Najłatwiej przeciągnąć wiązkę zaczynając od wewnątrz samochodu.
Należy zacząć od umiejscowienia kostki wiązki w okolicach manetki, następnie należy przeciągnąć wiązkę przez oryginalne mocowania wiązek (2 miejsca). Dopiero wtedy należy przebić gumę grodzi małym płaskim śrubokrętem. Najlepiej zrobić to w okolicy (o ile dobrze pamiętam) wężyka spryskiwacza tylnej szyby (w czarnym peszlu), z resztą miejsca na dodatkowe wiązki (np instalacji LPG) są zaznaczone na tej czarnej gumie. Niestety ta operacja nie należy do zbyt przyjemnych ze względu na pozycję jaką trzeba przyjąć
Nie da się przebić złącza grodzi w miejscu gdzie przewody są zalane żywicą.
Teraz jakimś sztywnym drutem znaleźć miejsce przebicia i przeprowadzić go do komory silnika. Jak już drut jest w komorze silnika to do wewnętrznej jego strony należy przykleić konektory do druta mocną taśmą izolacyjną, konektory muszą być przyklejone jeden za drugim, tak aby przeciągana wiązka miała jak najmniejszą średnicę. Następnie należy przeprowadzić wiązkę do komory silnika (przydatna druga osoba - jedna pcha wiązkę wewnątrz druga ciągnie drut od strony komory silnika).
Jeżeli ktoś zaczął montować wiązkę od strony komory silnika to ma mocno utrudnione zadanie ponieważ wiązka zakończona jest kostką, nawet po wyjęciu konektorów z kostki manetki, jest większy problem ponieważ są one znacznie większe niż te do kostki sterownika silnika.
Przed przystąpieniem do instalowania wiązki w samochodzie należy owinąć ją taśmą parcianą - zabezpiecza to wiązkę przed przetarciem no i wygląda profesjonalnie.
Powodzenia!!!