Borat pisze:że go potrzebuje to wiem, w służbowym mam tempomat i jego brak w bravo na trasach doprowadza mnie do szaleństwa, poza tym lepiej coś mieć a nie używać, niż nie mieć a potrzebować. właśnie zastanawiam się czy sam to ogarnę hmmm nie robiłeś czasem zdjęć? a wiązkę jak się domyślam od raf31? koszt 50 pln?
Hmm fotek niestety nie robiłem, ale łatwo to wytłumaczyć wiec jakby co to pomogę. Dasz rade sam, ja zupełnie nie znam się na elektryce i ostatecznie sam się uporałem. Tak raf31.
Najtrudniej przebic się do komory silnika z kabelkami, ogarnalem jednak patent z antena cb:) i co moge doradzic to odkrecenie skrzynki bezpiecznikow po lewej stronie kierownicy. Ta skrzynka zaslania miejsce gdzie jest w grodzi przejscie z kabiny do silnika. To przejscie jest przelotka gumowa ktora ma miejsce na dodatkowe kabelki, przedziurawiłem to miejsce, przylepilem do anteny cb kabelki od wiazki tasma izolacyjna i przepchalem na druga strone:). Warto wczesniej opisac sobie przepychane kabelki numerkami z wtyczki na kierownicy.
Pozniej troche zabawy zeby przepchniete kabelki ladnie schowac w komorze silnika i mały koszmar z rozebraniem wtyczki od komputera (koszmar za pierwszym razem, teraz ja rozbieram w sekunde, za pierwszym razem bawiłem sie pewnie z godzine).