• Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Moderatorzy: kubajg, metalman

 #70231  autor: rybsztein
 12 sie 2017, 11:27
2000 km bodajże

Panowie co do czyszczenie deski aby z dala trzymało kurz? Wyczyszczę i 15 min później całe w kurzu.

Pojszło z Szajsunga Galaksy S5 Neło


 #70238  autor: Paninaro
 12 sie 2017, 12:34
ASO lub poczekaj i po 1000 km zniknie samo
 #70250  autor: Sz4jba
 12 sie 2017, 15:01
rybsztein pisze:
12 sie 2017, 11:27
2000 km bodajże

Panowie co do czyszczenie deski aby z dala trzymało kurz? Wyczyszczę i 15 min później całe w kurzu.

Pojszło z Szajsunga Galaksy S5 Neło
APC a potem jakiś dressing, np. Poorboys, lub jakiś Shiny Garage ( imo. dość średni ).

viewforum.php?f=39 <- pobuszuj tutaj.
 #70258  autor: Ardaenye
 12 sie 2017, 15:56
"płyta nieczytelna" dla każdej płycie CD (oryginalne płyty audio CD) - fabryczne radio (z navi) - ktoś coś poradzi?
 #70266  autor: Bogu
 12 sie 2017, 17:13
Dzięki, to lepiej poczekam :D
 #70281  autor: Eberebere
 12 sie 2017, 19:15
Co do komunikatow. Wymienilem olej, filtry ect. Przejechalem jakies 700km od wymiany i podczas jazdy wyskakuje "change engine oil" (albo check engine oil, nie pamietam juz) pomrugala chwile kontrolka oleju i zgasla. Od tamtej pory pojawia sie to kazdorazowo zaraz po uruchomieniu. Co to moze byc? Oleju nie lyka jak cos, ogolnie wszystkie plyny trzymaja swoj stan

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

 #70283  autor: Sz4jba
 12 sie 2017, 19:36
Nie będzie to zwykła inspekcja?
 #70286  autor: BravoMJet
 12 sie 2017, 19:57
Wg mnie również inspekcja, do wykasowania mes-em jeśli posiadasz :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 #70301  autor: Eberebere
 12 sie 2017, 21:42
Tez mysle ze inspekcja, bo przypomnialo mi sie ze poprzednim bravo, 1.4 90hp mi sie kluczyk mechanika na pomaranczowo palil.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

 #70304  autor: łysy
 12 sie 2017, 22:16
Macie jakiś patent na odkręcenie "obrobionej" śruby zabezpieczającej czy tylko wulkanizator poradzi?

Wysłane z mojego Elegance_5_0 przy użyciu Tapatalka

 #70305  autor: maciaty
 12 sie 2017, 22:29
Ja mam ziomka na wulkanizacji, który odkręci te zabezpieczające bez żadnej nakładki do nich pasującej Kiedyś mu auto zostawiliśmy bez nakładki, przyjechałem za jakiś czas mu ją podrzucić a ten już zdążył zmienić koła
Także ja bym uderzał do wulkanizatora


Wysłane z iPhone 7
 #70377  autor: sienka
 13 sie 2017, 21:16
Przy wciśniętym sprzęgle cały czas pracuje łożysko dociskowe sprzęgła i zależnie od jego kondycji może wytwarzać dźwięki, których nie będzie przy puszczonym sprzęgle (wtedy nie pracuje).
 #70378  autor: rybsztein
 13 sie 2017, 21:21
Jedyne co mi właśnie do głowy przychodzi to ono, z tym, że ma może ze 40-50kkm, a biegi wchodzą gładko i hałas jest jedynie po dodaniu gazu, na wolnych obrotach cisza. W czasie jazdy przy zmianie biegów słychać ten sam dźwięk, ale co dziwne, w upały na załączonej klimie potrafi być cicho (w ogóle od października zeszłego roku do kwietnia tego roku była cisza) a związku żadnego nie widzę.
 #70398  autor: moris10
 14 sie 2017, 11:23
W ostatnie dni (upał) zauważyłem nasilone objawy tj. stuki przy puszczanie sprzęgła, stuknięcie przy gaszeniu. Skrzynia F40 przebieg 175 kkm.
Bardziej to dwumasa czy poduszka skrzyni nie daje rady w upały? Sprawdzałem na szybko poduszkę po skrzynia, ale nie wykazuje objawów zużycia. Miał ktoś tak, że wymienił niby dobra poduszkę a poprawiły się doznania w czasie jazdy?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 #70401  autor: opti
 14 sie 2017, 13:10
Wyglad to nie wszystko, mam lizak OE ktory po 3kkm sie poddal, wyglada idealnie a juz guma zrobila sie miekka i objawy szarpania przy odpalaniu i gaszeniu byly. Zakrecilem w sobote nowke sztuke OE i wszystko wrocilo do normy. Wiec taniej bedzie zaczac od wymiany lizaka niz od 2masa
 #70404  autor: Michals
 14 sie 2017, 13:48
Czy miał ktoś do czynienia z piszczeniem dobiegającym z przedniego koła, ale nie podczas hamowania, ale podczas jazdy na wprost. Wczoraj robiłem trasę i jakieś 200 km od domu z przedniego (prawdopodobnie prawego) koła zaczęło dobiegać bardzo głośne piszczenie. Piszczał może przez 10 km. Co ciekawe przy hamowaniu i przy nawet delikatnym skręcaniu przestawał piszczeć. Po południu zrobiłem jeszcze 600 km, początkowo popiskiwał aż w końcu przestał. Czy spotkał się ktoś z czymś takim?
 #70409  autor: Artur
 14 sie 2017, 14:34
Zablokowany klocek?! Koło nie było gorące?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

 #70410  autor: sabur
 14 sie 2017, 14:38
Dokładnie tak samo miałem w tamtym roku. Wyczyść prowadnice klocków hamulcowych.

Nastukane z telefonu.

 #70412  autor: Michals
 14 sie 2017, 15:08
Jak już się zatrzymałem to tarcze hamulcowe były tak samo gorące.
@sabur Dzięki za pomoc. Na dniach zajmę się tym.
  • 1
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 242