• Dobry Gazwonik Lubelskie Lublin

Moderatorzy: jarjar94, xluk4szx

 #146107  autor: SiidNl
 09 mar 2022, 18:03
Witam
Jak w temacie ,poszukuje dobrego gazownika do zmoodowanego na 226 koni Bravola
Jest ktos w stanie mi pomoc?
Z gory dziekuje
 #146108  autor: ochkarol
 09 mar 2022, 18:12
Jest kilka warsztatów na mapach Google z dobrymi opiniami.
Pojedyńcze - tutaj - mogą być mylące.
Ja mam pozytywne doświadczenia z zakładem Pana Piekarza ale ten ma różne opinie.
Zakładali mi 2 razy BRC we Fiatach - Brava i Stilo. Nie miałem problemów a przelatalem na obydwu z gazem łącznie ponad 150 tys km.
 #146109  autor: Mastdont
 09 mar 2022, 19:03
Ja mogę polecić warsztatownia na wojciechowskiej. Multiair lekko dłubnięty, gazowany u nich na stagu z obd, ponad 60tyś zrobione, z gazem jako takim problemów nie było.
 #146110  autor: MichalBP
 09 mar 2022, 19:53
http://masicz.pl/dojazd-kontakt-.html W cenie montażu, przeglądy z wymianą filtrów gratis przez 2 lata.
Co prawda nie montowałem w tym warsztacie, ale kilku moich znajomych tam montowali i wszyscy zadowoleni. Jeździłem tam ostatnio na poprawki i strojenie z sondą AFR i jestem zadowolony.
Na pewno dużo taniej od tego magika ze Snopkowa.
O warsztatowni też dużo dobrych opinii słyszałem, ale kiedy szukałem majstra to mieli odległe terminy. I nie podejmują się poprawek/strojenia jeśli nie było u nich montowane.
 #146149  autor: SiidNl
 11 mar 2022, 13:19
Dziekuje wszystkim za odpowiedz:) :fiat1:
 #146208  autor: wojciech7
 14 mar 2022, 23:23
ja w moim multiair 1.4. po zmianie mapy na 170 KM robiłem KME warsztacie Stadnicki - jest już od 3 miesięcy - i ok. - przy okazji zapytam - da się zrobić z 1.4 Multiair w serii 140 KM więcej niż 170KM? - proszę bardzo o odpowiedż - wojciech

Dodano po 31 sekundach:
ja w moim multiair 1.4. po zmianie mapy na 170 KM robiłem KME warsztacie Stadnicki - jest już od 3 miesięcy - i ok. - przy okazji zapytam - da się zrobić z 1.4 Multiair w serii 140 KM więcej niż 170KM? - proszę bardzo o odpowiedż - wojciech
 #146213  autor: Mastdont
 15 mar 2022, 08:41
Podstawa do większej mocy to wałek z julki170km i większe turbo, na serii więcej za bardzo nie wystrugasz.
 #146217  autor: wojciech7
 15 mar 2022, 10:32
a orientacyjny koszt wałka do Julki i większej sprężarki żeby wyszło te 200 koni to tak mniej więcej ile?, a ile wtedy jest niutków? - wojciech dzięki za Wasze odpowiedzi i sorry że truję, ale nie jestem techniczny
 #146360  autor: lolo23
 22 mar 2022, 19:57
Moim zdaniem w silniku z MA nie ma potrzeby wymieniać wałka ssącego jak to w wersjach 120KM, bo tym zajmuje się moduł MA. Dla tego silnika przy modach to garret 1664 (nie wiem jak z podejście do oryg. kata)+ większe IC + dolanie benzyny -- mapa i tyle. Koszt łączny szacuje na +/- 6-8 tyś, sporo.
 #146454  autor: Mastdont
 27 mar 2022, 13:40
Wałek też ma znaczenie bo są większe i mniejsze wzniosy, a przecież moduł jest sterowany właśnie z krzywek, wszystko zależy od tego co kto chce osiągnąć.
 #146456  autor: ochkarol
 27 mar 2022, 17:33
To wątek o gazowniku czy o tuningu?
Nie róbcie koledzy bajzlu. :(
 #146474  autor: wojciech7
 28 mar 2022, 14:54
ok, macie rację, że to nie ten wątek - ale już ostatnie pytanie - czy modyfikacja na większy intercooler, rozbudowa turbosprężarki i szybsze wtryski - jak jeżdzę codziennie ok 100 km, choć nie szaleję, chodzi mi o komfort wyprzedzania - to nie wpłynie zasadniczo na trwałość silnika - niektórzy mówią, ze coś tam z tłokami może się robić i będzie du...?
 #146509  autor: Mastdont
 30 mar 2022, 11:08
Pytaj kolegi @ecumod , on ci na pewno bardziej rzeczowo i profesjonalnie odpowie na twoje pytania :)
 #146554  autor: ecumod
 01 kwie 2022, 19:02
w MA nic się nie będzie działo, te auta mają szerokopasmową sondę i mocne wtryski juz w serii (z 170'tki), turbinę GT12 która pozwala na zrobienie okolic 180KM bez większych problemów i niebezpieczeństw. Co do FMIC'a we fiatach - zawsze na plus.
 #147274  autor: Zako
 27 maja 2022, 05:00
Witam lubelskie grono a mam pytanie czy ma ktoś w swoim Bravo oryginalną instalacje Landi Renzo ?