Z doświadczenia z LPG założonym przez poprzedniego właściciela Jeepa, wiem, że w Lublinie jest bardzo ciężko o dobrego gazownika. Byliśmy u kilku (może nie będę wymieniał nazw) i się bardzo zawiodłem. Jeden jak tylko usłyszał, że silnik 5.7 HEMI V8 to powiedział, że się nawet nie podejmie itp., kolejny nie zorientował się, że jeden z parowników nie jest nawet podłączony - podobno jedna z podstawowych rzeczy do sprawdzenia, kolejny po przyjechaniu z check engine powiedział, że tak ma być
- był to problem z katalizatorem, ale który normalny mechanik/gazownik mówi, że check engine jest czymś normalnym...
Dlatego teraz z każdym serwisem LPG wolę pojechać do Warszawy. Jak usłyszeli co wyprawiali gazownicy z Lublina to się tylko śmiali. Cenowo wychodzi tak samo jak w Lublinie, a może nawet taniej.
Chevrolet Camaro 2017 6.2 V8 455 KM
viewtopic.php?f=76&t=7021