• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: metalman, Wochu

 #75650  autor: Ardaenye
 17 paź 2017, 14:12
Jest lekko wgnieciony, ale może tego na tym zdjęciu nie widać. Pęknięć nie ma.
1000 zł jeden blacharz, 2000 zł drugi. Tak wycenili.
 #75659  autor: siaj
 17 paź 2017, 15:39
Zmień blacharzy.... Taka wgniotke wyciągnąć idzie bezinwazyjnie, ze 2 stówki pójdzie+ lakierowanie ewentualnie albo polerka i zostawić jeśli rysy nie są zbyt głębokie
 #75664  autor: rybsztein
 17 paź 2017, 15:48
Siaj jest mała wgniotka na rancie nadkola i to faktycznie pikuś ale na miejscu łączenia ze zderzakiem jest spore wgniecenie. Za 200 zł nikt tego nie zrobi bo tu jest trochę zabawy. Mało nie będzie to kosztować.

Pojszło z Szajsunga Galaksy S5 Neło
 #75667  autor: siaj
 17 paź 2017, 16:06
Na tel widzie tylko to malutkie wgniecenie, tak czy siak szkoda wymieniać te elementy.
 #75672  autor: makbol
 17 paź 2017, 16:27
Czy ktoś wymieniał przednią szybę w ASO? Jaki koszt?
 #75673  autor: lukaselk
 17 paź 2017, 16:35
@makbol sama szyba do 1.9 to 865,43 zł bez zniżek. Robocizna w ASO to już kwestia indywidualna.
 #75690  autor: kwach1982
 17 paź 2017, 20:57
Robił ktoś UPG 120 KM TJet, interesuje mnie głównie koszt i warsztat godny polecenia.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 #75719  autor: pietruszkowski
 18 paź 2017, 10:33
Ma ktoś zdjecie stoperów do dywanika kierowcy? Chodzi mi o tą część co jest przymocowana do podłogi. Rozeszła się na 2 części.
Zdjąłem osłonę progu i dostałem się pod wykładzinę. Pod spodem było coś w rodzaju wielkiej podkładki o średnicy wew ok 0.5cm i zew. 3cm. Jednak jak to zepnę z tą częścią górną to się nie trzymają razem. Jakby czegoś jeszcze brakowało. Klina jakiegoś może...
 #75726  autor: kubkox
 18 paź 2017, 14:23
Wspominałem wcześniej, że ubywa płynu i zza silnika wydobywa się para przy rozruchu.
Jak jest zimny to jakby nie palił "na wszystkie gary". Oddałem do mechaniora. Dzisiaj dzwonił z jakże
dobijającymi mnie wieściami - ...Panie, wszystkie te objawy spowodowane są walniętą uszczelką pod głowicą.
Szukałem, ale nie znalazłem przybliżonej kwoty wymiany przez któregoś z was.
Jeżeli ktoś wymieniał w T-JETie uszczelkę, czyli wsio nie tylko samą uszczelkę, to czy może mi naświetlić
orientacyjny koszt takiej usługi + części?
Będę wdzięczny.

P.S. Warsztat zawołał 1000 zeta (części + robocizna) + 150-200 za sprawdzenie i planowanie.
 #75731  autor: rybsztein
 18 paź 2017, 16:03
Pietruszkowski w eper znajdziesz. Sworzeń jest jeszcze od spodu wkladany w dolną cześć, która jest pod podłogą.

Pojszło z Szajsunga Galaksy S5 Neło

 #75737  autor: Sat1i
 18 paź 2017, 17:58
kubkox pisze:Wspominałem wcześniej, że ubywa płynu i zza silnika wydobywa się para przy rozruchu.
Jak jest zimny to jakby nie palił "na wszystkie gary". Oddałem do mechaniora. Dzisiaj dzwonił z jakże
dobijającymi mnie wieściami - ...Panie, wszystkie te objawy spowodowane są walniętą uszczelką pod głowicą.
Szukałem, ale nie znalazłem przybliżonej kwoty wymiany przez któregoś z was.
Jeżeli ktoś wymieniał w T-JETie uszczelkę, czyli wsio nie tylko samą uszczelkę, to czy może mi naświetlić
orientacyjny koszt takiej usługi + części?
Będę wdzięczny.

P.S. Warsztat zawołał 1000 zeta (części + robocizna) + 150-200 za sprawdzenie i planowanie.
Cena dość rozsądna. Tylko żeby to było zrobione zgodnie ze sztuką :)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 #75744  autor: Ozz
 18 paź 2017, 18:40
Cena dobra. Warto odwiedzić inny, dobry warsztat celem potwierdzenia diagnozy.
 #75791  autor: kubkox
 19 paź 2017, 10:54
W zasadzie oznaki były dosyć jasne, ale dopiero teraz wychodzę z takiego założenia.
Płyn znikający i plamy na osłonie silnika, znikający olej czy nierówna praca przy rozruchu.
Na okolicę nie bardzo jest w czym wybierać, jeżeli chodzi o sprawdzonych mechaników.
Tam, gdzie oddałem jest trochę drożej bo to sieciówka i stawki są narzucane wg. cennika. Poza tym dostaję fakturę i
rok gwarancji na wykonaną usługę, a czasem za to warto dopłacić niż potem się z jakimś Jankiem rzucać do gardeł.

Dodano po 3 godzinach 14 minutach 41 sekundach:
No i kolejny telefon z warsztatu... :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:
Nóż w plecy :mod:
Pęknięty kolektor wydechowy i obudowa turbiny.....
Aż mi się słabo zrobiło :cry:
Takie pytanko - czy zbyt długie użytkowanie samochodu z uszkodzoną uszczelką może doprowadzić do takiej
destrukcji tak DROGICH elementów?
Bo zostało mi jakiś bank obrobić :kasa:
 #75870  autor: lukaselk
 20 paź 2017, 14:52
@kubkox przecież to norma w T-JET :D Ten typ tak ma i nie jest to spowodowane uszczelką ;)
 #75881  autor: kubkox
 20 paź 2017, 17:21
Byłem na oględzinach.... :cry: :cry:
Otrzymałem info - albo kapitalka, albo nowy silnik.
Straty są większe :(
 #75889  autor: wrotecki
 20 paź 2017, 18:43
Czy jeżeli z halogenami mam opcję doświetlania zakrętów to trzeba kupić jakiś specjalny halogen ? czy zwykły zda egzamin ? Czy w halogenach można zastosować jakieś inne żarówki ?
 #75890  autor: Sz4jba
 20 paź 2017, 19:30
Dużo osób ma w halogenach np. ledy. Więc jak widać można. :)
 #75894  autor: wrotecki
 20 paź 2017, 19:44
To już wiem :) zostaje kwestia opcji doświetlania zakrętów - czy każdy halogen który założe będzie ok ?
 #75895  autor: grzech1991
 20 paź 2017, 19:56
Około 1200 zł za uszczelkę pod głowicą, bez części rozrząd itd. Było podejrzenie, że siada a okazało się, że silnik zdrowy.
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 474