witam forumowiczów. borykam się w dalszym ciągu z ubytkiem płynu chłodniczego, i zaczynam rozkładać ręce. otóż w moim przypadku płyn chłodniczy wchodzi do oleju- wali odmą para i korkiem wlewu oleju- odma i korek wlewu jest słodki. zrobiłem UPG, założyłem drugą wężownicę w chłodnicy EGR, sprawdziłem chłodnice olejową pod ciśnieniem i również jest szczelna. zostaje tylko słupek. . .(chyba.) miał ktoś pdobny problem??? jest jakaś rada no taki sęk?? intercooler jest zabłocony bo wszystko co z odmy, to w nim się osadza. przez co wszystko z coolera idzie do ssącego i jest spalane dlatego też i dymi na niebiesko. proszę o jakieś porady
Głowica była planowana/sprawdzana na szczelność? Blok i głowica nie miały wżerów na powierzchni przylegania do uszczelki? Przychodzi mi jeszcze na myśl że chyba kolektor ssący ma jakiś kanał którym przepływa płyn chłodzący, może tam leje? Może oczywiście być pęknięta głowica albo blok, tuleja cylindra itp.
Ile bierze tego płynu?