Witam
Od pewnego czasu próbuje się uporać z dziwnymi dźwiękami dobiegającymi z prawej przedniej strony
Ale zacznijmy od początku
Wypadła mi prawie prawa polos (krzyżak z obudowy) po przygodzie na drodze gdzie urwała się poduszka silnika wraz z uchytem i silnik przechylili sie
Jechałem z tym sporo kilometrów żeby dotrzeć do domu
Po zdiagnozowaniu tych dźwięków, trzasków została wymieniona cała prawa polos , kompletna z uchwytem i łożyskiem bo było podejrzenie że przeguby się rozleciały ale jednak to nje było to.
W starej polosi szumiało już łożysko , krzyżak poturobowal trochę obudowę w której się znajdował .
Powyższe działania nie przyniosly nic
Wymieniono tulejkę i stworzen wahacza, łożysko koła dobre
Wszelkie obudowy plastikowe są niby w porządku, niepopekane i zamontowane .
Dwóch mechaników rozklada ręce i nie wie co to może być
Halas występuje przy mocnym przyspieszaniu i przy skręcie w lewo
Mechaniczne auto sprawuje się dobrze. Miesiąc temu wymienione kolo dwumasowe
Na kierownicy drgań brak, tak samo na lewarku biegów, biegi wchodzą płynnie.
Jakieś pomysły lub namiary na mechaników w okolicach Rzeszowa, Krosna , którzy zajmowali by się Fiatami ??
Może ktoś miał podobny problem
Czekam na pomoc
Pozdrawiam
Od pewnego czasu próbuje się uporać z dziwnymi dźwiękami dobiegającymi z prawej przedniej strony
Ale zacznijmy od początku
Wypadła mi prawie prawa polos (krzyżak z obudowy) po przygodzie na drodze gdzie urwała się poduszka silnika wraz z uchytem i silnik przechylili sie
Jechałem z tym sporo kilometrów żeby dotrzeć do domu
Po zdiagnozowaniu tych dźwięków, trzasków została wymieniona cała prawa polos , kompletna z uchwytem i łożyskiem bo było podejrzenie że przeguby się rozleciały ale jednak to nje było to.
W starej polosi szumiało już łożysko , krzyżak poturobowal trochę obudowę w której się znajdował .
Powyższe działania nie przyniosly nic
Wymieniono tulejkę i stworzen wahacza, łożysko koła dobre
Wszelkie obudowy plastikowe są niby w porządku, niepopekane i zamontowane .
Dwóch mechaników rozklada ręce i nie wie co to może być
Halas występuje przy mocnym przyspieszaniu i przy skręcie w lewo
Mechaniczne auto sprawuje się dobrze. Miesiąc temu wymienione kolo dwumasowe
Na kierownicy drgań brak, tak samo na lewarku biegów, biegi wchodzą płynnie.
Jakieś pomysły lub namiary na mechaników w okolicach Rzeszowa, Krosna , którzy zajmowali by się Fiatami ??
Może ktoś miał podobny problem
Czekam na pomoc
Pozdrawiam