 15:27
A po co ?
Lepiej dupe truć i od nowa tłumaczyć coś o czym już wątek jest na 100 stron...
Następny leń, w łóżeczku leży z kawusią i czeka na gotowe podanie tematu na tacy pod nosek :mur:
Co za ludzie :mod:

Dodano po 3 minutach 29 sekundach:
Ardaenye pisze: 12 kwie 2018, 14:39
maciaty pisze: 12 kwie 2018, 13:06 Zderzak i maska. A dokładniej szpara między nimi Obrazek
Jakiś patent na wyeliminowanie tego?
Jest patent :
OPCJA "SZUKAJ"
 #91069  autor: Cwiara
 12 kwie 2018, 17:30
@Ardaenye
Patent ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Poszukaj co to za mod :lol:
 #91070  autor: Ardaenye
 12 kwie 2018, 17:34
@Cwiara, dzięki pogderam.
@Adamko123 brak słów to mało powiedziane, wystarczyłoby napisać "poszukaj o uszczelkach pod maską" ale lepiej wylać trochę żółci. Mam nadzieję, że ulżyło bo wrażenia na mnie nie zrobiłeś.
 #91071  autor: maciaty
 12 kwie 2018, 17:36
Żadne uszczelki nie są potrzebne, kwestia regulacji maski i zderzaka. Przerabiałem u siebie i żadnych uszczelek kleić nie musiałem.


Wysłane z iPhone 7
 #91072  autor: rybsztein
 12 kwie 2018, 17:48
Nie zawsze da się wyregulować. Jak zaczynasz majstrować z torxami od tego całego stelaża to robi się duża szpara między lampami a zderzakiem, co też wygląda kiepsko. Wtedy tylko uszczelki :) Uszczelka nie dość, że zmniejsza optycznie szparę, eliminuje świsty to jeszcze zmniejsza do minimum ilość syfu, która tamtędy wpada i komora silnika jest 10 x czyściejsza.
 #91075  autor: PingNoMore
 12 kwie 2018, 18:29
Bart pisze:Ktoś się orientuje ile za wymianę rozrzadu w T-jet bierze ASO ? Podzwoniłem ok 900 zł. A jakie macie doświadzczenia poza ASO ? ile można zaoszczędzić , pytanie czy warto.
Ja dzisiaj zapłaciłem 280 zł. Części kupiłem sam. Za komplementy rozrząd z pompą zapłaciłem 276 zł.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

 #91077  autor: Cwiara
 12 kwie 2018, 19:09
@Bart
ASO najtaniej to rozpiętość od 500 do 700 , niezależny serwis nie więcej jak 600 ale to też zależy od warsztatu - ilości zleceń , położenia oraz ;) reputacji.
Warsztat na uboczu może być lepszy od tego położonego w centrum.
 #91080  autor: PawelPawel
 12 kwie 2018, 20:09
troche drut z tą uszczelką . Wystarczy zejsc na zamku w dół i gumowe odboje dokrecic na max , a jesli nadal za wysoko to je delikatnie sciąć nozykiem do tapet
 #91082  autor: moris10
 12 kwie 2018, 20:24
Sam założyłem uszczelkę i twierdzę, że sprawdza się dobrze. Jest czysto i cicho.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 #91086  autor: Maciek51
 12 kwie 2018, 20:51
Podłączyłem się dziś pod komputer, aby skasować inspekcję olejową i zdziwiły mnie dwie rzeczy. Mam usunięty DPF i EGR a ukazało mi się takie coś:
1) Błąd P1205
2) Egr jest zaślepiony blaszką, ale czy po wyłączeniu powinien nadal pracować ?

Obrazek
 #91132  autor: rybsztein
 13 kwie 2018, 13:36
PawelPawel pisze: 12 kwie 2018, 20:09 troche drut z tą uszczelką . Wystarczy zejsc na zamku w dół i gumowe odboje dokrecic na max , a jesli nadal za wysoko to je delikatnie sciąć nozykiem do tapet
Nic głupszego chyba zrobić nie można. Zetniesz za dużo i maska będzie tłuc o lampy itd. A poza tym spójrz potem na to jak maska leży w stosunku do błotników, czy lamp.

Na odbojach reguluje się maskę względem błotników, nie zderzaka.

A uszczelka żaden drut, w wielu samochodach jest stosowana fabrycznie. Jej obecność pozwala również utrzymać w czystości komorę silnika. Nim ją zamontowałem, to z osłony silnika piasek można było rękami wybierać.
  • 1
  • 283
  • 284
  • 285
  • 286
  • 287
  • 474